Spoedvraagje kapper (uurtje tijd)
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoedvraagje kapper (uurtje tijd)
Heeft iemand tips wat ik zo met m'n haar kan doen bij de kapper? Ik heb tot 13:55 om hier te kijken en dan moet ik echt weg. Zal ff een foto erbij doen, die ik straks weer weghaal. Ziet er een beetje raar uit qua, want heb m'n vriendin eraf gehaald.
Ik wil iig een stuk eraf en laten uitdunnen. Zal ik het bij laten verven of...?? Ik twijfel heel erg. Van verven wordt het zo droog, maar ik vind het anders ook zo saai en er zit nu half uitgroei in wat ik ook niet fijn vind. Tips lees ik graag; alvast bedankt!!
*Foto verwijderd*
Ik wil iig een stuk eraf en laten uitdunnen. Zal ik het bij laten verven of...?? Ik twijfel heel erg. Van verven wordt het zo droog, maar ik vind het anders ook zo saai en er zit nu half uitgroei in wat ik ook niet fijn vind. Tips lees ik graag; alvast bedankt!!
*Foto verwijderd*
Laatst aangepast door Guattari op vr 7 jun 2013 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Spoedvraagje kapper (uurtje tijd)
Lastig, ik vind je haar mooi! Van verven heb ik geen verstand
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vind het leuk zoals je het nu hebt. Highlights in de onderste lagen? Dan heb je niet zo'n streepeffect op je scheiding en op het oog geen uitgroei meer.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zou flink wat van de lengte afhalen, klein beetje lagen, niks van pony, ook geen schuine pony, dus dat zo laten en op de bovenste laag haar niks verven maar wel de lagen eronder wat lichter in 2 tinten voor diepte. En dan liquid silk van biosilk erin voor glans.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles schreef:Ik zou flink wat van de lengte afhalen, klein beetje lagen, niks van pony, ook geen schuine pony, dus dat zo laten en op de bovenste laag haar niks verven maar wel de lagen eronder wat lichter in 2 tinten voor diepte. En dan liquid silk van biosilk erin voor glans.
Idd flink wat eraf; op de een of andere manier vind ik het steeds meisjesachtiger lijken als je als 31-jarige nog heel lang haar hebt. Laagjes had ik en zijn nu ook veel minder. Pony, no way! De lagen onder, die nu deels eraf gaan, zijn nog gekleurd en ik vind het contrast met boven op m'n hoofd zo groot nu. Mijn haar wordt trouwens in de zon ook veel lichter en is van zichzelf heel donkerbruin ipv zwart.
Ik heb een ander middeltje (serum) voor glans en om pluishaar tegen te gaan. Speciaal voor mijn haarstructuur.
Gast- Gast
Green_Pepper en Melis_je: thanks! De kapster had zelf ook een idee, maar ze kon het niet goed uitleggen. Dit ging puur over het model wat ze erin wilde knippen.
Gast- Gast
En hoe is het geworden?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Lief dat je het vraagt. We doen het ff in etappes, anders had ik zo'n 4 uur bij de kapper gezeten en dat vond ik toch een beetje zonde met dit lekkere weer. Er is nu iig 15-20 cm, in lagen en morgen ga ik het nog laten verven. Ze heeft er nu spul in gedaan voor een zogeheten beach-look. Ruikt zo lekker en zit ook mooi (qua volume).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Spoedvraagje: kapper
» Dat laatste uurtje van de dag?
» N.A.V. Eerste uurtje van je dag.
» tot wanneer huil uurtje
» even een spoedvraagje
» Dat laatste uurtje van de dag?
» N.A.V. Eerste uurtje van je dag.
» tot wanneer huil uurtje
» even een spoedvraagje
Pagina 1 van 1