Strijken...*zucht* ik heb er zo'n hekel aan..
+20
Bazinga
Raindrop
minoessepoes
Annemoontje
Rush
Pussycat
Sylvana
Paper Crown
Blond
Sarah1985
MADDIE
Toet
patjuhhh
MissD
Marin
Benthe
Ibbeltje
Frappuccino
Poubelle
SleepingBeauty
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Strijken...*zucht* ik heb er zo'n hekel aan..
Mijn vriend wilde er laatst 1 kopen.Paper Crown schreef:Als ik strijk dan haal ik mijn hele zooi naar beneden en dan voor de tv strijk ik het zo weg. Overhemden strijk ik niet, we hebben een shirtmaster en ik kan niet lovend genoeg over dat ding zijn.
hij heeft geen overhemden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn vriend wilde er laatst 1 kopen.Paper Crown schreef:Als ik strijk dan haal ik mijn hele zooi naar beneden en dan voor de tv strijk ik het zo weg. Overhemden strijk ik niet, we hebben een shirtmaster en ik kan niet lovend genoeg over dat ding zijn.
Zonder overhemden heb je er niets aan, maar met is het echt gods gift to household.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Marin schreef:Ik heb nog nooit gestreken in m'n leven
+1 Ik heb dat ook nog nooit gedaan. Heb laatst wel een striijkijzer en strijkplank besteld, maar staat nog steeds ongeopend in een doos in de kast. Heb geen zin om het uit te proberen.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Nee daarom, dus ik heb hem gelukkig er vanaf kunnen praten. Maar als hij overhemden had, nou dan wist ik het wel.Paper Crown schreef:Rush schreef:Mijn vriend wilde er laatst 1 kopen.Paper Crown schreef:Als ik strijk dan haal ik mijn hele zooi naar beneden en dan voor de tv strijk ik het zo weg. Overhemden strijk ik niet, we hebben een shirtmaster en ik kan niet lovend genoeg over dat ding zijn.
Zonder overhemden heb je er niets aan, maar met is het echt gods gift to household.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het ook niks, maar soms moet het gewoon echt. Ik strijk niet meer dan wat noodzakelijk is maar ik vind het er wel zo verzorgd uitzien als een overhemd mooi gestreken is of sommige van mijn jurkjes. Ik strijk dan inderdaad ook voor de tv.
Wij strijken ieder onze eigen kleding, mijn vriend draagt elke dag een overhemd, ik heb maar heel af en toe een keer iets wat gestreken moet worden, dus hij heeft er een stuk meer werk aan.
Ik denk dat de shirtmaster er in een volgend huis misschien ook nog weleens gaat komen!
Wij strijken ieder onze eigen kleding, mijn vriend draagt elke dag een overhemd, ik heb maar heel af en toe een keer iets wat gestreken moet worden, dus hij heeft er een stuk meer werk aan.
Ik denk dat de shirtmaster er in een volgend huis misschien ook nog weleens gaat komen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Houden zo, Annemoontje en Marin
Ik heb echt zo'n hekel aan strijken. Mijn vriend moet naar zijn werk overhemden dragen dus er moet wel gestreken worden helaas. En verder hebben we ook wel wat kleding wat ook gestreken moet worden. Maar ik heb er zo'n hekel aan haha.
Die shirtmaster lijkt me echt zo fijn!
Ik heb echt zo'n hekel aan strijken. Mijn vriend moet naar zijn werk overhemden dragen dus er moet wel gestreken worden helaas. En verder hebben we ook wel wat kleding wat ook gestreken moet worden. Maar ik heb er zo'n hekel aan haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik blijf gewoon zo lang mogelijk thuis wonen
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Raindrop schreef:Houden zo, Annemoontje en Marin
Heb je een droger? Dan hoeft dat dus niet. M'n vriend draagt ook overhemden maar er wordt dus niet gestreken, door dat paar minuten trucje.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Raindrop schreef:Houden zo, Annemoontje en Marin
Heb je een droger? Dan hoeft dat dus niet. M'n vriend draagt ook overhemden maar er wordt dus niet gestreken, door dat paar minuten trucje.
Ik had dat trucje gelezen ja (handig! ) maar wij hebben geen droger. Tot nu toe mis ik hem ook niet maar nu ik dat trucje ken wel haha Ik moet me er echt toe zetten om te strijken. Maar ik strijk dan enkel de overhemden en het nodige. De theedoeken en lakens enzo ga ik echt niet strijken.
Raindrop- Ratel
Nee dan ontkom je er helaas niet aan en moet je wel strijken. Ik heb pas paar weken een droger nu en vind het zo fijn! Ik haatte de was doen altijd, maar met name het ophangen van de was om te drogen. Dit scheelt zo!
Dat hele proces met overhemden kost wel even tijd maar handig is t wel.
Marin- Lady Post-a-lot
Raindrop schreef:Houden zo, Annemoontje en Marin
Maare, kan je vriend die dan niet zelf strijken?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb niet eens een strijkijzer en die zal ik ook echt niet gaan kopen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Maar Marin dan zijn ze dus nog wel een beetje vochtig op het moment dat je ze ophangt? Ik zal het eens proberen.
Ik strijk een paar keer per jaar. Broeken sla ik hard uit en dan hang ik ze op, de rest gaat in de droger en de kreukjes vallen dan erg mee.
Ik strijk een paar keer per jaar. Broeken sla ik hard uit en dan hang ik ze op, de rest gaat in de droger en de kreukjes vallen dan erg mee.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Na ze zijn nog vochtig dan en warm door de droger, maar koelen snel af aan t haakje en zo drogen ze dan kreukvrij op. Wel slim om een eierwekker te zetten, want anders vergeet je het
Marin- Lady Post-a-lot
Pixie schreef:Ik heb ook een hekel aan strijken, daarom doe ik het nooit.
+1
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb soms een bui dat ik alles strijk, en soms heeft mijn vriend pech en mag hij elke ochtend zijn eigen overhemd strijken. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het leuk, maar van te voren heb ik er écht geen zin in Maar mijn vriend draagt zo'n 10 overhemden per week en ik 5 blousjes voor mijn werk, dus er is altijd genoeg te strijken
Gast- Gast
Ik strijk ook veel, alleen badhanddoeken e.d. niet. Vind het zelf altijd wel een fijn gevoel als alles gestreken is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
nWat een reacties haha maar de klus is geklaard
Ben wel benieuwd naar zon shirt master
Ben wel benieuwd naar zon shirt master
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar zo'n shirtmaster, klinkt handig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar zo'n shirtmaster, klinkt handig!
http://www.bosch.nl/content/language1/html/734_2264.htm
Wij hebben er een van Bosch. Je doet overhemden er nat op en hij blaast ze doormiddel van lucht droog en kreukvrij. Echt ideaal. Dan gooi ik alle overhemden in 1x in de was en doe ze er 1 voor en om en hup terug de kast in. Je krijgt ze met je strijkijzertje echt niet zo mooi.
Wij hebben hem dan al een jaar of 3 geloof ik en toen was het €1200,- maar op MP staan er ook een paar!
http://witgoed-apparatuur.marktplaats.nl/strijkijzers-en-strijkplanken/548505420-bosch-shirtmaster-overhemdenstrijksysteemthb-1000.html
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik euh... Strijk bijna dagelijks. Rompers, hydrofiele luiers, theedoeken...
Gast- Gast
Marin schreef:Nee dan ontkom je er helaas niet aan en moet je wel strijken. Ik heb pas paar weken een droger nu en vind het zo fijn! Ik haatte de was doen altijd, maar met name het ophangen van de was om te drogen. Dit scheelt zo!
Haha dat kan ik me voorstellen! De was zelf vind ik dan weer niet erg om te doen, alleen het strijken ervan haha.
Raindrop- Ratel
Chance schreef:Raindrop schreef:Houden zo, Annemoontje en Marin
Maare, kan je vriend die dan niet zelf strijken?
Haha jawel maar ik ben momenteel werkloos en hij werkt in de zomermaanden meestal meer dan 200 uur waarvan veel 12 uren diensten. Ik vind het dan meer dan logisch dat ik het merendeel nu op mij neem.
Trouwens, voor de meiden die helemaal nooit strijken, hebben jullie geen t-shirtjes, rokjes oid die nooit gestreken moeten worden? Ik heb een aantal kledingstukken die er echt niet uitzien als ze niet gestreken worden haha.
Raindrop- Ratel
Als ik kleding koop, kijk k gelijk hoe 'kreukbaar' het is... Dus als 't een ontzettend leuk blousje is, maa kreukelgevoelig, dan koop ik 't gewoon niet :p En verder hebben we een sterk centri..fugerend? Ofzo.. dinges. Wasmachine, dus de kleding is niet zeikesnat als 't uit de wasmachine komt. ik hang bijna al mn shirts en blousjes aan hangertjes aan een groot rek en dan droogt 't goed op. En als een shirtje erg gekreukt is, hang ik 't op een hangertje in de badkamer als ik een hete douche neem; de stoom doet wonderen
Je wordt creatief als je anti-strijken bent!
Je wordt creatief als je anti-strijken bent!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Strijken vind ik nog wel leuk om te doen. Stofzuigen... Dat is iets wat ik liever nooit doe.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Blazer strijken
» nav wat strijken jullie?
» Druppels van strijken met stoom
» Muren aansmeren/Glad strijken
» Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?
» nav wat strijken jullie?
» Druppels van strijken met stoom
» Muren aansmeren/Glad strijken
» Bij 2e kindje weer alles wassen en strijken?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: