Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is jullie kindje heel goed in?

+15
Happydobby
Susan
Liadan
Flower_L
Océane
Annie24
Mamsie
Annemie
Poisongirl
SarahKey
Clapperdie
Floor
Pussycat
maiadebij
Twellie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 1:02

Susan schreef:
Mermaid Forest schreef:Susan, hebben jullie E. op paardrijden gedaan omdat het positief is voor zijn autisme? (sorry, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden)

Ja, hij zit ook niet gewoon op paardrijles, het is een vorm van therapie, dus individueel begeleid, en hij doet allerlei oefeningen op het paard, dus ballen in een emmer gooien, kleuren benoemen, enzovoort. Draven is nu nieuw.

Ah oke, wat goed dat dat bestaat zeg smile zie je al vooruitgang?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Happydobby do 12 jul 2012 - 1:03

Susan schreef:
Happydobby schreef:

Zo jong al draven op een paard is erg knap! kinderen zien vaak ook geen angsten die je als volwassen hebt met paarden.

M. kan al stukjes loslopen, ook kan hij al wat woordjes zeggen.

Er loopt dan wel aan twee kanten iemand naast, hoor, we nemen geen risico's. Maar het is wel heel goed voor zijn concentratie, hij vindt draven namelijk heel leuk, maar hij moet zich tijdens het draven heel goed concentreren, dus hoe langer hij dat kan, hoe langer hij kan draven.

Ik heb vroeger kinderen met downsyndroom geholpen met paardrijden, leuk dat ze het vonden Laughing Voor je het weet kunnen ze in galop! De galop is makkelijker omdat je beter kan blijven zitten dan in draf.
Draven is moeilijker, als E.zra dat onder de knie heeft is de galop een makkie.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 1:05

Happydobby schreef:
Susan schreef:
Happydobby schreef:

Zo jong al draven op een paard is erg knap! kinderen zien vaak ook geen angsten die je als volwassen hebt met paarden.

M. kan al stukjes loslopen, ook kan hij al wat woordjes zeggen.

Er loopt dan wel aan twee kanten iemand naast, hoor, we nemen geen risico's. Maar het is wel heel goed voor zijn concentratie, hij vindt draven namelijk heel leuk, maar hij moet zich tijdens het draven heel goed concentreren, dus hoe langer hij dat kan, hoe langer hij kan draven.

Ik heb vroeger kinderen met downsyndroom geholpen met paardrijden, leuk dat ze het vonden Laughing Voor je het weet kunnen ze in galop! De galop is makkelijker omdat je beter kan blijven zitten dan in draf.
Draven is moeilijker, als E.zra dat onder de knie heeft is de galop een makkie.

Oh, daar zou ik wel even van moeten slikken, galop is het punt waar ik zelf ben afgehaakt met paardrijden. De eerste keer dat ik ging galopperen ben ik voorover gevallen en hing dus om de hals van het paard, dat was echt doodeng. Voor hem zou het wel heerlijk zijn, dat ben ik met je eens, ik denk dat hij dat ritme heerlijk zou vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Jasmine do 12 jul 2012 - 3:55

J. kan heel goed luisteren/heeft een groot begrip. Ze begrijpt vrijwel meteen wat je bedoelt en handelt daar ook naar. Goed ze heeft niet altijd zin om te luisteren en dan doet ze expres het tegenovergestelde, maar ze begrijpt het allemaal prima.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Lejow do 12 jul 2012 - 3:58

Mijn dochter is heel goed in slapen Very Happy
Maakt nachten van 20 tot 8 en ook gedurende de dag gaan haar ogen nog regelmatig dicht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Susan do 12 jul 2012 - 4:55

Mermaid Forest schreef:
Susan schreef:
Mermaid Forest schreef:Susan, hebben jullie E. op paardrijden gedaan omdat het positief is voor zijn autisme? (sorry, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden)

Ja, hij zit ook niet gewoon op paardrijles, het is een vorm van therapie, dus individueel begeleid, en hij doet allerlei oefeningen op het paard, dus ballen in een emmer gooien, kleuren benoemen, enzovoort. Draven is nu nieuw.

Ah oke, wat goed dat dat bestaat zeg smile zie je al vooruitgang?

Ja, we zien zeker vooruitgang. Ik reageer later wel uitgebreider, zit nu in de trein
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  RYW do 12 jul 2012 - 6:14

Mijn jongens zijn waarschijnlijk allebei hoogbegaafd (de school wil graag dat ze getest worden ivm extra faciliteiten). Dat uit zich in een hoog taalniveau, goed en gedetailleerd tekenen, snel kunnen leren/lezen/schrijven, veel dingen tegelijk kunnen, en een brede interesse hebben in zaken die nog niet bij hun leeftijd passen (prehistorie, moleculen, evolutie, natuurrampen, techniek). Soms erg lastig, want ik kan niet altijd hun vragen beantwoorden. Ze hebben ook nog hun eigen dingetje: de oudste kan goed sporten en de jongste houdt veel van muziek.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  RYW do 12 jul 2012 - 6:18

Susan schreef:
Mermaid Forest schreef:
Susan schreef:
Mermaid Forest schreef:Susan, hebben jullie E. op paardrijden gedaan omdat het positief is voor zijn autisme? (sorry, weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden)

Ja, hij zit ook niet gewoon op paardrijles, het is een vorm van therapie, dus individueel begeleid, en hij doet allerlei oefeningen op het paard, dus ballen in een emmer gooien, kleuren benoemen, enzovoort. Draven is nu nieuw.

Ah oke, wat goed dat dat bestaat zeg smile zie je al vooruitgang?

Ja, we zien zeker vooruitgang. Ik reageer later wel uitgebreider, zit nu in de trein

Wat goed dat hij het er zo goed op doet en dat hem stimuleert! smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  teletascha do 12 jul 2012 - 7:29

Hier een dame die ontzettend goed rondjes kan lopen rond de kamer. Een rondje rond de eetkamertafel gaat in 5 sec blank. We zijn nu aan het trainen om het in 4 sec te doen. Kortom.... Ze zit geen moment stil (daar is ze dus niet zo. Goed in)
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar is jullie kindje heel goed in? - Pagina 2 Empty Re: Waar is jullie kindje heel goed in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum