nijmegen 4 daagse parkeren
+2
Curious
Sarah1985
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
nijmegen 4 daagse parkeren
Ik ga volgende week woensdag naar nijmegen en nu parkeren wij altijd bij de molenpoort. Nu staat mij iets bij dat de wandelaars de woensdags vlakbij het centrum lopen. Waar je ook met de auto langs moet om uit de garage te komen.
Ik bedoel dat stukje straat waar volgens mij een AH zat? en er tegenover een bloemenwinkel. En dan zitten er stoplichten en daar is de wedren
Iemand die dit weet of je daar op de woensdag wel kan parkeren ?Of kan ik beter ergens anders
Ik bedoel dat stukje straat waar volgens mij een AH zat? en er tegenover een bloemenwinkel. En dan zitten er stoplichten en daar is de wedren
Iemand die dit weet of je daar op de woensdag wel kan parkeren ?Of kan ik beter ergens anders
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: nijmegen 4 daagse parkeren
Je kunt daar inderdaad niet parkeren.
Ga je overdag of savonds? En van welke kant kom je?
Overdag kun je het beste parkeren in een zijstraatje van bijv, de graafseweg, de groesbeekseweg of de sint annestraat. Als je ver genoeg van het centrum weg blijft (zo rond de 10 a 15 minuutjes lopen) is dat nog gratis ook.
Savonds (na 18 uur zeg maar, als de lopers weg zijn) dan kun je dichterbij komen, en kun je ook parkeren in de buurt van de start of het keizer karelplein (gewoon wat kijken in zijstraatjes). Wel heb je kans dat je dan betaald tot een uur of 21.00. Veel mensen denken dat je ver weg moet parkeren omdat het druk is in de stad, maar eigenlijk valt dat reuze mee.
Veel plezier!
Ga je overdag of savonds? En van welke kant kom je?
Overdag kun je het beste parkeren in een zijstraatje van bijv, de graafseweg, de groesbeekseweg of de sint annestraat. Als je ver genoeg van het centrum weg blijft (zo rond de 10 a 15 minuutjes lopen) is dat nog gratis ook.
Savonds (na 18 uur zeg maar, als de lopers weg zijn) dan kun je dichterbij komen, en kun je ook parkeren in de buurt van de start of het keizer karelplein (gewoon wat kijken in zijstraatjes). Wel heb je kans dat je dan betaald tot een uur of 21.00. Veel mensen denken dat je ver weg moet parkeren omdat het druk is in de stad, maar eigenlijk valt dat reuze mee.
Veel plezier!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik kom overdag. Is er ook een andere parkeergarage waar je wel kan komen. Normaal ga ik altijd op donderdag
Sarah1985- Ratel
Van welke kant ik kom geen idee. Is altijd anders met de navigatie maar moet uit Friesland komen
Sarah1985- Ratel
Ik ben bang dat de parkeergarages in het centrum vol zullen zijn. Ik zou het er eventueel gewoon op gokken, er staat vast wel aangegeven op van de digitale borden welke 'vrij' zijn.
Het risico wat je loopt is alleen dat je door de drukte in het centrum overdag vast komt te staan in het verkeer en op die manier heel veel tijd zult kwijt zijn (de route komt niet alleen door het centrum bij molenpoort, maar ook helemaal langs de Waalkade).
Ik zou er iig voor proberen te zorgen dat je niet met je auto aan de kant van wijchen en de kant van de Waalkade komt. Ook tussen het station en de kant van Weurt zou ik proberen te vermijden.
Probeer dus vooral aan de onderkant van nijmegen te blijven.
Het risico wat je loopt is alleen dat je door de drukte in het centrum overdag vast komt te staan in het verkeer en op die manier heel veel tijd zult kwijt zijn (de route komt niet alleen door het centrum bij molenpoort, maar ook helemaal langs de Waalkade).
Ik zou er iig voor proberen te zorgen dat je niet met je auto aan de kant van wijchen en de kant van de Waalkade komt. Ook tussen het station en de kant van Weurt zou ik proberen te vermijden.
Probeer dus vooral aan de onderkant van nijmegen te blijven.
Curious- Kletskop
Sarah1985 schreef:Van welke kant ik kom geen idee. Is altijd anders met de navigatie maar moet uit Friesland komen
Dan zou ik als ik jou was even bekijken wat op het tijdstip waarom je rijdt het slimst is (kan je volgens mij berekenen via ANWB.nl).
Curious- Kletskop
Je zou er ook nog voor kunnen kiezen om te parkeren bij het transferium in Lent en dan vanuit daar met de bus te gaan naar het centrum...
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou proberen te parkeren in de Van S.lichtenhorststraat. Vanaf daar loop je in een minuut of zeven naar het centrum. Het is wel gewoon betaald parkeren tot 23.00uur, net als in de rest van en rond het centrum.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Eigenlijk niet handig dat ik de woensdags ga haha. Lent is toch aan de andere kant van de brug? Daar moet ik daarna langs om in gent te komen waar mijn ouders slapen. Misschien is dat een optie om daar met transverium te komen.
Sarah1985- Ratel
Ach ja, het is elke dag druk in Nijmegen ;-)
Ja Lent is aan de andere kant van de brug. Als je via google zoekt vind je een boel info!
Ja Lent is aan de andere kant van de brug. Als je via google zoekt vind je een boel info!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Misschien dat er ook plek is in de parkeergarage van het keizer karel. Deze is vorig jaar na de 4 daagse geopend en ligt eigenlijk in het centrum.
[url=www2.nijmegen.nl/content/1330617/keizer_karelgarage]www2.nijmegen.nl/content/1330617/keizer_karelgarage[/url]
Je moet dan wel over de Oranjesingel. Daar moeten de lopers oversteken en wordt op dat moment geregeld door verkeersregelaars. Vaak politiemannetjes in opleiding . Altijd leuk. Natuurlijk een kans dat hij vol is, maar veel mensen weten deze nog niet echt te vinden. Er is in elk geval een hoop commotie over geweest omdat hij nog nooit vol heeft gestaan.
[url=www2.nijmegen.nl/content/1330617/keizer_karelgarage]www2.nijmegen.nl/content/1330617/keizer_karelgarage[/url]
Je moet dan wel over de Oranjesingel. Daar moeten de lopers oversteken en wordt op dat moment geregeld door verkeersregelaars. Vaak politiemannetjes in opleiding . Altijd leuk. Natuurlijk een kans dat hij vol is, maar veel mensen weten deze nog niet echt te vinden. Er is in elk geval een hoop commotie over geweest omdat hij nog nooit vol heeft gestaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik ga het vanavond allemaal even bekijken. Wil niet goed op mijn mobiel.
Ik ben er trouwens al rond 10 uur tot uur of 14. Ga altijd eerst even winkelen in Nijmegen
Ik ben er trouwens al rond 10 uur tot uur of 14. Ga altijd eerst even winkelen in Nijmegen
Sarah1985- Ratel
O ja, betaald parkeren is in Nijmegen tegenwoordig tot 23.00 in het centrum. Wel een gereduceerd tarief. Eigenlijk geen idee hoe ze het doen met de 4daagse.
Anders even op de site van gemeente Nijmegen kijken. Daarin staat precies hoe of wat en welke tarief waar geldt.
Anders even op de site van gemeente Nijmegen kijken. Daarin staat precies hoe of wat en welke tarief waar geldt.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
inmiddels is het verandert man is donderdag vrij, dus gaan we donderdag samen erheen en dan kan je wel gewoon bij de molenpoort parkeren.
Sarah1985- Ratel
Ik zou er eerder voor kiezen om in de keizer karel garage te zetten of bij p en r, daar rijden zoveel bussen. Bij mijn ouders in de straat is ook goed parkeren, 5 minuten lopen naar molenpoort, altijd plek, wel betaald parkeren. mocht je in die straat interesse hebben, laat maar weten.
Veel plezier in nijmegen!
Veel plezier in nijmegen!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Nijmeegse 4 daagse
» mijn vader heeft de 4 daagse
» Nijmegen
» Kapper Nijmegen
» Vriendinnen Nijmegen