Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean!

+4
Inge
Dikkie_Dik
candy
Snoopy
8 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean! - Pagina 2 Empty Re: Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean!

Bericht  Snoopy ma 24 jan 2011 - 0:46

Nog steeds wel het probleem dat ik een gek moet vinden die met me mee gaat:S Maar ga het wel even uitzoeken, want wil nog erg graag duiken in de Caribbean en voor deze prijs wordt dat wel erg aantrekkelijk!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean! - Pagina 2 Empty Re: Tip: tot vandaag 15.00 uur voordelig naar de Caribbean!

Bericht  Inge ma 24 jan 2011 - 0:47

Snoopy schreef:Nog steeds wel het probleem dat ik een gek moet vinden die met me mee gaat:S Maar ga het wel even uitzoeken, want wil nog erg graag duiken in de Caribbean en voor deze prijs wordt dat wel erg aantrekkelijk!
Dat is ook de reden dat wij terug willen naar de Caribbean smile Zouden misschien september Egypte doen om te duiken, maar dit is wel hele voordelige aanbieding
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 0:48

Inge schreef:
Dikkie_Dik schreef:Iets soortgelijks kreeg ik in m'n mail maar dan misschien wat minder dwingend en gewoon bij D-reizen in de winkels

Cuba, Mexico of Curaçao?
Unieke kans: vertrek in september of oktober voor een 9-daagse vakantie naar de Caribbean, voor maar 299.-.

Alléén te boeken in een D-reizen Vakantiewinkel. OP=OP!

Elke dinsdag (tot 8/3) tussen 10-14 uur een nieuwe aanbieding!
Lucky alleen via de winkel Wink

Oke. Kan je daarvoor ook bellen en vragen wat de aanbieding is? Als het hier niet gemeld was had ik er nooit vanaf geweten, raar hoor. Dat van die aandelen was voor mij bedoeld.

Ik lees dat het maar 9 dagen is. Kan je dan ook 16 dgn?

Gast
Gast

Bericht  Snoopy ma 24 jan 2011 - 1:34

Inge schreef:
Snoopy schreef:Nog steeds wel het probleem dat ik een gek moet vinden die met me mee gaat:S Maar ga het wel even uitzoeken, want wil nog erg graag duiken in de Caribbean en voor deze prijs wordt dat wel erg aantrekkelijk!
Dat is ook de reden dat wij terug willen naar de Caribbean smile Zouden misschien september Egypte doen om te duiken, maar dit is wel hele voordelige aanbieding

Haha waarschijnlijk ga ik inderdaad in oktober ook naar Egypte (met een duikvereniging), ga dus wel even naar de winkel, misschien is het wel zo aantrekkelijk dat het met de vereniging te doen is:S Al acht ik die kans klein ivm het op=op.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 1:49

Wat een luxe zeg.

Gast
Gast

Bericht  Snoopy ma 24 jan 2011 - 1:54

Caribbeanlover schreef:Wat een luxe zeg.

Nou was niet van plan om ze zomaar allebei te doen hoor! Wordt dan of Egypte of Caribbean.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Bericht  Inge ma 24 jan 2011 - 2:35

Caribbeanlover schreef:
Inge schreef:
Dikkie_Dik schreef:Iets soortgelijks kreeg ik in m'n mail maar dan misschien wat minder dwingend en gewoon bij D-reizen in de winkels

Cuba, Mexico of Curaçao?
Unieke kans: vertrek in september of oktober voor een 9-daagse vakantie naar de Caribbean, voor maar 299.-.

Alléén te boeken in een D-reizen Vakantiewinkel. OP=OP!

Elke dinsdag (tot 8/3) tussen 10-14 uur een nieuwe aanbieding!
Lucky alleen via de winkel Wink

Oke. Kan je daarvoor ook bellen en vragen wat de aanbieding is? Als het hier niet gemeld was had ik er nooit vanaf geweten, raar hoor. Dat van die aandelen was voor mij bedoeld.

Ik lees dat het maar 9 dagen is. Kan je dan ook 16 dgn?
weet ik Lucky, maar omdat ik zo postief over straus postte dacht ik, ik zeg al bij voorbaat dat ik geen aandelen heb :p
Je zou altijd kunnen bellen voor de zekerheid Lucky
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Inge ma 24 jan 2011 - 2:36

Snoopy schreef:
Inge schreef:

Haha waarschijnlijk ga ik inderdaad in oktober ook naar Egypte (met een duikvereniging), ga dus wel even naar de winkel, misschien is het wel zo aantrekkelijk dat het met de vereniging te doen is:S Al acht ik die kans klein ivm het op=op.
Lekker.
ga je dan toevallig naar uhm aaahhh nee ben de naam kwijt :p wij kregen van onze duikinstructeur een tip voor een minder bekende plek waar je het mooiste kan duiken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 3:01

Ik heb me nog net op tijd (hoop ik) aangemeld voor dat Straus gedoe. Belt mijn man net ''ja boek maar''. Ik zei ''ik boek helemaal niks, weer heb je niet geluisterd wat het inhield, want ik kan ook nee zeggen, ligt eraan wat ze hebben''.

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 24 jan 2011 - 3:03

Ben benieuwd.
Hou je ons wel op de hoogte, wat de aanbieding was en wat je gedaan hebt.
Heb het er ook nog even met mijn vriend over gehad of we het gaan doen, maar toch maar niet gedaan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 24 jan 2011 - 7:27

Ik kreeg ook die aanbieding in mijn mail van D-Reizen, maar wat ik me afvroeg of september wel een goede maand is voor bijv Mexico ik dacht dat je dan al meer kans had op orkanen?! Dus dan lijkt het mij niet zo leuk om daar te zijn! Maar ik kan het natuurlijk mis hebben! Maar goed wij gaan in Maart naar Mexico voor heel wat meer geld dus het is wel een mooie aanbieding!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  JD ma 24 jan 2011 - 7:43

o wat een leuke aanbieding! wij willen dit jaar heeeeel graag op vakantie, maar hebben er door ons huis eigenlijk geen geld voor. dit is dan wel een superstunt, en goedkoop en ver weg. al vraag ik me wel een beetje af of het dan niet alleen om 2=sterrenappartementjes gaat ofzo, of ook om de echt wat mooiere hotels..

ik ben morgen vrij, dus ga maar eens langs bij d-reizen, thanks voor de tip!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Snoopy ma 24 jan 2011 - 8:57

Inge schreef:
Snoopy schreef:
Inge schreef:

Lekker.
ga je dan toevallig naar uhm aaahhh nee ben de naam kwijt :p wij kregen van onze duikinstructeur een tip voor een minder bekende plek waar je het mooiste kan duiken

Ehm.. ben niet zo thuis in Egypte. Waarschijnlijk wordt het in de buurt van Marsa Alam. In ieder geval niet Sharm el Sheik want daar zitten haaien die duikers aanvallen en snorkelaars doden:S
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Bericht  Dikkie_Dik ma 24 jan 2011 - 23:31

Iemand nog langs geweest? Ben benieuwd wat de aanbieding was!
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65

Bericht  Inge di 25 jan 2011 - 0:28

Snoopy schreef:
Ehm.. ben niet zo thuis in Egypte. Waarschijnlijk wordt het in de buurt van Marsa Alam. In ieder geval niet Sharm el Sheik want daar zitten haaien die duikers aanvallen en snorkelaars doden:S
Die bedoelde ik idd smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:13

Ik ga lekker in mei al een weekje dominicaanse.
We zijn er (met zijn tweetjes comfort class) heen en terug 2400.- voor kwijt. Prima bedrag, dacht ik zo.. aangezien we altijd voor E4000.- weggaan..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 2:18

studiebol schreef:Ik kreeg ook die aanbieding in mijn mail van D-Reizen, maar wat ik me afvroeg of september wel een goede maand is voor bijv Mexico ik dacht dat je dan al meer kans had op orkanen?! Dus dan lijkt het mij niet zo leuk om daar te zijn! Maar ik kan het natuurlijk mis hebben! Maar goed wij gaan in Maart naar Mexico voor heel wat meer geld dus het is wel een mooie aanbieding!

Ik ben er vorig jaar augustus geweest, voor huwelijksreis en wij ehbben elke dag regen gehad. Om 12.00 begon het en dan ging het een paar uur door (wij gingen dan slapen op de kamer..) en dan 'savonds weer een paar uur. 1 x had ik me mooi gemaakt (haren gefohnt alles) kom ik buiten, na 1 tel niets meer van over.. Het was ook erg angstaanjagend, want vanuit het niets werd de lucht pikzwart en brak de hel los. Ook was het water super onrustig omdat er ergens in de cariben een orkaan woedde.. dat was te voelen aan het water.

Gast
Gast

Bericht  Guus di 25 jan 2011 - 2:33

September/Oktober is idd hurricane season,

maar als je naar de benedenwindse eilanden gaat heb je daar geen last van! meestal is het daar alleen iets waremer om dat de wind 'gestolen wordt' door de orkanen elders in de caribbean...

hoe het met Mexico zit heb ik geen idee van...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:16

CKC, wat vervelend zeg dat je er zo last van had. Wij zijn 3x in Mexico geweest in sept. en hebben afgezien van een enkel bui van hooguit 30 min. geen last gehad.

Leuk dat je weer naar de DR gaat,maar ik vind het toch een hoop geld hoor voor maar een week. Ik zou dat niet doen en ook niet zover gaan voor maar 1 week en daarom gaan wij altijd 2 weken. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 3:25

Caribbeanlover schreef:CKC, wat vervelend zeg dat je er zo last van had. Wij zijn 3x in Mexico geweest in sept. en hebben afgezien van een enkel bui van hooguit 30 min. geen last gehad.

Leuk dat je weer naar de DR gaat,maar ik vind het toch een hoop geld hoor voor maar een week. Ik zou dat niet doen en ook niet zover gaan voor maar 1 week en daarom gaan wij altijd 2 weken. Laughing

Het is even tussendoor een weekje.. we wisten echt niets beters en toen zei mijn man, laten we gewoon een weekje DR pakken.. En ik vond dat een goed plan!

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly di 25 jan 2011 - 4:16

klopt eind aug en september+oktober is het orkanen seizoen. Behalve inderdaad de beneden windse eilanden(curacao etc)

En voor 299,- naar Mexico, Dominicaanse.....lijkt me heel sterk en weet bijna zeker dat het niet kan. Komt vast nog de datumtoeslag, klasse toeslage etc bij, geloof me. Maar mocht iemand dat echt geboekt hebben voor 299,- let me know!
ben wel benieuwd.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 4:17

zo nou, ik stond om klokslag 10 uur bij de d-reizen hoor.
maar wat blijkt nou, het gaat an Neckermann uit, en die gooit er in het hele d-reizen systeem, elke dinsdag, welgeteld 3 !) reizen uit. Dat is dus over ALLE d-reizen winkels.
om precies 10.06 waren de reizen al weg,t is echt onmogelijk om eraan te komen, die vrouw achter de balie vond het zelf eigenlijk ook een belachelijke actie, omdat ze zoveel klanten teleur moesten stellen.

ik weet dus ook niet of ik het volgende week weer ga proberen, denk dat het niet echt te doen is...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Inge di 25 jan 2011 - 4:21

wow wel 3 hele reizen :o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 4:25

@travelgurly, het was echt 299 euro bij d-reizen. 9 dagen, 4 sterren hotel van bekende keten. er was wel maar 1 vertrekdatum, 22 september, en je moest meteen boeken (optie nemen kon niet) en het was naturlijk wel op basis van logies alleen geloof ik. maar ja, je kunt dan ook niet verwachten dat je voor dat geld ook nog eens all inclusive krijgt.

maar tip voor de meiden; d-reizen was niet zo bblij met neckermann, omat het maar 3 reizen waren. dus nu heeft neckermann besloten om wel elke dinsdag tussen 10 en 2 100 euro korting pp te geven op all geboekte reizen richting de carribean, dus mocht er toch al iemand van plan zijn te boeken, doe het dan op dinsdag:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Travelgurly di 25 jan 2011 - 4:40

nou heb even bij de reisagenten informatie bij neckermann gekeken en zie het inderdaad staan.

Voorwaarden:
- De actie loopt van dinsdag 25 januari t/m dinsdag 8 maart
- Diverse bestemmingen van Martinair komen aan bod. Zoals bijvoorbeeld
Dominicaanse Republiek, Mexico, Cuba, Curaçao en Aruba
- Vertrek in de maanden september en oktober
- Het aantal plaatsen is beperkt, op=op
- Geen wijzigingen en/of optie mogelijk op dit spectaculaire aanbod

Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: