Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 2 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:33

Jade schreef:Ik heb hem inderdaad gezegd dat ik hem wel leuk vind! En hij was er ook zeker niet klaar mee. Toen hij weg ging zei hij, ik wil niet weg gaan omdat ik bang ben dat ik je daarmee kwijt raak. En we hebben samen ook al veel leuke dingen gedaan.
Ik ben ook iemand die heel veel waarde hecht aan de mening van een ander en ben pas net vrijgezel (1,5 mnd). Ik maak me weer veelste druk over vanalles!

Dus je wilt ook niet omdat je bang bent dat er verhalen van komen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:33

@Jade: ik denk juist dat je het wel goed aangegeven hebt. Maar ik denk ook dat je hem duidelijk kan maken dat je het nog iets te snel vind gaan en dat je hem nog iets beter wil leren kennen en dus ook nog met hem verder wilt daten. Daar is niks mis mee hoor. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:34

ja.. Ik denk het wel.. slecht he? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:35

Gewoon sturen die mail, toet. Misschien lastig, maar soms moet je dingen echt letterlijk voor iemands hoofd houden om door te laten drinken en zijn ze zich er simpelweg niet bewust van. Hoe lullig dat ook overkomt naar jou toe.

Edit: euh drinken is natuurlijk dringen.. Iets met een Freudiaanse verspreking scratch

Laatst aangepast door Reva op zo 23 jan 2011 - 10:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:35

Jade schreef:ja.. Ik denk het wel.. slecht he? Embarassed

Ja. Zoiets zijn mensen namelijk nogal gauw vergeten (naast het feit dat het compleet onbelangrijk is wat 'men' vindt, maar dat kan ik me nog voorstellen). Vergeet jij hem ook zomaar? Nee. Zonde dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:36

Reva schreef:Gewoon sturen die mail, toet. Misschien lastig, maar soms moet je dingen echt letterlijk voor iemands hoofd houden om door te laten drinken en zijn ze zich er simpelweg niet bewust van. Hoe lullig dat ook overkomt naar jou toe.

Jij denkt ook maar aan één ding..

Verder wel met je eens!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:37

Ik weet het.. maar nadat het uitging met mijn ex vroeg mijn moeder mij nadrukkelijk om nu eens een jaartje vrijgezel te blijven Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:38

Jade schreef:Ik weet het.. maar nadat het uitging met mijn ex vroeg mijn moeder mij nadrukkelijk om nu eens een jaartje vrijgezel te blijven Embarassed

Gelukkig heb je een liefdesleven voor jezelf en niet voor je moeder.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:38

Jade schreef:Ik weet het.. maar nadat het uitging met mijn ex vroeg mijn moeder mij nadrukkelijk om nu eens een jaartje vrijgezel te blijven Embarassed

Je weet sinds vanavond duidelijk dat er op vragen twee antwoorden bestaan "ja" en "nee". Dat geldt dus ook voor de vragen van je moeder!

Je kunt toch niet plannen wanneer je een leuke jongen tegenkomt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:39

Reva schreef:

Dit is een beetje mijn handicap.. meestal doe ik wat mijn moeder zegt!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:40

Woon je nog thuis? Waarom doe je wat je moeder zegt? Je wilt toch je eigen keuzes maken?

Ik probeer me echt in te leven, maar ik leef toch echt voor mezelf en niet voor mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:40

Jade schreef:
Reva schreef:

Dit is een beetje mijn handicap.. meestal doe ik wat mijn moeder zegt!

Zonde, het is veel te leuk om zelf beslissingen te nemen en soms gewoon je broek te laten zakken en je kont te tonen naar iedereen die anders denkt over jouw beslissing die je met volle overtuiging hebt gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:41

June schreef:Woon je nog thuis? Waarom doe je wat je moeder zegt? Je wilt toch je eigen keuzes maken?

Ik probeer me echt in te leven, maar ik leef toch echt voor mezelf en niet voor mijn ouders.

Ik woon op mijzelf! De reden is vooral om los te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:42

@Qiara: ik had m al gezegd dat ik het jammer vind dat hij niet zo vaak met mij kan spelen dat dat ie met z'n playstation, nintendo ds, playstation portable en zn computer speelt. Maar het is ook deels zijn vak. Hij moet voor zn werk soms een game spelen en uitproberen. Ach ja, net zoiets als dat ik weleens mijzelf op maak voor de fun Very Happy.

@June: Nee nog niet eens. Ik wilde gewoon gezellig met m babbelen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:43

Jade schreef:
June schreef:Woon je nog thuis? Waarom doe je wat je moeder zegt? Je wilt toch je eigen keuzes maken?

Ik woon op mijzelf! De reden is vooral om los te komen.

Dat kan ik me voorstellen als ik dit lees. Laten we even een situatieschets doen:

Jij ziet die jongen dinsdag weer en zegt dat je een relatie met hem wilt, wat dan? Wat gebeurt er dan wat voor jou onoverkomelijk is?

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 23 jan 2011 - 10:43

Weliswaar heb je geen liefdesleven voor je moeder, maar een moeder heeft misschien wel inzicht in wat op een gegeven moment goed voor je is. Als het goed is, kent ze jouw toch? Ze denkt er misschien aan dat Jade eerst wat tijd voor zichzelf moet nemen, ook om de breuk te verwerken en om misschien aan zichzelf te werken. Alleen kun je het inderdaad niet plannen wanneer een leuke jongen zich aandient en misschien gaat je moeder ook wel inzien dat deze jongen goed voor je is en draait ze om als een blad aan een boom.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:44

Bitterkoek_ schreef:@Qiara: ik had m al gezegd dat ik het jammer vind dat hij niet zo vaak met mij kan spelen dat dat ie met z'n playstation, nintendo ds, playstation portable en zn computer speelt. Maar het is ook deels zijn vak. Hij moet voor zn werk soms een game spelen en uitproberen. Ach ja, net zoiets als dat ik weleens mijzelf op maak voor de fun Very Happy.

@June: Nee nog niet eens. Ik wilde gewoon gezellig met m babbelen. Embarassed

Niks om je voor te schamen, dat is toch ook fijn. Dat hoort er ook bij hoor! Bovendien vind ik dat jij de komende tijd sowieso alle rechten hebt om even gezellig te babbelen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:45

Qiara schreef:Weliswaar heb je geen liefdesleven voor je moeder, maar een moeder heeft misschien wel inzicht in wat op een gegeven moment goed voor je is. Als het goed is, kent ze jouw toch? Ze denkt er misschien aan dat Jade eerst wat tijd voor zichzelf moet nemen, ook om de breuk te verwerken en om misschien aan zichzelf te werken. Alleen kun je het inderdaad niet plannen wanneer een leuke jongen zich aandient en misschien gaat je moeder ook wel inzien dat deze jongen goed voor je is en draait ze om als een blad aan een boom.

Het zit 'm bij mij in de nuance 'adviseren' en 'verzoeken'. Een moeder mag best het advies geven om een poosje vrijgezel te blijven, maar het 'verzoeken' klinkt alsof het haar persoonlijk raakt. Bovendien werkt het goed, want Jade laat zich er dus door tegen houden..

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 23 jan 2011 - 10:50

@ June True...

@ Bitterkoek_ Mannen houden er ook wel van om zichzelf in een grot terug te trekken en als ze dat niet kunnen, kan dat ze frustreren Wink , zolang jullie maar voldoende tijd samen doorbrengen!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 10:50

June schreef:
Reva schreef:Gewoon sturen die mail, toet. Misschien lastig, maar soms moet je dingen echt letterlijk voor iemands hoofd houden om door te laten drinken en zijn ze zich er simpelweg niet bewust van. Hoe lullig dat ook overkomt naar jou toe.

Jij denkt ook maar aan één ding..

Verder wel met je eens!

Haha idd.

Het klopt wel, pas zei ik dus tegen een vriendin: ik voel me niet goed, zit niet lekker in m'n vel. Zij: Jaa dat heb ik ook wel eens. Dus ik wéér het hele verhaal uitleggen, wat er dan niet goed gaat etc. Zij: denk je dat je depressief bent ofzo? Ik: nee dat niet. Zij: agja dat is gewoon soms zo KOMT WEL WEER GOED (zo'n dooddoener)

Maar goed, hoe moet ik iets duidelijk maken als ik het zelf nog niet eens begrijp..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:51

Ik weet niet of ik naar bed wil of op de bank wil blijven, m'n oksels jeuken, ik moet plassen en ben vergeten de was te doen dus vrees dat ik morgen bhloos naar m'n werk moet scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:52

Ik heb pas tegen mijn vriend gezegd dat ik de neiging heb zijn hoofd eraf te rukken wanneer hij "HET KOMT WEL WEER GOED", zegt.. Ik ben het dus volledig met je eens. Ik snap ook dat het je raakt. Het feit dat je niet denkt dat je depressief bent, maakt nog niet dat jij je uiteraard ontzettend klote voelt door deze situatie. Waarschijnlijk zien zij niet wat voor invloed het heeft. Je moet wel bedenken dat zij zich misschien heel moeilijk voor kunnen stellen hoe het voor je is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:53

Toet, ik wil niet als Oprah klinken (zo'n kapsel zou me ook niet staan), maar je hoeft niet altijd een verklaring te hebben voor een gevoel om hem wel te kunnen uiten. En je hoeft ook niet altijd een oplossing te hebben als je een probleem aandraagt. Gewoon zeggen wat het is dat je voelt/dwars zit. En wacht dan even hoe ze daarop reageren.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:54

June schreef:
Qiara schreef:Weliswaar heb je geen liefdesleven voor je moeder, maar een moeder heeft misschien wel inzicht in wat op een gegeven moment goed voor je is. Als het goed is, kent ze jouw toch? Ze denkt er misschien aan dat Jade eerst wat tijd voor zichzelf moet nemen, ook om de breuk te verwerken en om misschien aan zichzelf te werken. Alleen kun je het inderdaad niet plannen wanneer een leuke jongen zich aandient en misschien gaat je moeder ook wel inzien dat deze jongen goed voor je is en draait ze om als een blad aan een boom.

Het zit 'm bij mij in de nuance 'adviseren' en 'verzoeken'. Een moeder mag best het advies geven om een poosje vrijgezel te blijven, maar het 'verzoeken' klinkt alsof het haar persoonlijk raakt. Bovendien werkt het goed, want Jade laat zich er dus door tegen houden..
Ga je nu zitten katten naar Q? Is dat je nieuwe tactiek? Gewoon ruzie maken en onaardig doen.. dan zijn we je al zat voor er een meeting komt. Heel slim, en heeeel slim. Maar we trappen er niet in..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:56

Ik wil ook mijn broek laten zakken en mijn kont laten zien...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: