Loshalen maxicosi van family fix
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Loshalen maxicosi van family fix
Aan de voorkant zit een soort handgreep, die naar voren trekken en dan de maxicosi schuin omhoog tillen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
+1Sanne schreef:Aan de voorkant zit een soort handgreep, die naar voren trekken en dan de maxicosi schuin omhoog tillen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Let trouwens op dat je de juiste handgreep pakt, want je hebt er ook één waarmee je de MC kan verzetten van zit naar ligstand
Klein voorbeeld: toen Y. geboren werd haalde mijn vriend altijd de MC uit de auto. Ik dácht dat ik ook wist hoe het moest...Op een zondag moest mijn vriend voetballen en ik zou met Y. naar de voetbal gaan. Mijn ouders ook mee, omdat het de 1e keer was dat ik alleen met hem weg zou gaan en ik het stiekem toch wel spannend vond. Staan we daar op de parkeerplaats en ik wilde de MC er uit halen om op het onderstel te zetten. Tja...dat ging dus niet. Ik heb serieus alle knopjes, hendels en ik weet niet wat nog meer geprobeerd, maar ik kreeg de MC er niet uit!
Zelfs mijn ouders hebben het geprobeerd en die lukten het ook niet. Na ongeveer 20 minuten klooien kreeg ik een ontzettende huilbui en zijn we maar weer naar huis gereden en heb ik Y. mee naar binnen genomen en de MC in de auto laten staan
Volgens mij staat er in de beschrijving ook een plaatje
Klein voorbeeld: toen Y. geboren werd haalde mijn vriend altijd de MC uit de auto. Ik dácht dat ik ook wist hoe het moest...Op een zondag moest mijn vriend voetballen en ik zou met Y. naar de voetbal gaan. Mijn ouders ook mee, omdat het de 1e keer was dat ik alleen met hem weg zou gaan en ik het stiekem toch wel spannend vond. Staan we daar op de parkeerplaats en ik wilde de MC er uit halen om op het onderstel te zetten. Tja...dat ging dus niet. Ik heb serieus alle knopjes, hendels en ik weet niet wat nog meer geprobeerd, maar ik kreeg de MC er niet uit!
Zelfs mijn ouders hebben het geprobeerd en die lukten het ook niet. Na ongeveer 20 minuten klooien kreeg ik een ontzettende huilbui en zijn we maar weer naar huis gereden en heb ik Y. mee naar binnen genomen en de MC in de auto laten staan
Volgens mij staat er in de beschrijving ook een plaatje
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Geweldige actie Annie, nou ja op dat moment natuurlijk niet
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Bedankt meiden!!
Wij hadden m bij de winkel geinstaleerd en kregen m bij thuis komst ook met geen mogelijkheid eruit! Haha mijn man trok m dus ook steeds in de ligstand, uiteindelijk via YouTube een filmpje bekeken
Annie, we lagen hier in een deuk!! Herkenbaar maar wij moesten gelukkig nergens meer heen.
Wij hadden m bij de winkel geinstaleerd en kregen m bij thuis komst ook met geen mogelijkheid eruit! Haha mijn man trok m dus ook steeds in de ligstand, uiteindelijk via YouTube een filmpje bekeken
Annie, we lagen hier in een deuk!! Herkenbaar maar wij moesten gelukkig nergens meer heen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» maxicosi of autostoel
» Topmark onderstel andere maxicosi
» Autospiegel voor maxicosi
» Welk autostoeltje na maxicosi
» Maxicosi mura 3 vraag.
» Topmark onderstel andere maxicosi
» Autospiegel voor maxicosi
» Welk autostoeltje na maxicosi
» Maxicosi mura 3 vraag.
Pagina 1 van 1