vlekken eettafel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
vlekken eettafel
Al een tijdje heb ik vlekken in mijn eettafel.
Je ziet de vlekken alleen als je er schuin op kijkt en met licht inval, dus als je gewoon bovenop de tafel kijkt zie je ze niet.
Echter stoort het me flink
Het zijn geen vlekken in een andere kleur, weet niet goed hoe ik ze verder moet omschrijven.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd om ze weg te krijgen maar tot nu toe zonder resultaat.
Mijn eettafel is pas 1,5 jaar oud en word niet erg intensief gebruikt
Het is trouwens de tafel van leenbakker, sanne serie!
Ik hoop dat iemand DE tip heeft!
Je ziet de vlekken alleen als je er schuin op kijkt en met licht inval, dus als je gewoon bovenop de tafel kijkt zie je ze niet.
Echter stoort het me flink
Het zijn geen vlekken in een andere kleur, weet niet goed hoe ik ze verder moet omschrijven.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd om ze weg te krijgen maar tot nu toe zonder resultaat.
Mijn eettafel is pas 1,5 jaar oud en word niet erg intensief gebruikt
Het is trouwens de tafel van leenbakker, sanne serie!
Ik hoop dat iemand DE tip heeft!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Re: vlekken eettafel
ik los dat op door dasty (wibra) te gebruiken. heb ook Sanne en dat is de enige manier dat ik het goed krijg! wel dasty op je doek spuiten en je tafel daarna erg nat afnemen met een droge doek. Dasty KAN namelijk ook er heel erg intrekken en lelijk kleurverschil veroorzaken!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:ik los dat op door dasty (wibra) te gebruiken. heb ook Sanne en dat is de enige manier dat ik het goed krijg! wel dasty op je doek spuiten en je tafel daarna erg nat afnemen met een droge doek. Dasty KAN namelijk ook er heel erg intrekken en lelijk kleurverschil veroorzaken!
Oh jij hebt het dus ook met je sanne tafel?!
Wibra zit aan de andere kant van de stad maar ga van de week zeker even er langs hoop dat het helpt!
Bedankt!!
flower- Prater
ja, het zijn bij ons gewoon kringen van vocht. een nat glas, of warm bord wat condens afgeeft... wij hebben altijd onderzettertjes voor eronder maar ik vind die dingen waardeloos dus doe nou gewoon zonder onderzettertjes!
ik ben overigens wel benieuwd waar in H;wijk jij woont? Ik woon ook in H'wijk zoals je misschien wel weet en voor mij is de wibra ook aan de andere kant van de stad..
ik ben overigens wel benieuwd waar in H;wijk jij woont? Ik woon ook in H'wijk zoals je misschien wel weet en voor mij is de wibra ook aan de andere kant van de stad..
Pien- Ratel
Ik stuur je even een PM
flower- Prater
En anders de Meubeline van HG?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
GIster Dasty gekocht en gebruikt.. het is echt een stuk beter geworden maar nog niet helemaal weg.
Ga van de week maar regelmatig herhalen!!
BEdankt voor de tip!
Ga van de week maar regelmatig herhalen!!
BEdankt voor de tip!
flower- Prater
Is dat ontvetter of hoe heet die dasty. Ga nu vriend naar wibra sturen nm hihi en moet weten hoe dat heet
Gast- Gast
ivax schreef:Is dat ontvetter of hoe heet die dasty. Ga nu vriend naar wibra sturen nm hihi en moet weten hoe dat heet
Het is een ontvetter en heet dasty!
flower- Prater
Gekocht en mijn salontafel is als nieuw joepie....de eettafel iets minder, maar beter als voorheen. Heb volgens mij nu hele assortiment in huis...vriemd wist niet welke en heeft vier verschillende mmegenomen
Gast- Gast
Pas wel op met dasty want het kan zich ook echt in je meubels bijten!!!!
Pien- Ratel
Ik ga toch maar Dasty proberen; ik heb allemaal lelijke vlekken op salon- en eettafel.
Gast- Gast
Weet niet Wat voor meubels jij hebt pippa, maar op IKEA meubels zou ik het zelf nooit meer gebruiken.
Dasty bijt daar het beschermlaagje ervan af.
Ik heb dat gehad met een wandplank en een lack tafeltje!!
Dasty bijt daar het beschermlaagje ervan af.
Ik heb dat gehad met een wandplank en een lack tafeltje!!
Pien- Ratel
Ja... Het tafeltje hebben we weg gegooid omdat het nog lelijker was geworden en het plankje hangt nog, maar die Hangt hoog en daar kijk je niet op!
Als het mijn eigen meubels waren zou ik dasty nooit meer gebruiken. Heb je al pure afwasmiddel geprobeerd?!
Als het mijn eigen meubels waren zou ik dasty nooit meer gebruiken. Heb je al pure afwasmiddel geprobeerd?!
Pien- Ratel
Nee, ik moet nog wat dingen proberen; ik vind het echt lelijk staan nu De eettafel heeft een soort laklaag eroverheen, dus die kan ik dan inderdaad niet met Dasty proberen. De salontafel is gewoon hout, misschien dat die het wel kan hebben?
Gast- Gast
Ik durf het niet te zeggen Pippa... Al onze meubels zijn van de leenbakker, eikenfineer, die durf ik gewoon met Dasty te doen.
Is de houten tafel behandeld met iets?
Is de houten tafel behandeld met iets?
Pien- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Eettafel opknappen.
» Bank aan de eettafel
» bank aan eettafel
» eettafel , hoe doe jullie dat?!
» Plakkerige eettafel