outfit als ceremoniemeester op bruiloft
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
outfit als ceremoniemeester op bruiloft
ok... ik heb eind maart een bruiloft waar ik samen met nog een vriendin ceremoniemeester voor ben. Nu hebben we afgesproken (donker)blauw te dragen en verder ons eigen model... en ik ben een beetje aan het rondkijken:
Ik wil niet te sexy rondlopen op een bruiloft, en ook niet te opvallend want de kans dat ik die dag heen en weer aan het rennen ben is aanwezig...
wat vinden jullie?
1&2 weg
3
4
5
pfff weet het niet... het is dan natuurlijk nog niet heel warm dus misschien is lange mouwen wel een optie, aan de andere kant is een vestje of een sjaal zo geregeld...
Ik wil niet te sexy rondlopen op een bruiloft, en ook niet te opvallend want de kans dat ik die dag heen en weer aan het rennen ben is aanwezig...
wat vinden jullie?
1&2 weg
3
4
5
pfff weet het niet... het is dan natuurlijk nog niet heel warm dus misschien is lange mouwen wel een optie, aan de andere kant is een vestje of een sjaal zo geregeld...
Laatst aangepast door Goochempie op ma 24 jan 2011 - 3:28; in totaal 2 keer bewerkt
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Re: outfit als ceremoniemeester op bruiloft
Ik zou gewoon eignelijk in een net zo'n mooi jurkje gaan als ik normaal zou gaan op de bruiloft. Ik vind het derde jurkje trouwens het mooist.
Edit: oeeeh wat heeft Asos toch leuke jurkjes he
Edit: oeeeh wat heeft Asos toch leuke jurkjes he
Laatst aangepast door Darcy op ma 24 jan 2011 - 2:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind ze allemaal leuk, maar als ik zou kiezen zou ik voor jurk 2 of 3 gaan.
Maar de laatste jurk is ook mooi..pff heb je niet veel aan he
Maar de laatste jurk is ook mooi..pff heb je niet veel aan he
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
3 of de laatste... mooi! Ik denk dat nummer 3 jou heel mooi staat met jouw haarkleur.
Gast- Gast
haha ja 3, alleen die is best goedkoop (wat opzich geen nadeel is natuurlijk) maar dan verwacht ik niet teveel van het stofje (dus dat je alles er doorheen ziet bijvoorbeeld...)
dat wordt een corrigerend gevalletje eronder, want ookal ben ik niet dik... ik heb best een paar hoobeltjes te verbergen die denk ik redelijk goed uitkomen in die haha
ja die laatste is ook leuk, maar misschien niet 'chique' genoeg...
hmmmmz dillema's
dat wordt een corrigerend gevalletje eronder, want ookal ben ik niet dik... ik heb best een paar hoobeltjes te verbergen die denk ik redelijk goed uitkomen in die haha
ja die laatste is ook leuk, maar misschien niet 'chique' genoeg...
hmmmmz dillema's
Guus- Kletskop
Ik vind de laatste erg leuk, maar inderdaad eigenlijk niet chic genoeg voor een bruiloft.
Gast- Gast
Ik vind 4 en 5 heel mooi. De kleur van 3 vind ik persoonlijk niet mooi en doet mee een beetje aan de KLM denken.
Ik vind jurkje 5 zeker wel geschikt voor een bruiloft, afmaken met mooie huidskleurige/nude pumps en mooie armbanden erbij,door de manier van stylen kan je het voor deze gelegenheid heel geschikt maken!
Ik vind jurkje 5 zeker wel geschikt voor een bruiloft, afmaken met mooie huidskleurige/nude pumps en mooie armbanden erbij,door de manier van stylen kan je het voor deze gelegenheid heel geschikt maken!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind 4 het mooist. Het model van 3 is ook erg mooi maar ik vind de kleur te fel.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ooeoeoe schoenen,
maar eerst het jurkje, dan de schoenen
ik heb nu dus stemmen voor 2,3,4 en 5... mooi haal ik 1 weg
maar eerst het jurkje, dan de schoenen
ik heb nu dus stemmen voor 2,3,4 en 5... mooi haal ik 1 weg
Guus- Kletskop
Ik vind nummer 2 het mooiste. Nummer 3 vind ik het model mooi, maar de kleur wat minder.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Leuke schoenen trouwens, alleen kan je daar de hele dag op lopen (en rennen?)
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Leuke schoenen trouwens, alleen kan je daar de hele dag op lopen (en rennen?)
juupps, zeker op de eerste en laatste, plateau schoenen lopen heerlijk (en ik heb altijd een 'noodpaar' ballerina's bij me )
Guus- Kletskop
Darcy schreef:Wow, ik wou dat ik op die schoenen kon lopen!
kwestie van oefenen doe het nu niet vaak meer omdat ik op deze schoenen langer ben dan mij vriend, maar onder zo'n jurkje hoort het gewoon, ik krijg er ook mooiere benen en billen van en merk gewoon dat ik mij in een klap sexy voel en dus een mooiere uitstraling heb haha
moet nu wel even inlopen hoor, en een wijntje helpt ook (al helpt een teveel vaak met wiebelen en struikelen, niet charmant )
Guus- Kletskop
Ik kan daar best een avondje op lopen, zou er ook wel op gaan stappen, maar een hele dag, nee dat lukt me niet! Had met O&N voor de zekerheid ook een noodpaar ballerina's meegenomen
Blond- Lady Post-a-lot
Goochempie schreef:Darcy schreef:Wow, ik wou dat ik op die schoenen kon lopen!
kwestie van oefenen doe het nu niet vaak meer omdat ik op deze schoenen langer ben dan mij vriend, maar onder zo'n jurkje hoort het gewoon, ik krijg er ook mooiere benen en billen van en merk gewoon dat ik mij in een klap sexy voel en dus een mooiere uitstraling heb haha
moet nu wel even inlopen hoor, en een wijntje helpt ook (al helpt een teveel vaak met wiebelen en struikelen, niet charmant )
Jaa het staat inderdaad echt gewoon heel erg mooi. Ik moet over een jaar ook op een bruiloft verschijnen en ik wil ook graag zo'n mooi jurkje (en hakken!). Dus ik heb nog een jaar om te oefenen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Broek op bruiloft? >> Update, totaal outfit foto :)
» Bruiloft outfit
» Help... Bruiloft outfit
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
» Bruiloft outfit
» Help... Bruiloft outfit
» Ik zoek ook een outfit voor een bruiloft
» Wie wil mij helpen met een leuke outfit (bruiloft).
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: