Wat zou jij doen..
+10
Raindrop
Paper Crown
Kowalski
Atelier Madame
Prosecco
Blond
SuperGrover
Roza
Mamsie
Toet
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zou jij doen..
Als je een kledingstuk hebt gekocht, die één keer hebt gedragen en hij vervolgens 6 dagen later voor de helft van de prijs in de winkel hangt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Wat zou jij doen..
Niks, dat is dan flink balen, maar verder kun je er weinig mee. Ik zou in ieder geval niet teruggaan ofzo.
Gast- Gast
Ligt aan de prijs van het kledingstuk. Als dat hoog is ging ik denk ik wel de helft terughalen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou heel hard balen, maar er verder niets mee doen. Dit risico heb je helaas altijd.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Heel erg balen, en als het een duur shirt was kijken of ik toch nog een deel terug kan krijgen in de winkel.
Gast- Gast
Ik vind terugbrengen ook stom en ga dat dus ook niet doen, maar balen is het wel. Het was een jurk van 50 euro, dus zo'n denderend bedrag is het nou ook weer niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Balen ja, maar shit happens. Ik snap niet dat mensen proberen hun geld terug te halen, daar heb je toch geen recht op? Je bent akkoord gegaan met die prijs, en dat het later in de aanbieding is, tja, zo gaan die dingen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Flink balen. Meer niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als het in een winkel is waar je het nog terug kunt brengen binnen die periode zou ik er mee terug gaan, dan heb je namelijk wel recht op het verschil.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Als het in een winkel is waar je het nog terug kunt brengen binnen die periode zou ik er mee terug gaan, dan heb je namelijk wel recht op het verschil.
Ook als je hem al hebt gedragen?
Ik zou er liever zelf niet achter komen. En ben te chaotisch, gooi meestal gelijk de bonnetjes weg enzo. Maar anders zou ik toch proberen of ik mijn geld kan terugkrijgen. Niet geschoten is altijd mis he. Je mag als consument best wat brutaler zijn.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Balen Maar dat gebeurt helaas, niks aan te doen! Natuurlijk kan je het altijd proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je de helft van het geld teruggeven. Maar verrot is het Ook al was het 50 euro, 25 euro is toch een mooi bedragje!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik zou hem mooi nog eens halen en dan met de oude bon de nieuwe terugbrengen hehe.Kowalski schreef:Balen Maar dat gebeurt helaas, niks aan te doen! Natuurlijk kan je het altijd proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je de helft van het geld teruggeven. Maar verrot is het Ook al was het 50 euro, 25 euro is toch een mooi bedragje!
Nee, dat zou niet eerlijk zijn maar soms is het echt balen hoor!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou heel erg balen maar verder zou ik er niks mee doen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook flink balen, maar dat risico loop je met de sale.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Balen, maar verder niks.
Als het kaartje er nog aan zit, wil ik er wel eens mee terug gaan, maar als ik het al gedragen heb niet.
Als het kaartje er nog aan zit, wil ik er wel eens mee terug gaan, maar als ik het al gedragen heb niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Paper Crown schreef:Ik zou hem mooi nog eens halen en dan met de oude bon de nieuwe terugbrengen hehe.Kowalski schreef:Balen Maar dat gebeurt helaas, niks aan te doen! Natuurlijk kan je het altijd proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze je de helft van het geld teruggeven. Maar verrot is het Ook al was het 50 euro, 25 euro is toch een mooi bedragje!
Nee, dat zou niet eerlijk zijn maar soms is het echt balen hoor!
Dat heb ik weleens gedaan hoor, en dat ging zelfs om minder dan 25 euro. Toen had ik het ook al gedragen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pech hebben en me er niet druk om maken. Blijkbaar vond ik het de prijs waard dus daar leg ik me bij neer.
Gast- Gast
Ik heb eens een jurkje voor 120 euro gekocht die 3 dagen later ofzo 80 euro kostte. Toen ben ik terug gegaan met de bon en kreeg ik netjes het verschil terug.
Laatst aangepast door Carrie op do 12 jul 2012 - 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet niet waar je hem hebt gehaald.Maar ik was een x bij steps jurkje gocht 100,-
Weekend erna 50% korting. Achteraan gemaild, heb ik toch de korting gekregen. Was tot 8 dagen dat je korring terug kon krijgen.
Weekend erna 50% korting. Achteraan gemaild, heb ik toch de korting gekregen. Was tot 8 dagen dat je korring terug kon krijgen.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik denk niet dat ik iets zou doen, behalve balen.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Als ik het kledingstuk al gedragen heb dan zou ik flink balen maar verder niks. Als dat niet het geval is zou ik proberen het verschil wel terug te krijgen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met.....
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat te doen met.....
» Wat zou jij doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: