Hippe placemat zoektocht
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hippe placemat zoektocht
We hebben net van t weekend deze mooie salontafel gekocht:
Zijn we nog wel zuinig mee en omdat we vaak bij de tv eten, zijn placemats wel handig als bescherming. Maar leuke placemats blijken nog best lastig te vinden!
Het liefst in een beetje contrasterende kleur op dat zwart, rood of blauw passen goed in t interieur, en liever van plastic of siliconen dan van stof.
Deze vonden we allebei wel leuk maar net niet. Ik vind zelf met een patroontje er in leuker (dus zoals die rode bijv) en m'n vriend vindt die tekening erg leuk.
Wie heeft er zin om mee te zoeken naar leuke placemats, liefst met link naar webwinkel natuurlijk. Ik zoek zelf steeds op design placemats maar wie weet vind je met andere zoektermen nog wat anders of vinden jullie bepaalde placemats die er goed passen! Thanks!
Zijn we nog wel zuinig mee en omdat we vaak bij de tv eten, zijn placemats wel handig als bescherming. Maar leuke placemats blijken nog best lastig te vinden!
Het liefst in een beetje contrasterende kleur op dat zwart, rood of blauw passen goed in t interieur, en liever van plastic of siliconen dan van stof.
Deze vonden we allebei wel leuk maar net niet. Ik vind zelf met een patroontje er in leuker (dus zoals die rode bijv) en m'n vriend vindt die tekening erg leuk.
Wie heeft er zin om mee te zoeken naar leuke placemats, liefst met link naar webwinkel natuurlijk. Ik zoek zelf steeds op design placemats maar wie weet vind je met andere zoektermen nog wat anders of vinden jullie bepaalde placemats die er goed passen! Thanks!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Hippe placemat zoektocht
En een placemat met jullie eigen foto's? Bijvoorbeeld die met de auto's. Zat daar geen rood detail in?
Gast- Gast
Deze hebben ze tegenwoordig in het rood:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70175242/
Ik had nog een zwarte nodig, maar die hebben ze dus niet meer.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70175242/
Ik had nog een zwarte nodig, maar die hebben ze dus niet meer.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Jullie woonkamer ziet er al leuk uit zo! Bij bol.com hebben ze ook verschillende placemats, misschien zit er wel iets bij voor jullie? http://www.bol.com/nl/l/koken-tafelen/tafelen-tafelaccessoires-placemats/N/11935/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020320795kth&_DARGS=/nl/catalog/product-list.jsp.1. Handig is dat je bij de zoekmachine de kleur kunt aangeven, scheelt weer zoeken .
Gast- Gast
Chipp, dat vind ik ook wel een heel leuk idee. Zou moeten kijken waar ze dat mooi doen en welke foto's geschikt zouden zijn. Die oude auto's misschien (zit inderdaad rood in, goed onthouden!) hoewel we daarvan net eentje in zwart wit hebben af laten drukken voor aan de muur in de eethoek, dus dan wordt het misschien wel erg veel auto. Maar best een heel leuk idee!
Linda, die vind ik niet heel geweldig zelf geloof ik, hoewel het op zich wel in het interieur zou passen, zeker met dat kleed er onder. Ik onthoud 'm wel even, al is het voor tijdelijk desnoods (wel stom, want we zijn net bij de Ikea geweest haha).
Peachy, wat grappig dat ze bij bol.com ook placemats en ander keukenspul verkopen. Daar had ik echt nooit aan gedacht zelf. Bedankt voor de tip! 11 pagina's is best veel, ik ga eens speuren
Linda, die vind ik niet heel geweldig zelf geloof ik, hoewel het op zich wel in het interieur zou passen, zeker met dat kleed er onder. Ik onthoud 'm wel even, al is het voor tijdelijk desnoods (wel stom, want we zijn net bij de Ikea geweest haha).
Peachy, wat grappig dat ze bij bol.com ook placemats en ander keukenspul verkopen. Daar had ik echt nooit aan gedacht zelf. Bedankt voor de tip! 11 pagina's is best veel, ik ga eens speuren
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind ze inderdaad ook niet bijster mooi, maar voor een eurootje goed te doen. En ze zijn handig schoon te maken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind deze leuk!
http://www.voor-thuis.nl/at-home-with-marieke-placemat-hollands-p74901.html
Maar misschien niet 'design' genoeg? Qua kleuren zou het wel kunnen denk ik (beetje in de kleur van die rieten manden en met rood accent)
http://www.voor-thuis.nl/at-home-with-marieke-placemat-hollands-p74901.html
Maar misschien niet 'design' genoeg? Qua kleuren zou het wel kunnen denk ik (beetje in de kleur van die rieten manden en met rood accent)
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Wat leuk dat je de manden er bij betrekt, dat is wel erg leuk bedacht! Ik hou zelf niet echt van die 'Holland' dingen, maar deze zijn nog wel grappig, beetje postzak idee. Heb even verder op die site gekeken en zaten wel leuke dingen tussen. Dank je
Marin- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Zoektocht: ruime hippe tas
» Nog een voedselallergie-zoektocht
» Sandaaltjes zoektocht
» zoektocht naar een liedje!
» Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?
» Nog een voedselallergie-zoektocht
» Sandaaltjes zoektocht
» zoektocht naar een liedje!
» Mijn zoektocht naar kubussen. Wie helpt?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: