Emesafene, ervaringen?
+6
CCC
Tiara
L!ND@
Lejow
MissD
Creabea_28
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Emesafene, ervaringen?
Ik heb van de dokter Emesafene voorgeschreven gekregen omdat ik de hele dag door kotsmisselijk ben. Ik ben nu alleen heel benieuwd of dit ook echt helpt. Zijn er mensen met ervaring hiermee? Heeft het bij jou geholpen? Wat voor bijwerkingen had je?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Emesafene, ervaringen?
Gewone tabletten werkten bij mij niet. Dus ik kreeg zetpillen.
Ik ging er wazig van zien en ik werd erg moe. Na een paar dagen begon het wel te werken. Overgeven stopte maar ik bleef hartstikke misselijk.
Ik ging er wazig van zien en ik werd erg moe. Na een paar dagen begon het wel te werken. Overgeven stopte maar ik bleef hartstikke misselijk.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik had zetpillen en die hielpen niet.
Toen overgegaan op primperan (ofzo) en dat hielp een beetje. Ik hoefde bijna niet meer te spugen, maar was wel van 's morgens vroeg tot 's avonds laat misselijk.
Toen overgegaan op primperan (ofzo) en dat hielp een beetje. Ik hoefde bijna niet meer te spugen, maar was wel van 's morgens vroeg tot 's avonds laat misselijk.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier haalde het zeker de scherpe randjes er van af, werd er niet wazig van of iets en merkte ook goed verschil tussen het wel en niet gebruiken ervan.
Gast- Gast
Ik heb het bij twee zwangerschappen gebruikt, helaas hielp het niet. Had zetpillen. Daarna Primperan geprobeerd maar daar ben ik overgevoelig voor en ik reageer er zo akelig op dat ik liever misselijk ben.
Gast- Gast
Ik hoefde niet meer zo veel over te geven, maar was nog wel misselijk. Ik had trouwens de zetpillen.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hier hielp het ook niet heel erg goed.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Het haalde de scherpe randjes van de misselijkheid af, maar ik werd er suf van. Heb toen zelfs tegen een andere auto gezeten omdat mijn reactievermogen niet zo best meer was Ik hoor er trouwens van anderen wel positieve reacties op, dus ik denk dat het per persoon verschillend is.
Gast- Gast
Het haalde de scherpe kantjes eraf zodat ik wel kon blijven werken, maar voelde me nog verre van lekker.
Gast- Gast
Het haalde de scherpe randjes eraf, zonder moest ik veel meer spugen. Wat bij mij beter hielp was acupunctuur.
Gast- Gast
Hielp perfect hier! Hield zonder niks binnen en werd enorm slap en kon dus niet werken dan... Met emasafene kon ik het nodige binnen houden en weer een beetje functioneren in het dagelijkse leven...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ben er sinds gisteravond ook mee begonnen. Was zo waar vanochtend niet meer misselijk, maar zo duf als een konijn. Ik ben wel erg blij dat ik niet meer misselijk ben, maar die dufheid is ook niets. Hoe lang mag je het eigenlijk achter elkaar gebruiken? Ik neem maar 1 pil voor het slapen gaan.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hier hielp het heel goed!!
heb me alleen niet aan de voorschriften gehouden omdat ik vooral savonds misselijk was en niet in de ochtend dus nam ik na het avond eten een tablet en kon daarna teminste misselijk vrij slapen.
heb me alleen niet aan de voorschriften gehouden omdat ik vooral savonds misselijk was en niet in de ochtend dus nam ik na het avond eten een tablet en kon daarna teminste misselijk vrij slapen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Beiden zwangerschappen geprobeerd, maar het hielp niks (zowel de zetpillen als de gewone). Toen Primperan geprobeerd, was ook niet echt mijn ding, werd ik heel 'raar' van, ik voelde me liever misselijk.
Zoals je ziet heel wisselende ervaringen.
Zoals je ziet heel wisselende ervaringen.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Het hielp als ik een beetje misselijk was. Als ik echt doodziek was, merkte ik geen effect.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Bij mij hielp het redelijk. Ik hoefde niet meer over te geven, maar was nog wel de hele dag misselijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: