Baby ijsjes?
+7
Liadan
PiP
Tania
Coccinelle
Parisienne
TukTuk
Mida4you
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Baby ijsjes?
Heeft er iemand een lekkere maar gezonde tip om ijsjes te maken? Mijn dochtertje is nu 8,5 maanden en vooral met dit warme weer leek het me eens leuk om een ijsje te geven.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Baby ijsjes?
Fruithapje invriezen met een ijsstokje erin, of een danoontje invriezen (die hebben vaak in de zomer speciale stokjes erbij)?
Gast- Gast
Ik weet niet of ze diksap krijgt? Maar je zou ijsjes kunnen maken van diksap?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
AngelNyn schreef:Ik weet niet of ze diksap krijgt? Maar je zou ijsjes kunnen maken van diksap?
Owja dat is ook een idee!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:Heeft er iemand een lekkere maar gezonde tip om ijsjes te maken? Mijn dochtertje is nu 8,5 maanden en vooral met dit warme weer leek het me eens leuk om een ijsje te geven.
Wat een goed idee! Je kan van die houders kopen bij de blokker enz toch? Zodat je ze in kan vriezen? en dan met diksa inderdaad!
Oh die danonen ijsjes was ik vroeger helemaal gek op!
Gast- Gast
Oehh.. goed idee! Ik heb toevallig van die houdertjes om waterijsjes in te maken. Ga het zometeen gelijk doen! En heb nog een paar danoontjes. Daar doe ik een lepeltje in en zet die in de vriezer. Was ik vroeger ook helemaal gek op!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Oehh.. goed idee! Ik heb toevallig van die houdertjes om waterijsjes in te maken. Ga het zometeen gelijk doen! En heb nog een paar danoontjes. Daar doe ik een lepeltje in en zet die in de vriezer. Was ik vroeger ook helemaal gek op!
Ja lepeltje erindoen kan ook gewoon vroeger had je er van die speciale plastic steeltjes bij
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Parisienne schreef:Oehh.. goed idee! Ik heb toevallig van die houdertjes om waterijsjes in te maken. Ga het zometeen gelijk doen! En heb nog een paar danoontjes. Daar doe ik een lepeltje in en zet die in de vriezer. Was ik vroeger ook helemaal gek op!
Ja lepeltje erindoen kan ook gewoon vroeger had je er van die speciale plastic steeltjes bij
Ja, volgens mij heb je die steeltjes/stokjes nu nog, maar heb ze al even niet gezien. Soms zie ik ze ineens en daarna een tijd weer niet. Jammer.. vroeger zaten ze er rond de zomer altijd standaard bij geloof ik.
Parisienne- Ratel
Fauve schreef:Ik eet nog steeds graag danootje ijsjes
Ik ook.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had ijsjes gemaakt van roosvicee, maar ik vind dat ze iets te hard worden. J. eet gewoon lekker mee van mijn perenijsje want meestal neemt hij toch maar een paar likjes en dan is ie er wel weer klaar mee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, ik heb genoeg leuke ideeën opgedaan van jullie
Mida4you- Ratel
en hier nog 1Coccinelle schreef:Fauve schreef:Ik eet nog steeds graag danootje ijsjes
Ik ook.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:en hier nog 1Coccinelle schreef:Fauve schreef:Ik eet nog steeds graag danootje ijsjes
Ik ook.
+ nog 1 heerlijk !
Gast- Gast
Zou het ook werken om bijvoorbeeld kwark/yoghurt in van die vormpjes te doen en op die manier een ijsje te maken?! Een soort danoontje dus. Zou ook handig zijn.. en wat goedkoper! Iemand al eens geprobeerd
Parisienne- Ratel
Yoghurt en vla werkt heel goed, ik was vroeger gek op vla ijsjes . Op het kdv waar ik werk maken we ze ook vaak als het mooi weer is.Parisienne schreef:Zou het ook werken om bijvoorbeeld kwark/yoghurt in van die vormpjes te doen en op die manier een ijsje te maken?! Een soort danoontje dus. Zou ook handig zijn.. en wat goedkoper! Iemand al eens geprobeerd
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Yoghurt en vla werkt heel goed, ik was vroeger gek op vla ijsjes . Op het kdv waar ik werk maken we ze ook vaak als het mooi weer is.Parisienne schreef:Zou het ook werken om bijvoorbeeld kwark/yoghurt in van die vormpjes te doen en op die manier een ijsje te maken?! Een soort danoontje dus. Zou ook handig zijn.. en wat goedkoper! Iemand al eens geprobeerd
Oke top, dinsdag dan maar eens van die houders kopen
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Liadan schreef:Yoghurt en vla werkt heel goed, ik was vroeger gek op vla ijsjes . Op het kdv waar ik werk maken we ze ook vaak als het mooi weer is.Parisienne schreef:Zou het ook werken om bijvoorbeeld kwark/yoghurt in van die vormpjes te doen en op die manier een ijsje te maken?! Een soort danoontje dus. Zou ook handig zijn.. en wat goedkoper! Iemand al eens geprobeerd
Ik ga dinsdag ook op zoek naar die houders...
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:FoolishSam schreef:Liadan schreef:Yoghurt en vla werkt heel goed, ik was vroeger gek op vla ijsjes . Op het kdv waar ik werk maken we ze ook vaak als het mooi weer is.Parisienne schreef:Zou het ook werken om bijvoorbeeld kwark/yoghurt in van die vormpjes te doen en op die manier een ijsje te maken?! Een soort danoontje dus. Zou ook handig zijn.. en wat goedkoper! Iemand al eens geprobeerd
Ik ga dinsdag ook op zoek naar die houders...
Denk dat ze die bij de blokker e.d. wel verkopen!
Edit: Hij vind mijn perenijsje ook errug lekker
Laatst aangepast door FoolishSam op za 23 apr 2011 - 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vaak hebben ze zulke dingen ook wel bij winkels al de Action, Wibra, Hema, van die 'Eurowinkels', etc.
Parisienne- Ratel
Tupperware verkoopt ze ook, is alleen wel een stuk duurder
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Tupperware verkoopt ze ook, is alleen wel een stuk duurder
Poeh!! Ik ging net ff kijken op de website van Tupperware maar die dingen zijn echt duur. Voor 6 van die ijsjes houders betaal je 21,95 euro!
Mida4you- Ratel
Mirjam4you schreef:PiP schreef:Tupperware verkoopt ze ook, is alleen wel een stuk duurder
Poeh!! Ik ging net ff kijken op de website van Tupperware maar die dingen zijn echt duur. Voor 6 van die ijsjes houders betaal je 21,95 euro!
Jeetje die zijn niet wijs
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ijsjes
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Hik-baby
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: