Spoedvraagje: kapper
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoedvraagje: kapper
Ik ga zo naar de kapper en ik heb me ineens in mijn hoofd gehaald dat ik een aanzetpermanent wil. Mijn haar is net over de schouders, maar heel slap en dun. Nu las ik ergens dat je met een aanzetpermanent kunt bereiken dat je haar niet zo slap op je hoofd naar beneden hangt.
Iemand hier ervaring mee? En hoe schadelijk is het voor je haar? En het belangrijkste: hoe groot is de kans dat je na afloop als gefohnde poedel door het leven moet ?
Iemand hier ervaring mee? En hoe schadelijk is het voor je haar? En het belangrijkste: hoe groot is de kans dat je na afloop als gefohnde poedel door het leven moet ?
Gast- Gast
Re: Spoedvraagje: kapper
Met heel fijn haar? Best groot.
Maar poedels zijn best leuk.
Maar poedels zijn best leuk.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Neeeeeeeeeeeeeeeee
GEEEEEEN permanent. OOK GEEN AANZET!!
GEEEEEEN permanent. OOK GEEN AANZET!!
Laatst aangepast door Zwerver op di 10 jul 2012 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, in dat geval adopteer ik een poedel en laat de aanzetpermanent maar achterwege
Gast- Gast
Hahaha Zwerver, goede ervaring?
Ik wil dus geen krullen ofzo, maar puur voor het volume bovenop. Maar ook dat is een no-go, begrijp ik?
Ik wil dus geen krullen ofzo, maar puur voor het volume bovenop. Maar ook dat is een no-go, begrijp ik?
Gast- Gast
Misschien ben ikt e laat maar je kunt kleefrollers gebruiken om het bovenop wat meer volume te geven!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Sowieso wordt een aanzetpermanent (jetting) alleen maar leuk met kort haar. En best nog wel mooi als je 80 bent.
Gast- Gast
Jammer is dat het Minneke, als je haar gewoon slap over je hoofd hangt zonder enig volume, ik moet ook erg mijn best doen er iets van volume in te krijgen, zelfs al wordt het geknipt in kortere laagjes, zelfs als ik het föhn en er iets in doe wat volume moet bevorderen, zélfs als ik net bij de kapper ben geweest, zakt het na een uur of wat gewoon weer als een plumpudding in elkaar. Blub, weg volume hallo pannenkoek!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Jammer is dat het Minneke, als je haar gewoon slap over je hoofd hangt zonder enig volume, ik moet ook erg mijn best doen er iets van volume in te krijgen, zelfs al wordt het geknipt in kortere laagjes, zelfs als ik het föhn en er iets in doe wat volume moet bevorderen, zélfs als ik net bij de kapper ben geweest, zakt het na een uur of wat gewoon weer als een plumpudding in elkaar. Blub, weg volume hallo pannenkoek!
+1 hahahaha
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Ben ook benieuwd. Je hebt toch wel geluisterd heShoesdontlie schreef:En... hoe zit het nu?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik luister toch altijd naar jullie adviezen?
Ik heb het gewoon netjes op een lengte laten knippen en aan de voorkant iets korter zeg maar, met de kortste plukken tot aan mijn kaaklijn. Ziet er weer netjes en verzorgd uit. Nog steeds volumeloos, dat dan weer wel (of als een pannenkoek inderdaad Pompoen )
Ach ja, ik heb mijn haar de laatste maanden toch altijd opgestoken, dan zie je het niet zo. De enige keren dat ik het los draag is als ik mijn haar een dag of nacht in een knot gedraaid heb en er daardoor wat slag in zit.
Zwerver, ik ben nog wel benieuwd wat jouw ervaring is met permanenten!
Ik heb het gewoon netjes op een lengte laten knippen en aan de voorkant iets korter zeg maar, met de kortste plukken tot aan mijn kaaklijn. Ziet er weer netjes en verzorgd uit. Nog steeds volumeloos, dat dan weer wel (of als een pannenkoek inderdaad Pompoen )
Ach ja, ik heb mijn haar de laatste maanden toch altijd opgestoken, dan zie je het niet zo. De enige keren dat ik het los draag is als ik mijn haar een dag of nacht in een knot gedraaid heb en er daardoor wat slag in zit.
Zwerver, ik ben nog wel benieuwd wat jouw ervaring is met permanenten!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Spoedvraagje kapper (uurtje tijd)
» Spoedvraagje:
» Spoedvraagje; panty ja of nee?
» even een spoedvraagje
» Spoedvraagje
» Spoedvraagje:
» Spoedvraagje; panty ja of nee?
» even een spoedvraagje
» Spoedvraagje
Pagina 1 van 1