Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neusamandelen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Neusamandelen

Bericht  Issa zo 8 jul 2012 - 3:15

Hoi,

over anderhalve week worden bij mijn zoontje (bijna 3) eindelijk de neusamandelen gedaan. Hij heeft sinds november ongeveer een keer of 7 oorontsteking gehad, en nu al ruim een maand elke dag pijn in zn oren. Heeft iemand van jullie ervaring ermee? Is je kindje snel erna opgeknapt en merkte je snel verschil?
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Re: Neusamandelen

Bericht  Nana zo 8 jul 2012 - 7:18

Bij mijn zoontje is vorig jaar februari zijn neusamandel geknipt. Hij was snel opgeknapt van de operatie, na 1,5 uur mocht hij alweer naar huis. In eerste instantie was hij minder verkouden maar de ooronstekingen bleven komen en daarom heeft hij in november alsnog buisjes gekregen.

Sterkte ermee! Vooral het onder narcose brengen vond ik heel naar.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Re: Neusamandelen

Bericht  Susan zo 8 jul 2012 - 7:21

*


Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 12:12; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Re: Neusamandelen

Bericht  Issa zo 8 jul 2012 - 7:41

Bedankt voor jullie reacties. De kno-arts zei ook al dat het onder narcose brengen heel naar is, daar kijk ik best wel tegenop. Ik hoop echt dat hij opknapt erna, het is zo sneu steeds pijn.

Hoe hebben jullie kindjes verder gereageerd op het ziekenhuis en alles erom heen? In de folder van het ziekenhuis stond dat ze erna van slag kunnen zijn, angstdromen en boos gedrag etc kunnen hebben. We hebben wel een kapje en boekjes meegekregen om te oefenen en te kijken wat er gaat gebeuren, maar hij is sowieso best snel van slag van dingen.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Re: Neusamandelen

Bericht  Nana zo 8 jul 2012 - 9:39

Mijn zoontje was nog wel veel jonger en was eigenlijk niet bang. Goed dat het ziekenhuis die spullen vast heeft meegenomen. Ik ging de eerste keer alleen naar het ziekenhuis, want ik dacht dat doe ik even. Nou dat viel me dus vies tegen. De keer daarna (buisjes voor mijn zoon en amandel en buisjes voor mijn dochter) ging mijn man mee en die ging mee naar de operatiekamer om ze onder narcose te brengen.

Succes met de voorbereiding.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Neusamandelen Empty Re: Neusamandelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum