Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

+11
Tania
Barbabella
moepie
PapillonRose
Linda
M@niek
Parisienne
Liadan
Pien
Aimee
Mida4you
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  PiP za 7 jul 2012 - 7:19

hier ook het keukentje van de Ikea, en dochter vindt hem zeker niet saai!
Het is toch de fantasie en de accessoires die het maken.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  PapillonRose za 7 jul 2012 - 8:00

Bedankt Tania!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Printje za 7 jul 2012 - 9:13

Wij willen met Sinterklaas een keukentje geven, hij heeft al zo ontzettend veel speelgoed dat ik liever een keukentje met vanalles geef.

Maar waarom hebben jullie voor een houten of een plastic gekozen? Mijn voorkeur gaat aan de ene kant erg uit naar hout maar bij die plastic varianten zitten weer meer geluidjes etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Liadan za 7 jul 2012 - 9:23

Plastic vind ik een stuk minder mooi en gaat sneller kapot. Geluidjes vind ik persoonlijk niet belangrijk maar eerder storend bij een keukentje, onze dochter kan genoeg fantasie kwijt met haar houten keuken. En zoon kan ook al zijn fantasie kwijt want hij roert ook al in de pannen smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Parisienne za 7 jul 2012 - 10:30

Ik vind een houten keuken ten eerste een stuk mooier en degelijker dan plastic. Aangezien het in mijn woonkamer staat wil ik dat het er, naast dat het leuk speelgoed is, ook nog een beetje mooi uitziet. Ten tweede zou ik gek worden om de hele dag piepjes en pingetjes te horen van een keuken. Ik hoor veel liever mijn dochter fantasie-geluiden maken bij een magnetron en de knopjes dan die geprogrammeerde dingen Wink

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  holaagirl za 7 jul 2012 - 18:29

Wij hebben die van ikea! Die vond IK mooi! Plus kleurt goed in/bij mijn interieur! Dat vind ik wel belangrijk! Wil geen huiskamer vol gillende kleuren! Ben helemaal verliefd op het keukentje, jammer dat zoon er amper naar omkijkt omdat hij helemaal verzot is op auto's!
Gelukkig kleurt hij nog in mijn kamer, als hij daar maar staat te staan...
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke? - Pagina 2 Empty Re: Keukentje voor mijn dochter haar verjaardag, maar welke?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum