Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel ik me aan ?

+3
sonly
Pussycat
Barbabella
7 plaatsers

Ga naar beneden

Stel ik me aan ? Empty Stel ik me aan ?

Bericht  Barbabella wo 11 jul 2012 - 21:44

•weg•

Laatst aangepast door Barbabella op do 12 jul 2012 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel ik me aan ? Empty Re: Stel ik me aan ?

Bericht  Pussycat wo 11 jul 2012 - 21:49

Het was zeker netjes van haar geweest dat toen ze wist dat ze visite kreeg jou gelijk gebeld had.
Het was ook netjes van jou geweest als jij wel op dat laatste smsje gereageerd zou hebben.
Nu kom je boos over en ga je op negeer-stand.
Waardoor zij ook weer boos kan worden....

Dat ze je niet gefeliciteerd heeft vind ik wel apart dat was het minste dat ze had kunnen doen.

Ik zou haar alsnog smsen/bellen dat het je niet om een cadeautje gaat, maar dat jullie het gezellig vinden als zij langs zou komen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  sonly wo 11 jul 2012 - 21:50

Ik vind het eerlijk gezegd wel een klein beetje overdreven ja. Snap wel dat je je zoontje de aandacht van je beste vriendin gunt, maar mensen hebben ook een eigen leven. Wie weet was het visite van mensen die ze al een jaar niet gezien heeft ofzo. Of mensen die net even extra steun nodig waren.
Ik hou ook meestal geen rekening met verjaardagen en kom vaak een paar dagen eerder of later. Anders blijf ik maar vrij nemen op m'n werk. (overigens stuur ik dan wel meestal even een berichtje op de dag zelf)

Ze kwam al met eventuele andere opties (een dag later, later op de dag zelf) maar die vond je zelf niet geschikt. Het is in mijn ogen dus niet zo dat er geen moeite voor wilde doen ofzo. Alleen niet op de manier die jij bedacht had.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie wo 11 jul 2012 - 21:52

Ik vind er wel stom van haar. Zeker omdat ze zelf moeder is. Je weet gewoon dat het een beetje speciaal is. Voor je beste vriendin doe je dat gewoon.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Barbabella wo 11 jul 2012 - 21:57

.

Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 21:59

Ik snap op zich je gevoel, maar je overdrijf wel een beetje ja. Je zoontje zal er niets van merken dat die vriendin niet is geweest, hij zal het waarschijnlijk geen punt vinden om na zijn verjaardag nog een keer een cadeautje te krijgen + de aandacht van jouw vriendin alleen.
Aan onverwacht bezoek kun je niet echt wat doen. Waarschijnlijk hoopte ze er op dat jij flexibel genoeg zou zijn om akkoord te gaan dat ze een andere dag zou komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 22:07

Ik zou het zelf ook niet tof vinden en ik snap je boosheid. Ik zou zelf ook tegen mijn onverwachtse visite zeggen dat het niet uitkomt omdat ik net naar een verjaardag willen gaan. Al was ze maar 10 minuten binnen geweest!

Gast
Gast

Bericht  Barbabella wo 11 jul 2012 - 22:07

.

Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Barbabella wo 11 jul 2012 - 22:11

.

Laatst aangepast door Barbabella op za 12 okt 2019 - 2:09; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 11 jul 2012 - 22:15

Barbabella schreef:
Razz_ schreef:Ik zou het zelf ook niet tof vinden en ik snap je boosheid. Ik zou zelf ook tegen mijn onverwachtse visite zeggen dat het niet uitkomt omdat ik net naar een verjaardag willen gaan. Al was ze maar 10 minuten binnen geweest!
Dat zou ik ook doen, en zeker als haar kind dalijk 1 wordt,ook al merkt het kind misschien niet of ik er wel of niet bij ben.
Het is niet dat ik echt boos ben maar meer dat ik het gewoon erg jammer vind hoe ze hier mee om gaat.

Ik zou mijn onverwachte visite echt niet wegsturen. Oké het hangt er wel vanaf wie het zijn. Schoonouders die om de hoek wonen of een vriendin die 1,5 uur heeft gereden om hier te komen. Maar ik zou dan wel bellen naar jou dat het later wordt of dat het een andere keer beter uit komt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown wo 11 jul 2012 - 22:19

Pussycat schreef:
Barbabella schreef:
Razz_ schreef:Ik zou het zelf ook niet tof vinden en ik snap je boosheid. Ik zou zelf ook tegen mijn onverwachtse visite zeggen dat het niet uitkomt omdat ik net naar een verjaardag willen gaan. Al was ze maar 10 minuten binnen geweest!
Dat zou ik ook doen, en zeker als haar kind dalijk 1 wordt,ook al merkt het kind misschien niet of ik er wel of niet bij ben.
Het is niet dat ik echt boos ben maar meer dat ik het gewoon erg jammer vind hoe ze hier mee om gaat.

Ik zou mijn onverwachte visite echt niet wegsturen. Oké het hangt er wel vanaf wie het zijn. Schoonouders die om de hoek wonen of een vriendin die 1,5 uur heeft gereden om hier te komen. Maar ik zou dan wel bellen naar jou dat het later wordt of dat het een andere keer beter uit komt.

Maar hoe groot is de kans dat visitie vandaag de dag onaangekondigt 1.5 uur gaar rijden om bij jou op visite te komen? Juist die snelle visites zouden eerder ff langs kunnen komen, omdat ze dichtbij wonen, dan kan je toch gewoon zeggen, joh heb even een half uurtje want het zoontje van mijn vriendin is jarig?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pussycat wo 11 jul 2012 - 22:24

Die kans is niet groot nee. Maar misschien dat ze dan toevallig in de buurt zijn ofzo. En als je iemand dan al niet vaak ziet dan snap ik wel dat je ze niet weg stuurt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Mari wo 11 jul 2012 - 22:58

Goed dat je gebeld hebt.

Ik snap dat je het geen leuke actie van je vriendin vind, maar helaas kan jij niet beslissen waar en wanneer ze ergens moet zijn.

Je druk maken door dit soort acties levert vaak veel frustratie op en is het niet waard laat het van je afglijden, bedankt voor het cadeautje en gewoon weer verder gaan.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Susan vr 13 jul 2012 - 5:03

Pussycat schreef:
Barbabella schreef:

Laat jij serieus alles uit je handen vallen als er onverwacht visite komt, inclusief afspraken met anderen, verjaardagen, et cetera? Dat vind ik eerlijk gezegd raarder dan dat je tegen je visite zegt dat het niet uitkomt. Als je anderhalf uur gaat rijden om onverwacht op visite te gaan dan neem je toch ook zelf het risico dat het niet uitkomt of dat iemand zelfs niet eens thuis is?

Ik zou het heel raar vinden als ik met iemand zou hebben afgesproken en diegene belt last-minute op om de afspraak te verzetten omdat er opeens bezoek is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: