Nijmeegse 4 daagse
+8
Sarah1985
Cato
SarahKey
Japie
Blond
Arwyn
Krullebol
Kruidkoek
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nijmeegse 4 daagse
Nog een ruim een week en dan begint de vierdaagse van Nijmegen weer. Hier nog mensen die hem gaan lopen of er heen gaan?
Mijn vriend loopt hem dit jaar voor de 20e keer (50 km per dag zonder vooraf te trainen....) Ik kan er door werk niet de hele week bij zijn maar ben er vanaf woensdagavond of donderdagochtend.
Ik hoop wel dat het weer nog wat beter wordt, ze voorspellen nu veel regen en lage temperaturen
Mijn vriend loopt hem dit jaar voor de 20e keer (50 km per dag zonder vooraf te trainen....) Ik kan er door werk niet de hele week bij zijn maar ben er vanaf woensdagavond of donderdagochtend.
Ik hoop wel dat het weer nog wat beter wordt, ze voorspellen nu veel regen en lage temperaturen
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Nijmeegse 4 daagse
O ja, dat is ook al weer bijna. Wat knap van je vriend dat hij voor de 20ste keer mee doet!!
Loopt hij alleen of met een groep?
Ik hoop ook dat het weer beter word, maar als het zo benauwend warm is, is t ook niet echt goed om 50 km te lopen geloof ik..
Ik heb nog nooit meegedaan, het lijkt mij ook niets.. Kijken is leuker
Loopt hij alleen of met een groep?
Ik hoop ook dat het weer beter word, maar als het zo benauwend warm is, is t ook niet echt goed om 50 km te lopen geloof ik..
Ik heb nog nooit meegedaan, het lijkt mij ook niets.. Kijken is leuker
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er die vrijdag heen, mijn moeder (61) doet mee dit jaar!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik ga er die vrijdag heen, mijn moeder (61) doet mee dit jaar!
Wauw, wat goed! Vast niet de 1e keer?
Krullebol- Prater
Yup, de eerste keer nog ook
Ze wandelt wel veel hoor, heeft bijvoorbeeld de Elfstedentocht wel eens gelopen, maar dit is de eerste keer Nijmeegse!
Ze wandelt wel veel hoor, heeft bijvoorbeeld de Elfstedentocht wel eens gelopen, maar dit is de eerste keer Nijmeegse!
Arwyn- Ratel
Mijn vriend loopt met een vriendengroep. Nou ja, dat wil zeggen we staan met een grote groep op dezelfde camping (dus al 20 jaar) en gaan tegelijk weg maar ze lopen de dag niet constant samen. Ieder heeft toch een eigen/ander loopritme wat voor diegene het fijnst loopt maar wat een ander te snel of juist te langzaam kan vinden. Gedurende de wandeling komen ze elkaar wel tegen en lopen dan een stuk gelijk op maar het dus niet dat ze de hele dag als 1 groep lopen.
Ik wist tot 2 jaar terug wel van het bestaan van de 4daagse maar was er nog nooit geweest/gelopen. Mijn vriend is er van jongs afaan mee opgegroeit omdat zijn vader altijd mee liep. Toen mijn vriend oud genoeg was en dus mee mocht lopen is hij dit ook gaan doen. Zijn vader loopt sinds 3 jaar niet meer wegens knieklachten maar het is wel gezellig, zo elk jaar met dezelfde groep een week optrekken.
Ik wist tot 2 jaar terug wel van het bestaan van de 4daagse maar was er nog nooit geweest/gelopen. Mijn vriend is er van jongs afaan mee opgegroeit omdat zijn vader altijd mee liep. Toen mijn vriend oud genoeg was en dus mee mocht lopen is hij dit ook gaan doen. Zijn vader loopt sinds 3 jaar niet meer wegens knieklachten maar het is wel gezellig, zo elk jaar met dezelfde groep een week optrekken.
Kruidkoek- Fluisteraar
Arwyn schreef:Yup, de eerste keer nog ook
Vet
Krullebol- Prater
Ik ga zaterdag feest vieren in Nijmegen. Lang leve de 4 daagse feesten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn vader loopt hem mee. Ik ga de dinsdag en vrijdag hem aanmoedigen!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Mijn broer loopt weer mee. Vorig jaar uitgelopen met alleen klompen aan. Dit jaar gewoon schoenen want de klompen hangen aan de muur
Ik baal, na 13 keer de vierdaagse hebben uitgelopen mag ik dit jaar niet lopen ivm een afgescheurde pees in mijn voet. Alleen baal ik er zo van dat ik dinsdag de eerste dag toch probeer te lopen.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Mijn ouders lopen mee voor de 9e keer geloof ik. Ik ga zelf de donderdag erheen. Nu hoorde ik van mijn moeder dat de finish anders is als vorige jaren. En dat de waalkade afgesloten is
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wat ik me afvraag hè, ik ga die vrijdag samen met mijn vader naar Nijmegen om mijn moeder binnen te halen. Waar kunnen we dan het beste gaan staan? M'n moeder krijgt al steeds mailtjes van de Nijmeegse dat ze kaartjes voor de tribune moet kopen, maar is dat nou echt nodig? Het lijkt mij toch leuker om ergens langs de route te staan. Ik snap dat het dan super druk is hoor, dus bij de finish bijvoorbeeld lijkt me niet handig, maar is er anders een mooi plekje dat jullie aan kunnen raden?
Arwyn- Ratel
Goed van haar hè?Krullebol schreef:VetArwyn schreef:Yup, de eerste keer nog ook
Arwyn- Ratel
Je kan met geen.mogelijkheid langs de finish staan. Overal staan tribunes ook mag je de laatste dag niet bij de wedren komen. Vorig jaar zijn wij gaan staan net voor de viA gladiola bij mook ofzo. Daar kon je prima komen. Echt ik raas het je af om de laatste dag naar nijmegen te gaan. Of je moet op de tribune gaan zittenArwyn schreef:Wat ik me afvraag hè, ik ga die vrijdag samen met mijn vader naar Nijmegen om mijn moeder binnen te halen. Waar kunnen we dan het beste gaan staan? M'n moeder krijgt al steeds mailtjes van de Nijmeegse dat ze kaartjes voor de tribune moet kopen, maar is dat nou echt nodig? Het lijkt mij toch leuker om ergens langs de route te staan. Ik snap dat het dan super druk is hoor, dus bij de finish bijvoorbeeld lijkt me niet handig, maar is er anders een mooi plekje dat jullie aan kunnen raden?
Sarah1985- Ratel
Ik ga voor de feesten en ga er 2 dagen werken, de dinsdag en de woensdag.
En ooit wil ik nog wel meelopen haha
En ooit wil ik nog wel meelopen haha
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hmm, dan wordt het toch de tribune denk ik. De wedren is waar de fietsen en zo staan toch, van de deelnemers? Dat is wel vervelend, dat we daar niet kunnen komen. Wilden daar dan namelijk afspreken, maar dat gaat dus niet echt lukken dan..Sarah1985 schreef:Je kan met geen.mogelijkheid langs de finish staan. Overal staan tribunes ook mag je de laatste dag niet bij de wedren komen. Vorig jaar zijn wij gaan staan net voor de viA gladiola bij mook ofzo. Daar kon je prima komen. Echt ik raas het je af om de laatste dag naar nijmegen te gaan. Of je moet op de tribune gaan zittenArwyn schreef:Wat ik me afvraag hè, ik ga die vrijdag samen met mijn vader naar Nijmegen om mijn moeder binnen te halen. Waar kunnen we dan het beste gaan staan? M'n moeder krijgt al steeds mailtjes van de Nijmeegse dat ze kaartjes voor de tribune moet kopen, maar is dat nou echt nodig? Het lijkt mij toch leuker om ergens langs de route te staan. Ik snap dat het dan super druk is hoor, dus bij de finish bijvoorbeeld lijkt me niet handig, maar is er anders een mooi plekje dat jullie aan kunnen raden?
Arwyn- Ratel
de wedren is de finish. wij zijn 3 jaar geleden daar geweest de laatste dag en je kon er met geen mogelijkheid komen. Alles is met hekken er om heen. We hebben toen bij de uitgang gewacht tot ze terug kwamen en sindsdien gaan we de laatste dag niet meer er heen.Arwyn schreef:Hmm, dan wordt het toch de tribune denk ik. De wedren is waar de fietsen en zo staan toch, van de deelnemers? Dat is wel vervelend, dat we daar niet kunnen komen. Wilden daar dan namelijk afspreken, maar dat gaat dus niet echt lukken dan..Sarah1985 schreef:Je kan met geen.mogelijkheid langs de finish staan. Overal staan tribunes ook mag je de laatste dag niet bij de wedren komen. Vorig jaar zijn wij gaan staan net voor de viA gladiola bij mook ofzo. Daar kon je prima komen. Echt ik raas het je af om de laatste dag naar nijmegen te gaan. Of je moet op de tribune gaan zittenArwyn schreef:Wat ik me afvraag hè, ik ga die vrijdag samen met mijn vader naar Nijmegen om mijn moeder binnen te halen. Waar kunnen we dan het beste gaan staan? M'n moeder krijgt al steeds mailtjes van de Nijmeegse dat ze kaartjes voor de tribune moet kopen, maar is dat nou echt nodig? Het lijkt mij toch leuker om ergens langs de route te staan. Ik snap dat het dan super druk is hoor, dus bij de finish bijvoorbeeld lijkt me niet handig, maar is er anders een mooi plekje dat jullie aan kunnen raden?
Sarah1985- Ratel
Oh, bij de finish wilden we sowieso al niet gaan staan nee, dat leek ons al niet handig.
Moeten nog maar even kijken.. Ga met m'n vader en die wil sowieso die laatste dag heen.
Moeten nog maar even kijken.. Ga met m'n vader en die wil sowieso die laatste dag heen.
Arwyn- Ratel
Ik zou een plekje zoeken langs de Sint Annastraat (Via Gladiola). Alleen ter hoogte van de grote rotonde (keizer karel plein) tot aan de wedren staan tribunes. Maar ik vind dat ook geen sfeervol stukje. Het meeste feest is het op de St. Annastraat. Hier kun je gewoon kijken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
dan zou ik gewoon ergens onderweg gaan staan is veel leuker. Heb even opgezocht waar wij vorig jaar stonden en was in molenhoek we konden vlakbij gratis parkeren en een ideale plek
Sarah1985- Ratel
Nou, om 08:00uur moesten alle deelnemers gestart zijn dus het is nu net begonnen.
Mijn vriend is al vanaf zaterdag op de camping en is vanmorgenvroeg om 04:00 uur gestart Ik had hem net even aan de telefoon en het gaat tot nu toe goed.
Start was droog, met 10 kilometer wat regen maar nu weer droog en zelfs een zonnetje. Hij is over de helft en denk rond 12:00 uur binnen te zijn.
Hoe gaat het met de andere wandelaars?
Mijn vriend is al vanaf zaterdag op de camping en is vanmorgenvroeg om 04:00 uur gestart Ik had hem net even aan de telefoon en het gaat tot nu toe goed.
Start was droog, met 10 kilometer wat regen maar nu weer droog en zelfs een zonnetje. Hij is over de helft en denk rond 12:00 uur binnen te zijn.
Hoe gaat het met de andere wandelaars?
Kruidkoek- Fluisteraar
Ik ken niemand die hem nu meeloopt.
Mijn opa heeft hem echt jaren gelopen (iets van 45x) maar die loopt nu al een aantal jaren niet meer. Heeft op zijn 83ste volgens mij voor de laatste keer gelopen.
Ben ook alleen zaterdagmiddag even in de stad geweest toen was er natuurlijk nog niet echt iets maar dan zie je al wel gelijk "Ohja vierdaagse"
Donderdagavond ga ik naar stad (laat het droog zijn!) en vrijdagmiddag ook.
Vind het gewoon altijd balen als het zo slecht weer is. Dan blijf ik liever thuis. Terwijl met mooi weer de sfeer volgens mij ook echt veel beter is
Mijn opa heeft hem echt jaren gelopen (iets van 45x) maar die loopt nu al een aantal jaren niet meer. Heeft op zijn 83ste volgens mij voor de laatste keer gelopen.
Ben ook alleen zaterdagmiddag even in de stad geweest toen was er natuurlijk nog niet echt iets maar dan zie je al wel gelijk "Ohja vierdaagse"
Donderdagavond ga ik naar stad (laat het droog zijn!) en vrijdagmiddag ook.
Vind het gewoon altijd balen als het zo slecht weer is. Dan blijf ik liever thuis. Terwijl met mooi weer de sfeer volgens mij ook echt veel beter is
Gast- Gast
Kruidkoek, je vriend is goed bezig!! Wil hij ook bij de eerste komen die binnen lopen of is dit echt zijn tempo?
Ik vind het leuk om te volgen. Ik las op internet van Maarten van Rossom, hij zei;
'Vier dagen achter elkaar veertig kilometer wandelen: iedereen kan het, maar alleen gekken doen het.'
Ik vind het leuk om te volgen. Ik las op internet van Maarten van Rossom, hij zei;
'Vier dagen achter elkaar veertig kilometer wandelen: iedereen kan het, maar alleen gekken doen het.'
Krullebol- Prater
Vriendin van me loopt mee maar kan helaas niet bij de intocht zijn.
Vriend en ik zijn wel zondag even geweest naar de avondfeesten erg gezellig maar het weer moet wel een beetje meezitten nog ja
Vind het ook gezelliger met mooi weer!
Maar ach we wonen niet zo ver dus zijn dan zo weer thuis
Vriend en ik zijn wel zondag even geweest naar de avondfeesten erg gezellig maar het weer moet wel een beetje meezitten nog ja
Vind het ook gezelliger met mooi weer!
Maar ach we wonen niet zo ver dus zijn dan zo weer thuis
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nijmegen 4 daagse parkeren
» Nijmeegse 4daagse 2011
» Nijmeegse vierdaagse feesten
» mijn vader heeft de 4 daagse