Blazer strijken
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blazer strijken
Ik heb een zwarte gevoerde blazer die ik probeer te strijken, maar het lukt voor geen meter. Iemand tips?
Ik heb er een theedoek tussen gedaan en het strijkijzer heel heet gezet.. Ik haat strijken!!
Ik heb er een theedoek tussen gedaan en het strijkijzer heel heet gezet.. Ik haat strijken!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Blazer strijken
Met een klamme theedoek?
Ik strijk mijn blazer nooit, hang hem meteen uit de wasmachine op een hanger en er is geen kreukje te bekennen
Ik strijk mijn blazer nooit, hang hem meteen uit de wasmachine op een hanger en er is geen kreukje te bekennen
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Heb je hem al binnenstebuiten geprobeerd? Hoef je er voor het grootste gedeelte ook geen theedoek over te doen.
Gast- Gast
Wassen jullie je blazers gewoon in de wasmachine? ik breng ze altijd braaf naar de stomerij. Maar is ook zo'n duur grapje aan het worden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was mijn blazer al 5 jaar in de wasmachine. Begint nu wel uit vorm te raken. Maar na 5 jaar is dat niet zo'n ramp.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Voor nu heb je er niets aan, maar als je hem de volgende keer hebt gewassen zou ik hem aan een hanger in de badkamer laten drogen (klamme ruimte). Dan verdwijnen de kreukels ook en het kost een stuk minder moeite.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Chance schreef:Voor nu heb je er niets aan, maar als je hem de volgende keer hebt gewassen zou ik hem aan een hanger in de badkamer laten drogen (klamme ruimte). Dan verdwijnen de kreukels ook en het kost een stuk minder moeite.
+1
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik was mijn blazers niet.
Ik hang ze altijd direct uit en met mooi weer hang ik ze buiten te luchten.
Verder spray ik er af en toe beetje robijntje op.
Nu het zomer wordt ga ik hem denk ik wel een keer stomen omdat ik nogal veel mouwloze shirtjes heb. Dan vind ik het wel zo fris.
Maar in de winter heb ik er altijd een shirtje met lange mouwen onder en ik zweet vrij weinig.
Ik hang ze altijd direct uit en met mooi weer hang ik ze buiten te luchten.
Verder spray ik er af en toe beetje robijntje op.
Nu het zomer wordt ga ik hem denk ik wel een keer stomen omdat ik nogal veel mouwloze shirtjes heb. Dan vind ik het wel zo fris.
Maar in de winter heb ik er altijd een shirtje met lange mouwen onder en ik zweet vrij weinig.
Gast- Gast
Ik was mijn blazers wel gewoon. Mits dat kan volgens het label. En dan strijkt mijn vriend ze als het nodig is, dus geen idee hoe haha!
Gast- Gast
Dank voor de reacties! Ik zal hem de volgende keer in de badkamer hangen.
Binnenstebuiten strijken lukt ook niet, er zit zo'n glimmend stofje aan de binnenkant.
Ik doe ze trouwens gewoon in de wasmachine, mijn dochter en ik knoeien nogal.
Binnenstebuiten strijken lukt ook niet, er zit zo'n glimmend stofje aan de binnenkant.
Ik doe ze trouwens gewoon in de wasmachine, mijn dochter en ik knoeien nogal.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek een blazer..
» Passende blazer
» Hoe te combineren, Blazer
» Zara blazer wassen?
» Spoed! Blazer of vest?
» Passende blazer
» Hoe te combineren, Blazer