Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een leuk dorpje binnen Nederland?

+20
Poubelle
kajaka88
Joli86
nina
Susan
Pompoen
rapa nui
Arwyn
Fred
Blond
Flower_L
Bolleke
Polly
Jeanette
Kerel
Red Velvet
mzcharlotte
Schaapke
Bosjesvrouw
Twellie
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is een leuk dorpje binnen Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Wat is een leuk dorpje binnen Nederland?

Bericht  Jeanette di 17 jul 2012 - 21:36

Pixie schreef:
Jeanette schreef:Er is een B&B bij Slot Loevenstein, echt binnen de kasteelskern zeg maar. Er gaan vanaf daar vaarponten naar verschillende plaatsen, zoals Gorinchem. Daar heb je ook een grote indoor speeltuin voor kinderen. En ook naar Woudrichem, een oud stadje. Daar heb je ook een restaurant op een boot. Ik weet niet of je zelf een auto hebt, maar er is genoeg in de omgeving te doen.

Dit wilde ik ook zeggen, er is genoeg te doen!

Hier de site trouwens; http://www.slotloevestein.nl/documents/uw-bezoek/overnachten.xml?lang=nl
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is een leuk dorpje binnen Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Wat is een leuk dorpje binnen Nederland?

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 22:34

rapa nui schreef:
Maura schreef:Ellert en Brammert in Schoonoord vinden sommige mensen ook geweldig. Als ik nu iets kan noemen wat ik absoluut niet leuk vind, dan is het dat.

Dat staat nog steeds op mijn lijstje om weer eens naar toe te gaan. Ben ik als kind een paar keer met mijn ouders en grootouders geweest (zal toen rond de zes-acht jaar oud zijn geweest) en vond het toen geweldig al die kleine plaggenhutjes. Dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu is.

Oh dat vond ik als kind ook zo fascinerend! Wij zijn daar met schoolreisje in groep 6 geweest, en toen had ik wel echt de leeftijd dat ik het snapte, maar ook nog zo intrigerend vond hoe die mensen toen leefden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Muurvlindertje di 17 jul 2012 - 22:39

Overloon!
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  marjoleinnn do 26 jul 2012 - 3:28

Wij zijn een keer naar Borger in Drenthe geweest. Toen waren ik en mijn broer alleen wel een stuk ouder 14 en 15 ofzo. Maar er is genoeg te doen in die omgeving. Zo zijn we naar de hunebedden geweest, een of ander iets met super veel verschillende cactussen weet alleen niet meer hoe dat heet. We zijn een dag naar pieterburen gereden naar de zeehondencreche.

Toen we wel een stuk kleiner waren zijn we een keer naar Enkhuizen geweest naar het zuiderzeemuseum en naar Volendam dat was ook heel leuk!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523

Bericht  minoessepoes do 26 jul 2012 - 4:20

Fred schreef:De peel en dan met name de vestigingsstadjes Grave en Ravenstein. Overloon ligt daarbij ook dichtbij waar een leuke dierentuin is. Zooparc Overloon. Kastelen zijn er ook in de buurt in Mill en Wijchen, maar daar is verder niet veel van de oudheid te zien. Sporen van de WWII, zijn er genoeg te zien zoals het Duitslijntje met verschillende monumentjes op het traject en de peelraamstelling.

Wijchen heeft wel een leuke speeltuin voor kinderen van die leeftijd, de Blije Dries en eventueel een zwembad en bioscoop. Het heeft trouwens wel een kasteel en een molen, maar daar kan je niet altijd in.

Mocht je naar die omgeving gaan dan is het meenemen van een fiets wel een aanrader en dan lekker naar de dieren in de wei kijken en langs de Maas fietsen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 5:17

Jeanette schreef:
Pixie schreef:
Jeanette schreef:Er is een B&B bij Slot Loevenstein, echt binnen de kasteelskern zeg maar. Er gaan vanaf daar vaarponten naar verschillende plaatsen, zoals Gorinchem. Daar heb je ook een grote indoor speeltuin voor kinderen. En ook naar Woudrichem, een oud stadje. Daar heb je ook een restaurant op een boot. Ik weet niet of je zelf een auto hebt, maar er is genoeg in de omgeving te doen.

Dit wilde ik ook zeggen, er is genoeg te doen!

Hier de site trouwens; http://www.slotloevestein.nl/documents/uw-bezoek/overnachten.xml?lang=nl

Dé pannenkoekenboot Wink Ik vind dat echt lekker. Er zit in Gorinchem/Almkerk ook een bioscoop. In Gorinchem kun je nog wat winkelen (ga ik ook zo doen :P)
Loevenstein is echt de moeite waard, mooi slot. Varen met de boot is ook leuk.
Zat te doen dus!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: