Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop je een pak? (voor een man)

+13
Lavendel
Ooh La La!
Atelier Madame
minoessepoes
Tiana
Guus
silly-one
Ibbeltje
Prosecco
ellibre
Toet
Mamsie
Bliss
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 21:21

Wij zijn ook erg tevreden over Suit Supply. Mijn man heeft dan ook een onmogelijke maat (75 kilo bij 1.97m) voor pakken van de WE/V&D en zelfs duurdere merken als Van Gils. Die pakken zijn altijd te wijd of te kort. Voor de eerste categorie vinden we vermaken te duur voor de kwaliteit en bij duurdere merken wordt het totaal weer zoveel.
Bij Suit Supply hebben ze een lijn die helemaal op maat wordt gemaakt. Je kan zelf de stof en het model kiezen. Erg handig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Bliss zo 8 jul 2012 - 21:24

Oh ja, dat is waar smile
Gisteren hebben we al ff heel snel bij de Bijenkorf gekeken, maar nog niet echt heel goed. Zwart wordt het sowieso niet, daar houdt hij niet echt van. Denk dat het wel een grijs pak zal worden, vind ik zelf het mooist (heb niks met donkerblauw) en dat vond hij ook mooi. Streepje erin vind ik op zich leuk, maar dan wel subtiel idd.
Kan nog wel ruim een maand duren voor we gaan kijken, want hij wilde ook nog wat afvallen (al vraag ik me af of hem dat gaat lukken!) voor die tijd.

Vinden jullie dat zijn pak ook nog moet matchen met mijn jurk? Zo ja, dat gaat een lastig verhaal worden denk ik smile Ik heb een jurk op het oog die zwart is met roze rozen erop. Zie daar maar eens een pak bij te vinden Wink

Edit: hmm, als het op maat gemaakt moet worden, is een maand van tevoren shoppen misschien wel te kort dag, of niet?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Tiana zo 8 jul 2012 - 21:25

Een grijs pak vind ik dan wel kunnen, hij zou dan bijvoorbeeld een stropdas in een soortgelijke roze tint als jouw bloemen kunnen nemen als je het graag wil laten matchen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 21:28

Stylegirl schreef:Een grijs pak vind ik dan wel kunnen, hij zou dan bijvoorbeeld een stropdas in een soortgelijke roze tint als jouw bloemen kunnen nemen als je het graag wil laten matchen.

Eens. Van mij hoeft het nooit te matchen, zolang het maar niet vloekt Wink

Volgens mij duurt het 6 weken om een pak te laten maken bij Suit Supply. Bij andere winkels weet ik het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Prosecco zo 8 jul 2012 - 21:29

Bliss schreef:Oh ja, dat is waar smile
Gisteren hebben we al ff heel snel bij de Bijenkorf gekeken, maar nog niet echt heel goed. Zwart wordt het sowieso niet, daar houdt hij niet echt van. Denk dat het wel een grijs pak zal worden, vind ik zelf het mooist (heb niks met donkerblauw) en dat vond hij ook mooi. Streepje erin vind ik op zich leuk, maar dan wel subtiel idd.
Kan nog wel ruim een maand duren voor we gaan kijken, want hij wilde ook nog wat afvallen (al vraag ik me af of hem dat gaat lukken!) voor die tijd.

Vinden jullie dat zijn pak ook nog moet matchen met mijn jurk? Zo ja, dat gaat een lastig verhaal worden denk ik smile Ik heb een jurk op het oog die zwart is met roze rozen erop. Zie daar maar eens een pak bij te vinden Wink

Edit: hmm, als het op maat gemaakt moet worden, is een maand van tevoren shoppen misschien wel te kort dag, of niet?

Bij suit supply zit een kleermaker en die maakt het direct op maat voor je. Mocht het druk zijn is het een paar dagen later op te halen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Bliss zo 8 jul 2012 - 21:43

Stylegirl schreef:Een grijs pak vind ik dan wel kunnen, hij zou dan bijvoorbeeld een stropdas in een soortgelijke roze tint als jouw bloemen kunnen nemen als je het graag wil laten matchen.

Ja, dat dacht ik ook al idd smile De jurk die ik op het oog had, was tijdelijk niet leverbaar, maar ik keek net op de site (topvintage.nl) en ineens was hij er toch weer! Vaag, want ik had mijn mailadres achtergelaten en zou een mailtje krijgen als ie weer leverbaar was, maar niks gezien. Hoe dan ook, heb hem meteen besteld! Geen idee hoe de maat valt, dus dat moet ik nog even zien, maar dit is de jurk:

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/black-fuchsia-roses-halter-dress

Wat vinden jullie ervan?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 21:54

Ik zie Esprit nog niet staan, daar heeft mijn man 2 pakken van. En verder inderdaad van Suit Supply en Otto Kern.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  minoessepoes ma 9 jul 2012 - 1:16

Bliss schreef:Mn schoonmoeder zei dat de broek, als hij op sokken staat, precies tot de grond moet komen. Klopt dat niet? Ik keek ook ff op de site van de WE en daar vind ik de broeken toch mooier van lengte!
En idd, geen sportsokken dus whaha. (maar die draagt ie toch al nooit gelukkig)

Dit lijkt mij wel een mooie lengte:
[url=http://www.wefashion.nl/Broeken/SLIM-FIT-PANTALON-pcfNgKA4QM.2UAAAElTUU4aFDh1noKA4QM4UMAAAEwuZAgOLpI-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%252FXi0KA4QM2i4AAAElX0U4aFDh%3DfNgKA4QM.2UAAAElTUU4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DXi0KA4QM2i4AAAElX0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D2
http://www.wefashion.nl/Broeken/SLIM-FIT-PANTALON-pcfNgKA4QM.2UAAAElTUU4aFDh1noKA4QM4UMAAAEwuZAgOLpI-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%252FXi0KA4QM2i4AAAElX0U4aFDh%3DfNgKA4QM.2UAAAElTUU4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%252Fj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%3DXi0KA4QM2i4AAAElX0U4aFDh%26CategoryUUIDLevelX%3Dj5MKA4QMpTYAAAElgDk4aFDh%26%40Page%3D2[/quote[/url]]

Dit is puur smaak en mode. Het is nu gewoon wat hipper om de broeken wat korter te laten maken, zo dragen de medewerkers van de suit supplier de pakken en dus ook hun modellen, maar dat betekend niet dat je vriend daar ook voor moet kiezen. Ze maken de broekspijpen op maat, dus je kan het zo laten maken als hij het wil, ze spelden het gewoon af en dan kan hij het ook even bekijken met een schoen eronder, wat hij mooi vind.

Mijn vriend kiest vaak voor een middenweg, wat je schoonmoeder aangeeft vind ik persoonlijk te lang en weer wat oudbollig, mijn vriend houdt dat ongeveer aan met schoenen aan, dus net geen knik als hij staat. Maar dat is echt maar net wat je mooi vind.

Ik vind het ook wel leuk als een man een pochet heeft (zakdoek in zijn borstzakje), bijvoorbeeld in de kleur van de bloemen op jouw jurk. Dan hoeft hij niet persee een roze overhemd aan of de hele dag een stropdas om, om jullie te laten matchen. Die kan je eventueel zelf nog knippen van een klein stukje satijn wat je in die kleur kan knippen, kost een paar euro op de markt. Hoe je ze kan vouwen kan je op internet zo vinden. Winston bij RTL boulevard heeft de laatste tijd ook vaak een pochet in zijn borstzakje zitten bijvoorbeeld.

Ik vind overigens bij een pak een riem eigenlijk wel een must, dat maakt het echt af.

Mijn vriend heeft nu donker blauwe/ marine kleurige suede schoenen voor onder zijn pak met een bijpassende riem en dat vind ik ook heel mooi combineren met een grijs pak, zeker in combinatie met een lichtblauw overhemd. Of anders cognac kleurige schoenen en riem inderdaad. Voor donker bruin of zwart zou ik zelf niet snel kiezen (vind ik op dit moment ook gewoon niet zo hip en wat oudbolliger), grijs kan wel heel mooi zijn, maar niet met een grijs pak denk ik.

Als je bij de suit supplier een bestaand pak koopt vermaken ze hem direct, of als het druk is kan je hem na ongeveer 2 werkdagen ophalen. Die 6 weken levertijd is voor een geheel op maat gemaakt pak. Mocht jij of je vriend een ABN young professionals rekening hebben, dan krijg je daar 10% korting op de rekening als je dat zegt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Ooh La La! ma 9 jul 2012 - 1:22

minoessepoes schreef:
Ik vind overigens bij een pak een riem eigenlijk wel een must.

+1 Zonder riem is het geen gezicht :nopompom:

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Guus ma 9 jul 2012 - 1:31

Ik vind van die kortere pijpen juist erg mooi, mijn vriend heeft ook altijd erg mooie (en gruwelijk dure) schoenen, dat staat heel erg mooi I love you Moet er wel bij zeggen dat mn vriend vrij tenger/slank is en dan kan dat altijd beter.

idd een riem, maar wel een goede riem dus niet een uit z'n spijkerbroek trekken silent

een mooi goed pak, met goede schoenen is zo sexy. Een slechtzittend/ te groot pak van te dunne stof en bijvoorbeeld vierkante neuzen of met zo'n 'richel'over de neus is zo'n zware afknapper angel

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 1:41

Jac Hensen


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Jezzie ma 9 jul 2012 - 1:47

Mijn vriend heeft bij de C&A een pak gekocht en daar kreeg hij ook heel goed advies van de verkoper over hoe het pak goed zat e.d.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Caroow ma 9 jul 2012 - 1:51

Mijn vriend had een mooi pak van de v&d voor de bruiloft van zijn zusje. Even kijken of ik een foto kan vinden..

De pijpen zijn later nog ingekort. Het is niet zo'n duidelijke foto, de rest van de foto's trekt hij een lelijk gezicht smile
Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Foto-A4BDKAB3
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Bliss ma 9 jul 2012 - 2:30

Thanks voor de tips, daar kan ik zeker wat mee! Ik laat nog wel een keer weten wat het uiteindelijk geworden is. Ben wel erg benieuwd ook wat jullie van de jurk vinden, maar daar open ik wel ff een apart topic voor smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 8:10

Caroow, dat pak staat hem echt goed! En dat paars is mooi Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een pak? (voor een man) - Pagina 2 Empty Re: Waar koop je een pak? (voor een man)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum