Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean!
+4
Inge
Dikkie_Dik
candy
Snoopy
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean!
o en toch ben ik dan weer zo'n fanatiekeling die er volgende week gewoon weer staat..
en de week daarop, en de week daarop, ben nogal een volhoudertje, en aangezien we geldgebrek hebben is dit echt dé ideale kans. al is het een beetje hopeloos omat de kans wel heel erg klein is dat t lukt
en de week daarop, en de week daarop, ben nogal een volhoudertje, en aangezien we geldgebrek hebben is dit echt dé ideale kans. al is het een beetje hopeloos omat de kans wel heel erg klein is dat t lukt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
jammer (en ok logisch) is dat je geen optie hebt. Anders had ik gelijk voordat de winkel open is voor je kunnen kijken en in optie zetten. Is dan zeker een leuke aanbieding! ik zou er ook voor gaan hor ;-) tis dat ik dan al naar New york ga en al teveel reisjes heb staan ;-) suc6 iig!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Nou ze zouden me bellen tussen 10.30 en 14.30 en niks gehoord. Ik was weg en was pas thuis om 14.30 ongeveer. Dus gelijk me mail checken. Had ik een mail van ze waarin stond dat de aanbieding vandaag naar Mexico was voor vertrek 22-09. voor € 299,00, maar de slimmerds hadden er niet bijgezet voor hoeveel dagen.
Ze vroegen begrip dat het al gauw vol zat en dat snap ik wel.
De komende 6 wkn op de dinsdagen zijn die aanbiedingen er weer dus blijf ik mee dingen.
Ik wilde sowieso bellen om te vragen waarom ik niet gebeld was en hoe het precies zat. Ik had eerder gemaild of ik elke week kon mee doen, maar had daar geen antwoord op gehad en dat wilde ik nu wel.
De dame zei hetzelfde als hier word gezegd. Er zijn meerdere reisorganisaties die dit nu aanbieden. Als ik het accepteer moet ik het zelf wel boeken, maar op het moment dat ik dat wil ga doen is de kans er dus dat het weg is. Dat vind ik raar, zij bieden mij wat aan, ik wil het en dan kan het dus weg zijn!
Ik vroeg of ik dan wel kon overleggen met mijn man omdat hij vrij moet vragen, maar dat kon niet. Dus ik zei dat ik dat raar vind en dat ze zouden moeten begrijpen dat hij moet overleggen op zijn werk.
Anyway, de 2 hotels, Viva Wyndham Azteca en Viva Wyndham Maya waren de 2 voor vandaag. Geen hotels van mij keuze. Ik ken inmiddels veel hotels van naam in de caribbean dus mochten ze bellen mbt die actie dan weet ik vaak wel welk hotel het is.
Eigenlijk zit ik te wachten op mijn droomresort waar we al eens geweest zijn, maar de kans is heel klein dat die voorbij komt.
De dame aan de tel. zei ook heel eerlijk dat de kans klein is dat je een vakantie kan boeken met die actie. Ik vroeg als het een actie is zoals vandaag voor 9 dgn of ik dan voor het dubbele 2 wkn kan boeken, maar dat dacht zij van niet. Ik vind 9 dgn te kort om daar helemaal heen te gaan nl.
Volgende week zal het wel geen Mexico zijn denk ik dus zal het eerder een ander caribisch land zijn. Wel zal ik benieuwd zijn als ik weer niet gebeld ben wat het die dag dan was. Ik heb mij iig opgegeven en wie weet heb ik eens geluk.
Zo niet, dan wacht ik wel tot juli of aug. met boeken, want dan liggen de prijzen ook lager.
TRAVELGURLY, leuk dat je naar NY gaat. Jij komt ook overal zeg
Weet jij welke organisaties allemaal mee doen aan deze actie? Ga sowieso d reizen eens bellen, maar voor de deur gaan staan schiet niet echt op.
Ze vroegen begrip dat het al gauw vol zat en dat snap ik wel.
De komende 6 wkn op de dinsdagen zijn die aanbiedingen er weer dus blijf ik mee dingen.
Ik wilde sowieso bellen om te vragen waarom ik niet gebeld was en hoe het precies zat. Ik had eerder gemaild of ik elke week kon mee doen, maar had daar geen antwoord op gehad en dat wilde ik nu wel.
De dame zei hetzelfde als hier word gezegd. Er zijn meerdere reisorganisaties die dit nu aanbieden. Als ik het accepteer moet ik het zelf wel boeken, maar op het moment dat ik dat wil ga doen is de kans er dus dat het weg is. Dat vind ik raar, zij bieden mij wat aan, ik wil het en dan kan het dus weg zijn!
Ik vroeg of ik dan wel kon overleggen met mijn man omdat hij vrij moet vragen, maar dat kon niet. Dus ik zei dat ik dat raar vind en dat ze zouden moeten begrijpen dat hij moet overleggen op zijn werk.
Anyway, de 2 hotels, Viva Wyndham Azteca en Viva Wyndham Maya waren de 2 voor vandaag. Geen hotels van mij keuze. Ik ken inmiddels veel hotels van naam in de caribbean dus mochten ze bellen mbt die actie dan weet ik vaak wel welk hotel het is.
Eigenlijk zit ik te wachten op mijn droomresort waar we al eens geweest zijn, maar de kans is heel klein dat die voorbij komt.
De dame aan de tel. zei ook heel eerlijk dat de kans klein is dat je een vakantie kan boeken met die actie. Ik vroeg als het een actie is zoals vandaag voor 9 dgn of ik dan voor het dubbele 2 wkn kan boeken, maar dat dacht zij van niet. Ik vind 9 dgn te kort om daar helemaal heen te gaan nl.
Volgende week zal het wel geen Mexico zijn denk ik dus zal het eerder een ander caribisch land zijn. Wel zal ik benieuwd zijn als ik weer niet gebeld ben wat het die dag dan was. Ik heb mij iig opgegeven en wie weet heb ik eens geluk.
Zo niet, dan wacht ik wel tot juli of aug. met boeken, want dan liggen de prijzen ook lager.
TRAVELGURLY, leuk dat je naar NY gaat. Jij komt ook overal zeg
Weet jij welke organisaties allemaal mee doen aan deze actie? Ga sowieso d reizen eens bellen, maar voor de deur gaan staan schiet niet echt op.
Gast- Gast
http://www.weeronline.nl/orkaanseizoen-2010-van-start/3782/211
Travelgurly, je hebt deels gelijk, maar ook weer niet helemaal zie link. Toen ik zei dat ze op Curacao er nooit last van hebben kreeg ik een keer commentaar hier omdat iemand zei dat het daar ook voorkomt. Oke dat is dus een hele enkele keer, maar doorgaans dus niet. De DR slaan ze ook vaak over, maar soms dus niet.
Wat betreft die actie dat is van Neckermann dus alle organisaties die met hun samenwerken bieden die actie aan. Dus het is niet zo dat het denk ik 3 reizen zijn die alleen D reizen geeft,maar volgens mij 3 reizen sowieso dus verdeeld over iedereen. Lekker veel kans maken we dus...............not!
Wat Marietje zei klopt wel neem ik aan omdat het een actie betreft voor caribische landen.
Marietje, nou die € 100,- korting hoef ik niet perse en zoveel is dat niet. Ik ga altijd in sept. en nu wil ik pas in juli of aug. of zo 6 wkn van te voren pas boeken en dus is de kans groot dat het veel goedkoper is dan als ik nu boek.
Uiteindelijk heb ik dan veel meer dan die 100,- korting.
Sterker nog in 2008 zouden we naar Mexico gaan, maar een aantal wkn ervoor kregen we bericht dat ze de vlucht niet vol hadden kunnen krijgen voor de heenreis.
We konden bij hun ergens anders heen boeken of de gehele reissom terug krijgen en dat laatste kozen wij.
Ik heb exact hetzelfde hotel elders geboekt voor iets meer dan € 400,- goedkoper!!!
Weliswaar vertrokken we een aantal dagen later dan de bedoeling was, maar dat was logisch.
Zo zie je maar weer als je geduld hebt en later boekt kan het een stuk goedkoper zijn.
Vorig jaar zag ik dat ons hotel op het laatst ook een stuk goedkoper was en dus baalde ik erg dat ik niet het geduld had om pas later te boeken.
Travelgurly, je hebt deels gelijk, maar ook weer niet helemaal zie link. Toen ik zei dat ze op Curacao er nooit last van hebben kreeg ik een keer commentaar hier omdat iemand zei dat het daar ook voorkomt. Oke dat is dus een hele enkele keer, maar doorgaans dus niet. De DR slaan ze ook vaak over, maar soms dus niet.
Wat betreft die actie dat is van Neckermann dus alle organisaties die met hun samenwerken bieden die actie aan. Dus het is niet zo dat het denk ik 3 reizen zijn die alleen D reizen geeft,maar volgens mij 3 reizen sowieso dus verdeeld over iedereen. Lekker veel kans maken we dus...............not!
Wat Marietje zei klopt wel neem ik aan omdat het een actie betreft voor caribische landen.
Marietje, nou die € 100,- korting hoef ik niet perse en zoveel is dat niet. Ik ga altijd in sept. en nu wil ik pas in juli of aug. of zo 6 wkn van te voren pas boeken en dus is de kans groot dat het veel goedkoper is dan als ik nu boek.
Sterker nog in 2008 zouden we naar Mexico gaan, maar een aantal wkn ervoor kregen we bericht dat ze de vlucht niet vol hadden kunnen krijgen voor de heenreis.
We konden bij hun ergens anders heen boeken of de gehele reissom terug krijgen en dat laatste kozen wij.
Ik heb exact hetzelfde hotel elders geboekt voor iets meer dan € 400,- goedkoper!!!
Weliswaar vertrokken we een aantal dagen later dan de bedoeling was, maar dat was logisch.
Zo zie je maar weer als je geduld hebt en later boekt kan het een stuk goedkoper zijn.
Vorig jaar zag ik dat ons hotel op het laatst ook een stuk goedkoper was en dus baalde ik erg dat ik niet het geduld had om pas later te boeken.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:http://www.weeronline.nl/orkaanseizoen-2010-van-start/3782/211
Maar CL, dat weet je van te voren helemaal niet. Nu had je geluk, maar voor hetzelfde geldt heb je dit jaar pech en is het niet goedkoper!
Gast- Gast
Ik zeg dat de kans groot is dus niet dat het zo is.
Wat vond je trouwens van Sandos? Waar kan ik je mooie trouwfoto's bewonderen en hoe was je dag?
Ik heb D reizen even gebeld hoe het zit. Ze krijgen elke dinsdag een mail voor zo aanbieding en weg is weg. Stel, ze hebben 5 reizen, dan is dat landelijk te verdelen (wat ik al dacht) dus de kans is idd HEEL erg klein dat jij het kan boeken.
Zij was wel wat duidelijker in vergelijking met Straus, want ze kon me vertellen dat het altijd om 9 dgn gaat dus houd het voor mij op.
Wat vond je trouwens van Sandos? Waar kan ik je mooie trouwfoto's bewonderen en hoe was je dag?
Ik heb D reizen even gebeld hoe het zit. Ze krijgen elke dinsdag een mail voor zo aanbieding en weg is weg. Stel, ze hebben 5 reizen, dan is dat landelijk te verdelen (wat ik al dacht) dus de kans is idd HEEL erg klein dat jij het kan boeken.
Zij was wel wat duidelijker in vergelijking met Straus, want ze kon me vertellen dat het altijd om 9 dgn gaat dus houd het voor mij op.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 25 jan 2011 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik zeg dat de kans groot is dus niet dat het zo is.
Sandos was heerlijk! We hebben de eerste week seaview gehad en de tweede week gardenview. Echt super de lux kamers met jacuzzi etc.. lekker eten heerlijk! Mexico is een leuk land!
Trouwfotos staan op hyves alleen..
Gast- Gast
Wat fijn zeg dat je het zo leuk hebt gehad, maar minder van het weer. Gek hoor heb er nooit last van gehad. Welke maand was je geweest? Kan ik de foto's ook zien? Heb je ze niet hier geplaatst?
Gast- Gast
@carribeanlover, hoezo heeft voor de winkel gaan staan geen zin? natuurlijk is de kans erg klein, maar dat is het via straus dus ook...? daar wordt je dus niet eens gebeld zoals beloofd.... in de winkel zit je erbij, en hoor je mteen of het gelykt is of niet. natuurlij, de kans is klein, maar dat is ie sowieso met zo weinig reizen.
JD- Ratel
*Marietje* schreef:@carribeanlover, hoezo heeft voor de winkel gaan staan geen zin? natuurlijk is de kans erg klein, maar dat is het via straus dus ook...? daar wordt je dus niet eens gebeld zoals beloofd.... in de winkel zit je erbij, en hoor je mteen of het gelykt is of niet. natuurlij, de kans is klein, maar dat is ie sowieso met zo weinig reizen.
De kans idd klein en dus heeft het geen nut vind ik. Ik bedoel het is landelijk en dus is het net als de lotto winnen. Stel als jij die kans wel hebt, dan nog kan tijdens het boeken van die aanbieding het weg zijn.
Ik heb me dus maar afgemeld en ook omdat het alleen voor 9 dgn is, vind ik te lang vliegen en het niet waard.
Gast- Gast
Snoopy schreef:Inge schreef:Lekker.Snoopy schreef:Inge schreef:Dat is ook de reden dat wij terug willen naar de Caribbean Zouden misschien september Egypte doen om te duiken, maar dit is wel hele voordelige aanbiedingSnoopy schreef:Nog steeds wel het probleem dat ik een gek moet vinden die met me mee gaat:S Maar ga het wel even uitzoeken, want wil nog erg graag duiken in de Caribbean en voor deze prijs wordt dat wel erg aantrekkelijk!
Haha waarschijnlijk ga ik inderdaad in oktober ook naar Egypte (met een duikvereniging), ga dus wel even naar de winkel, misschien is het wel zo aantrekkelijk dat het met de vereniging te doen is:S Al acht ik die kans klein ivm het op=op.
ga je dan toevallig naar uhm aaahhh nee ben de naam kwijt :p wij kregen van onze duikinstructeur een tip voor een minder bekende plek waar je het mooiste kan duiken
Ehm.. ben niet zo thuis in Egypte. Waarschijnlijk wordt het in de buurt van Marsa Alam. In ieder geval niet Sharm el Sheik want daar zitten haaien die duikers aanvallen en snorkelaars doden:S
Dan kan je net zo goed helemaal niet naar Egypte gaan aangezien diezelfde haaien rond zullen zwemmen en ook naar andere plaatsen zullen gaan dus.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:*Marietje* schreef:@carribeanlover, hoezo heeft voor de winkel gaan staan geen zin? natuurlijk is de kans erg klein, maar dat is het via straus dus ook...? daar wordt je dus niet eens gebeld zoals beloofd.... in de winkel zit je erbij, en hoor je mteen of het gelykt is of niet. natuurlij, de kans is klein, maar dat is ie sowieso met zo weinig reizen.
De kans idd klein en dus heeft het geen nut vind ik. Ik bedoel het is landelijk en dus is het net als de lotto winnen. Stel als jij die kans wel hebt, dan nog kan tijdens het boeken van die aanbieding het weg zijn.
Ik heb me dus maar afgemeld en ook omdat het alleen voor 9 dgn is, vind ik te lang vliegen en het niet waard.
hmmm sja ik ben er nog niet over uit wat ik volgende week dinsdag doe....ik zie wel. als ik vrij ben wil ik de gok wel nemen misschien. ben nog nooit europa uitgeweest dus voor mij is t wel een heeeeel leuk reisje, 9 dagen of niet... maar idd de kans is klein, maar ik zie wel....
JD- Ratel
Klopt.Caribbeanlover schreef:
Dan kan je net zo goed helemaal niet naar Egypte gaan aangezien diezelfde haaien rond zullen zwemmen en ook naar andere plaatsen zullen gaan dus.
Maar mensen die naar marsa alam gaan gaan voornamelijk om te duiken. Daar worden als het goed is de dieren niet zo gevoerd als in Sharm al Sheik.
Maar goed dat zegt nog natuurlijk niks :-)
Tenminste ik denk dat ze het zo bedoelde
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Idd in Sharm el Sheikh zijn recentelijk duikers en snorkelaars aangevallen, vandaar dat ik het noemde. Oorzaak waarschijlijk dat idioten de dieren voerden en er ineens mee op hielden.
De haaien die ik in Marsa Alam heb gezien waren gelukkig klein en ongevaarlijk:D
De haaien die ik in Marsa Alam heb gezien waren gelukkig klein en ongevaarlijk:D
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Caribbean!
» Cruise Oost Caribbean
» Caribbean en Mexico in september
» Knoop doorgehakt, nu nog een voordelig ticket vinden..
» Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean
» Cruise Oost Caribbean
» Caribbean en Mexico in september
» Knoop doorgehakt, nu nog een voordelig ticket vinden..
» Wil volgend jaar alleen naar de Caribbean
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: