Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip; vakantiechecklist van Etos!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tip; vakantiechecklist van Etos! Empty Tip; vakantiechecklist van Etos!

Bericht  Caribbeanlover za 7 jul 2012 - 13:06

http://www.etos.nl/beauty/zomer

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip; vakantiechecklist van Etos! Empty Re: Tip; vakantiechecklist van Etos!

Bericht  SoGood za 7 jul 2012 - 20:55

CL! Heb je nu al een vakantie geboekt? Waar gaat jullie reis heen?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Caribbeanlover za 7 jul 2012 - 23:41

Nee, nog niet. Krijg er een beetje de zenuwen van onderhand. Elke dag check ik wat er zoal is, maar tot nu toe zijn de bestemmingen/hotels die ik leuk vind nog niet in de aanbieding. Denk dat ik daar nog even voor moet wachten en hopelijk komt dat binnenkort wel dat het voor in september in prijs daalt.

Zie het nu ook wel voor in juli/aug, maar dan is het nog vrij duur. Boffen wij even dat we in sept. gaan.

Jij al plannen? Waarheen?

Laatst aangepast door Caribbeanlover op za 7 jul 2012 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood za 7 jul 2012 - 23:43

Caribbeanlover schreef:Nee, nog niet. Krijg er een beetje de zenuwen van onderhand. Elke dag check ik wat er zoal is, maar tot nu toe zijn de bestemming/hotels die ik leuk vind nog niet in de aanbieding. Denk dat ik daar nog even voor moet wachten en hopelijk komt dat binnenkort wel dat het voor in september in prijs daalt.

Zie het nu ook wel voor in juli/aug, maar dan is het nog vrij duur. Boffen wij even dat we in sept. gaan.

Jij al plannen? Waarheen?

Haha, wij hebben hetzelfde 'probleem' als jullie. Wij zijn heel luxe gewend voor een schappelijke prijs. Wij hebben dit jaar al een dure reis gemaakt en willen nu relatief goedkoop op vakantie. Maar alles wat wij leuk vinden zit tegen de 1000 euro pp aan. Wij willen eind augustus..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover za 7 jul 2012 - 23:46

Aha dus je kent het ''probleem''. Waar zou je heen willen? Rondreizen of relaxen? Hoeveel weken? Als je net als wij all in wilt, dan kan ik misschien helpen.

Misschien kan ik je helpen of jij mij?;)

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood za 7 jul 2012 - 23:52

Caribbeanlover schreef:Aha dus je kent het ''probleem''. Waar zou je heen willen? Rondreizen of relaxen?

Misschien kan ik je helpen of jij mij?Wink

Na een hectische en drukke periode willen we gewoon relaxed op vakantie. Lekker luxe, liefst nog all in en geen Turkijke of Tunesie. Egypte hoeft van mij ook niet perse. Vorig jaar konden we voor 700 euro al iets moois vinden, nu niet!

Wat zoek jij?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jul 2012 - 0:01

http://www.sunsetatthepalms.com/

Ik wil naar Jamaica dit jaar en niet zo simpel 3* hotel dus minimaal 4* en het liefst zelfs 5*.

Zie link, daar wil ik wel heen. Sowieso all in en het liefst adult only, is ons vorig jaar meer dan goed bevallen. Helaas zijn zulke hotels erg prijzig. Normaal gesproken zouden wij dat niet over hebben/kunnen betalen waar we vorig jaar zijn geweest, maar door die sale was het gewoon zonde om niet te gaan.

Eigenlijk zou ik nog liever naar de Malediven willen, maar ja dat is wel erg duur alhoewel vergeleken met een 5* all in in Jamaica is het onderhand even duur. Nadeel is dat het bij vertrek in A'dam een stuk duurder is en dus is vanuit Duitsland het voordeliger.

Voor ons geen Turkije, Tunesie, Griekenland en Egypte (veels te warm daar heb ik gehoord). De warmte in de caribbean is aangenamer dan in Egypte in sept.

Welke maand ben je vorig geweest? All in kan vaak schelen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood zo 8 jul 2012 - 0:19

Ja klopt vorig jaar zaten we in juni. Ik wil ooook naar de Malediven, of beter nog: Naar de Seichellen! I love you

Heb je al op Arke.nl gekeken? Daar zitten ook veel mooie reizen tussen die misschien wel iets voor jullie zijn.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jul 2012 - 0:25

Oh juni dat scheelt sowieso wel net als sept. (beetje gelijk dus). Waar was je geweest? Ga je altijd 1 of weken of meer? Denk dat de Seychellen qua mooiheid net als de Malediven zijn zo van wat ik zie op internet.

We willen sowieso met Arkefly omdat als je met KLM naar Jamaica, DR en Mexico gaat je een overstap hebt in Parijs en ook nog eens een tussenlanding in Atlanta. Dan ben je echt lang onderweg. Met Arkefly heb je hooguit een stop heen en/of terug in een buurland, dat hebben we eerder meegemaakt en is tot nu toe altijd vlot en soepel verlopen...............geen probleem.

Dus we boeken bij Arke zelf of bijv. bij Straus, maar dan moet het wel onder Holland International vallen, want dan vlieg je met Arkefly.

Damn, wat baal ik dat Martinair is gestopt...................zoveel beter/klantvriendelijker dan Arkefly!

Seychellen bieden niet veel nederlandse organisaties aan (denk ik). Straus wel, maar dan vlieg je vanaf Duitsland. Volgens mij wordt er bij geen enkele vanaf A'dam gevlogen.

Zanzibar, ook net zo mooi en bij Straus wel vanaf A'dam iig. Inge is er geweest, erg mooi volgens haar. Zij is ook op de Malediven geweest. Ze vond het er nog mooier dan op Punta Cana (DR) qua zee. Ik vond PC al heel wat toen ik daar voor het eerst kwam en dacht dat het niet mooier kon.

Het kan dus allemaal nog helderder qua zee. PC is misschien wel wat voor jou? Erg leuk daar, lekker relaxed.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood zo 8 jul 2012 - 1:12

Ik wil ook heeel graag naar PC maar we kunnen max maar 9 dagen weg en mijn vriend vindt zo lang vliegen in combinatie met een vrij korte reisduur niet zo geweldig. Maar heb hem net jouw reactie laten lezen dus hopelijk draait hij bij.

Dit zal je ook wel mooi vinden! http://www.pacificislandtravel.nl/franspolynesie/inleiding.htm?gclid=CJWx3KyGirECFU6IDgodSX40Kg
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 8 jul 2012 - 1:28

Ik begrijp je vriend heel goed, want dat vinden wij ook niks om voor 1 week daarheen te vliegen. De vlucht opzich is niet echt lang (vind ik), maar door het tijdsverschil ben ik altijd erg suf en dus vind ik 1 week te kort. Heb dan net het idee dat ik m'n koffer heb uitgepakt en alweer direct kan inpakken om weg te vertrekken.

Voor onze huwelijksreis hadden we dacht ik 12 dgn, dus 10 nachten geboekt (kan ook 11 dgen, 9 nachten zijn geweest). Snap achteraf niet waarom we niet gewoon 16 dgn zoals altijd hadden geboekt, maar goed.

Doordat ik op Schiphol niet goed werd zijn we die dag niet vertrokken en het aantal dgn dat wij geboekt hadden was niet meer beschikbaar. Ik weet iig nog wel te herinneren dat er alleen 13 dgn (11 nachten) beschikbaar was. We zijn toen een aantal dgn later alsnog gegaan.

Dus misschien wil je vriend wel naar PC voor 11 dgn, is toch 2 nachten meer dan bij 9 dgn. Weet niet of dat haalbaar is ivm werk ondanks dat je 9 dgn kan. Waarom eigenlijk?

Kennissen van ons zijn onlangs naar de Kaapverdische eilanden geweest, is 6 uur vliegen. Ze hebben genoten, de zee is erg helder blauw. Dus misschien is dat wat voor jullie?

Of Gambia? Ook zo 6 uur,maar de zee is niet zo mooi.

FP, idd zeer mooi, maar net als de Malediven, Zanzibar, Seychellen te duur.

Laten we duimen voor elkaar dat die bestemming nog in de sale komen als wij willen gaan.Tip; vakantiechecklist van Etos! 1578173417

Oh en houdt er rekening mee dat mocht je naar de DR, Mexico oid gaan dat je dan bij Arke of Holland International boekt, maar sowieso dat je navraagt of je wel met Arkefly vliegt.

Ik kan je wel tips geven mocht je vriend toch overstag gaan voor de DR.Tip; vakantiechecklist van Etos! 281626781

Beste vriend van SoGood,

Punta Cana (ben er 2x geweest) is echt zeer relaxed, lekker zonnig en volop vertier. Je krijgt denk ik geen spijt als je gaat ook al is dat dan waarschijnlijk voor 9 dgn (hopelijk kunnen jullie meerdere).

Houden jullie van all in? Dat is het meest gangbare daar en ook het handigste. Ik kan jullie eventueel hoteltips en excursie mogelijkheden geven.

Gr. en succes met jullie beslissing.

Caribbeanlover :sunny:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: