Nijmeegse 4daagse 2011
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nijmeegse 4daagse 2011
Zijn er mensen die hem gaan lopen (2011)? Of zijn er mensen die al eens meegelopen hebben?!
Ik heb me vanochtend ingeschreven en als het goed is hoor ik in week 15 of het definitief is! Gaat de eerste keer worden, wel spannend, ben al hard in training haha!
Ik heb me vanochtend ingeschreven en als het goed is hoor ik in week 15 of het definitief is! Gaat de eerste keer worden, wel spannend, ben al hard in training haha!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Re: Nijmeegse 4daagse 2011
Poeh nog niet haha.. Wil het ooit wel doen. (ben geboren en opgegroeid in Nijmegen dus vind dat ik dat als echte Nijmeegse wel een keer moet doen )
In iedergeval respect en veel succes
In iedergeval respect en veel succes
Gast- Gast
Het lijkt me wel een uitdaging om dat een keer te doen. Maar eerst wil ik hier in de buurt een grote wandeltocht lopen, van 80 kilometer. Heb dat al eens geprobeerd maar ben toen noodgedwongen moeten stoppen. Ben daarna geopereerd aan mijn voet en wil misschien komend jaar weer meedoen. Dus dat is mijn eerste doel.
Gast- Gast
Ik heb hem 4x uitgelopen.. 3x 30 km en 1x de 40 km toen ik nog jong was. Heb dus het cijfertje 4 naast de vierdaagse kruisjes. Dat is wel zo'n 12 geweest. Nu is het vind ik persoonlijk minder leuk. In mijn tijd kwam de mobiele telefonie op en met name de laatste keer dat ik mee liep werd je al aardig gek van het gebel tijdens het wandelen.. Dat vond ik wat minder..
Daarbij komt dat de 2e dag (Wijchen) de zwaarste dag is en niet de 3e dag (Groesbeek), want die zeven heuvelenweg valt erg mee. 2e dag heeft erg veel saaie stukken. Met name het gedeelte tussen Wijchen en Beuningen.
Enfin mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel..
Daarbij komt dat de 2e dag (Wijchen) de zwaarste dag is en niet de 3e dag (Groesbeek), want die zeven heuvelenweg valt erg mee. 2e dag heeft erg veel saaie stukken. Met name het gedeelte tussen Wijchen en Beuningen.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ja ik ga ook meedoen. Maar ik ga hem met het werk lopen (militair) Ik ga alleen lopen en misschien met nog 3 goede collega's maar die zie ik vanzelf daar wel. Dit word mijn eerste keer, dus ben benieuwd.
Gast- Gast
@ Cimic, respect als je dan ook nog eens met bepakking gaat lopen zoals de mannelijke militairen. Ik weet nog van toen ik mee liep dat ik in een kroeg waar ook een militair ruste effe de bepakking mocht vast houden. Pff... dat was wel zwaar.
Maar goed ze lopen voor hun vrije dagen mee heb ik een keertje gehoord van een militair die letterlijk zei: "ik loop hier niet voor mijn plezier net zoals jullie, maar voor mijn vrije dagen"... Daar moest ik toch wel een beetje om lachen.
Maar goed ze lopen voor hun vrije dagen mee heb ik een keertje gehoord van een militair die letterlijk zei: "ik loop hier niet voor mijn plezier net zoals jullie, maar voor mijn vrije dagen"... Daar moest ik toch wel een beetje om lachen.
Fred- Prater
Jaa ik ga hem ook weer lopen voor de 13x alweer ... elk jaar zeg ik dat het de laatste keer is maar zo rond februari begint toch weer te kriebelen dus maar weer ingeschreven.
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Auxo schreef:Het lijkt me wel een uitdaging om dat een keer te doen. Maar eerst wil ik hier in de buurt een grote wandeltocht lopen, van 80 kilometer. Heb dat al eens geprobeerd maar ben toen noodgedwongen moeten stoppen. Ben daarna geopereerd aan mijn voet en wil misschien komend jaar weer meedoen. Dus dat is mijn eerste doel.
De K. mars? Respect als je dat doet!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Het lijkt me wel een uitdaging om dat een keer te doen. Maar eerst wil ik hier in de buurt een grote wandeltocht lopen, van 80 kilometer. Heb dat al eens geprobeerd maar ben toen noodgedwongen moeten stoppen. Ben daarna geopereerd aan mijn voet en wil misschien komend jaar weer meedoen. Dus dat is mijn eerste doel.
De K. mars? Respect als je dat doet!
Nee die niet, een andere haha.
Gast- Gast
Auxo schreef:Nouja ik moet 'm eerst nog maar eens zien te lopen he
haha dat is waar, maar ik begin er niet aan dus ja vind het knap mensen die het al willen
Gast- Gast
Fred schreef:Ik heb hem 4x uitgelopen.. 3x 30 km en 1x de 40 km toen ik nog jong was. Heb dus het cijfertje 4 naast de vierdaagse kruisjes. Dat is wel zo'n 12 geweest. Nu is het vind ik persoonlijk minder leuk. In mijn tijd kwam de mobiele telefonie op en met name de laatste keer dat ik mee liep werd je al aardig gek van het gebel tijdens het wandelen.. Dat vond ik wat minder..
Ik ben wel benieuwd (ook naar jouw antwoord Barbabelle) , heb je veel getraind? En zoja op welke manier heb je er voor geoefend?
Ik heb nu de afgelopen 4 jaar steeds met de vierdaagse (feesten) gewerkt, maar iedere keer als ik al die lopers zie denk ik dat wil ik ook! Voelt ook goed dat ik me nu heb ingeschreven haha!
Error- Prater
Ik heb aardig want getraind. Begonnen ergens in maart. Elke zondagochtend een optocht (koop een wandelboekje waar ze allemaal in staan). Dan begin je eerst met 20 km en bouw je het na een paar keer richting de 30 km en dan naar 40 km. Een paar weken voor de vierdaagse 2 dagen achter elkaar lopen en als dat goed lukt ga je het zo goed als zeker redden.
Hier staat een aardig trainingschema op: http://www.klikprintenwandel.nl/info.asp
Hier staat een aardig trainingschema op: http://www.klikprintenwandel.nl/info.asp
Fred- Prater
Bedankt!
Error- Prater
Theedoosje schreef:Auxo schreef:Nouja ik moet 'm eerst nog maar eens zien te lopen he
haha dat is waar, maar ik begin er niet aan dus ja vind het knap mensen die het al willen
Het lijkt me echt super gaaf om dat eens te doen! Het is lang lopen, maar zo gezellig langs de kant met al die mensen en zo
Gast- Gast
Auxo schreef:Theedoosje schreef:Auxo schreef:Nouja ik moet 'm eerst nog maar eens zien te lopen he
Het lijkt me echt super gaaf om dat eens te doen! Het is lang lopen, maar zo gezellig langs de kant met al die mensen en zo
Ja mij ook, dan heb ik ook echt het gevoel van wow ik heb iets gepresteerd (dat idee heb ik nu nog niet) maar of het er daadwerkelijk ooit van komt is wat anders
Gast- Gast
Ik heb de vierdaagse nu 2 keer gelopen.
De eerste keer 4 jaar geleden 4x50 km omdat ik samen met mijn vriend liep
De tweede keer 2 jaar terug, 4x40 km.
Toen ik 16 was ook de kennedymars (80km) gelopen.
Ik vond het allemaal echt een super ervaring, echt zo'n ' dat moet je eens in je leven meemaken' iets.
Voor de kennedymars had ik niet getraind (maar officieel is dat ook de bedoeling want Kennedy zei: een gezonde ambtenaar kan 80 km aan een stuk wandelen). Overigens was dat achteraf een hel, zo zwaar. Maar daarna heb ik wel lange tijd heel veel vertrouwen gehad in mezelf, kon ik de hele wereld aan.
Voor de 4daagse heb ik beide keren wel goed geoefend. Begon in Februari/Maart met een schema op te bouwen, elke week/twee weken oefenen en steeds langere afstanden lopen.
Op het einde gingen veel van mn vrije dagen er wel door op, omdat je voor de lange afstanden toch hele dagen nodig hebt. Dat vond ik altijd wel een nadeel.
Nu na 2 keer lopen heb ik het dan ook wel gezien. Tis een mooie ervaring, maar voor de prestatie hoef ik het niet meer te doen. Voor het plezier wel, maar aangezien ik het wel een gezonde zaak vind om goed voor te bereiden heb ik er de tijd niet meer voor over.
Maar voor iedereen die het wil gaan doen: Heel veel succes en plezier! Het is echt de moeite waard!
De eerste keer 4 jaar geleden 4x50 km omdat ik samen met mijn vriend liep
De tweede keer 2 jaar terug, 4x40 km.
Toen ik 16 was ook de kennedymars (80km) gelopen.
Ik vond het allemaal echt een super ervaring, echt zo'n ' dat moet je eens in je leven meemaken' iets.
Voor de kennedymars had ik niet getraind (maar officieel is dat ook de bedoeling want Kennedy zei: een gezonde ambtenaar kan 80 km aan een stuk wandelen). Overigens was dat achteraf een hel, zo zwaar. Maar daarna heb ik wel lange tijd heel veel vertrouwen gehad in mezelf, kon ik de hele wereld aan.
Voor de 4daagse heb ik beide keren wel goed geoefend. Begon in Februari/Maart met een schema op te bouwen, elke week/twee weken oefenen en steeds langere afstanden lopen.
Op het einde gingen veel van mn vrije dagen er wel door op, omdat je voor de lange afstanden toch hele dagen nodig hebt. Dat vond ik altijd wel een nadeel.
Nu na 2 keer lopen heb ik het dan ook wel gezien. Tis een mooie ervaring, maar voor de prestatie hoef ik het niet meer te doen. Voor het plezier wel, maar aangezien ik het wel een gezonde zaak vind om goed voor te bereiden heb ik er de tijd niet meer voor over.
Maar voor iedereen die het wil gaan doen: Heel veel succes en plezier! Het is echt de moeite waard!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Paraplu schreef:Fred schreef:Ik heb hem 4x uitgelopen.. 3x 30 km en 1x de 40 km toen ik nog jong was. Heb dus het cijfertje 4 naast de vierdaagse kruisjes. Dat is wel zo'n 12 geweest. Nu is het vind ik persoonlijk minder leuk. In mijn tijd kwam de mobiele telefonie op en met name de laatste keer dat ik mee liep werd je al aardig gek van het gebel tijdens het wandelen.. Dat vond ik wat minder..
Ik ben wel benieuwd (ook naar jouw antwoord Barbabelle) , heb je veel getraind? En zoja op welke manier heb je er voor geoefend?
Ik heb nu de afgelopen 4 jaar steeds met de vierdaagse (feesten) gewerkt, maar iedere keer als ik al die lopers zie denk ik dat wil ik ook! Voelt ook goed dat ik me nu heb ingeschreven haha!
Ik heb de laatste 8/9 jaar gelopen zonder te trainen ( eigenlijk niet zo slim al wat keren scheenbeenonstekingen , achillesspeesonsteking en tientallen blaren opgelopen). Maar die sfeer die er hangt in en rond nijmegen is geweldig dat je al die pijn voor lief neemt haha.. alhoewel ik afgelopen jaar de 4 daagse zonder enige moeite heb uitgelopen had de dag erna ook nog echt gevoel van had nog makkelijk een dagje had kunnen lopen.
veel succes met ( trainen & ) de 4daagse!
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nijmeegse 4 daagse
» Nijmeegse vierdaagse feesten
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Wie is de mol?
» trouwtopic 2011 !
» Nijmeegse vierdaagse feesten
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011