Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spugen

Ga naar beneden

Spugen Empty Spugen

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:42

Sinds ik volledig ben overgestapt op flesvoeding, spuugt Z. echt ontzettend veel na de fles. Heb al 5 verschillende flessen geprobeerd. Langzame speen,snellere speen, nutriton,rechtop houden, boertjes tussendoor laten. (al gilt ie dan alles bij elkaar want hij wil perse doordrinken.)
Ik zat me af te vragen of ik misschien over zou kunnen stappen op speciale voeding? Moet ik daarvoor eerst met het cb overleggen? Iemand 'nog tips misschien? Hij krijgt nu nutrilon forte. Zou het kunnen zijn dat dit 'te zwaar'is voor z'n maagje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spugen Empty Re: Spugen

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:53

Waarom krijgt ie forte? Is ie erg hongerig? Anders zou ik toch eerst en wat lichtere voeding proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spugen Empty Re: Spugen

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:56

Hij was wel heel erg hongerig in het begin. Kwam om de 2 uur. Heb nu eigenlijk het idee dat hij wel weer gewone voeding kan krijgen want hij drinkt niet zoveel meer. Zou ik dan gewoon nutrilon standaard kunnen proberen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spugen Empty Re: Spugen

Bericht  Twellie za 7 jul 2012 - 10:32

Het is inderdaad wel zware voeding omdat er meer eiwitten die moeilijker verteerbaar zijn dan suiker in zitten. Overstappen naar standaard kan gewoon, zou het eens proberen. Of anders een kleinere maat speen dat hij wat langzamer drinkt?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spugen Empty Re: Spugen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum