Waar voel jij je het fijnste?
+27
Rapunzel
Ambivalence
Pien
Sugarfall
Beachgirl
CCC
Daya25
Wennebellah
Jordana
Ella
Lynn_
Oasis
Japie
Blond
Sweety
Parisienne
smooch
Toet
Lotus
Mystic
Flinder
TGR
Susan
Jeanette
minoessepoes
LoveMusic
Heavenly
31 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waar voel jij je het fijnste?
Ik voel me het fijnste in ons huis. Maakt niet uit waar. Ook voel ik me fijn als ik in het bos wandel. Ik hou van het bos. Maakt niet uit welk seizoen. Bij mijn ouders voel ik me ook wel fijn, maar dat is maar kort. Als ik er een paar uurtjes ben, vind ik het mooi geweest en wordt het tijd om weer naar m'n eigen huis te gaan.
Gast- Gast
Thuis. Lekker op de bank met laptop op schoot en mijn hondje naast me.
Gast- Gast
Darcy schreef:Thuis, of bij mijn ouders thuis, of gewoon in mijn eigen stad eigenlijk ook wel. Ik voel me juist helemaal niet fijn in een restaurant haha.
Waarom voel je je niet fijn in een restaurant? Ik voorheen eigenlijk ook niet, ik had altijd het gevoel alsof iedereen naar mij keek, ik was best onzeker. Natuurlijk heel arrogant om te denken want niemand is met mij bezig
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Thuis, en dan het liefste op mijn eigen kamer of in de woonkamer/keuken.
Verder vind ik mijn werkkamer ook wel prettig. Ik zit er nu vier á vijf dagen per week, en het is echt mijn kamertje. Er liggen artikelen van me, mijn werkagenda, mijn theemok, etc. Ik heb er iets 'eigens' van gemaakt.
Verder vind ik mijn werkkamer ook wel prettig. Ik zit er nu vier á vijf dagen per week, en het is echt mijn kamertje. Er liggen artikelen van me, mijn werkagenda, mijn theemok, etc. Ik heb er iets 'eigens' van gemaakt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heavenly schreef:Darcy schreef:Thuis, of bij mijn ouders thuis, of gewoon in mijn eigen stad eigenlijk ook wel. Ik voel me juist helemaal niet fijn in een restaurant haha.
Waarom voel je je niet fijn in een restaurant? Ik voorheen eigenlijk ook niet, ik had altijd het gevoel alsof iedereen naar mij keek, ik was best onzeker. Natuurlijk heel arrogant om te denken want niemand is met mij bezig
Omdat ik PDS heb en daardoor werd ik angstig, dus ben al twee jaar niet uit eten geweest ofzo, behalve met mijn ouders. Ik genoot er vroeger heel erg van, en eigenlijk doe ik nu alles weer (eerst durfde ik ook niet meer met de trein), behalve dat uit eten gaan dus. Zal ooit wel weer goed komen, maar momenteel vind je mij niet vrijwillig terug in een restaurant
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Thuis. Lekker op de bank met laptop op schoot en mijn hondje naast me.
zo zit ik er nu ook bij
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker he?! Alleen het idee dat ik vanmiddag nog moet gaan werken is iets minder...smooch schreef:Beauty Addict schreef:Thuis. Lekker op de bank met laptop op schoot en mijn hondje naast me.
zo zit ik er nu ook bij
Gast- Gast
Ik voel mij het fijnst in mijn eigen huis en bij mijn ouders.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Ik voel mij het fijnste in ons huis. Samen met vriend en kat op de bank!
Bij mijn ouders huis voel ik me ook fijn, maar na een paar uur wil ik wel graag weer terug naar ons huis.
Bij mijn ouders huis voel ik me ook fijn, maar na een paar uur wil ik wel graag weer terug naar ons huis.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Bij mijn vriend, op zijn bed. En verder in de badkamer in bad. Dan wordt ik door niks afgeleid. Dat is dan ook de plek waar je mij het meeste kan vinden als ik tentamens heb..
Gast- Gast
In mn eigen huis en bij mn ouders, daar voel ik me het meest thuis!
Gast- Gast
In de huiskamer op de bank met alles wat ik nodig heb binnen handbereik.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Thuis op de bank
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Thuis, in de woonkamer of logeerkamer. Nee, de logeerkamer is niet mijn slaapplek. Daar staat de laptop vaak.
In Spanje voel ik me ook altijd erg goed, dan kom ik eindelijk tot rust. Thuis heb je vaak toch altijd wat te doen.
In Spanje voel ik me ook altijd erg goed, dan kom ik eindelijk tot rust. Thuis heb je vaak toch altijd wat te doen.
Gast- Gast
Thuis op de bank of in bed. Of in de andere kamer onder de zonnenbank.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik voel me altijd enorm fijn in een bos.
Verder thuis, op de bank, op het balkon of in de tuin(die we nu nog niet hebben helaas), als het maar buiten is
Verder thuis, op de bank, op het balkon of in de tuin(die we nu nog niet hebben helaas), als het maar buiten is
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Thuis bij man en kind
En met een dagje weg (winkelen, dierentuin enz) voel ik me altijd erg fijn
En met een dagje weg (winkelen, dierentuin enz) voel ik me altijd erg fijn
Gast- Gast
In een theater, een boekenwinkel of bibliotheek
Daya25- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10
Thuis en maakt eigenlijk niet uit waar in huis... of lekker in een club met een lekker muziekje op!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Op de bank met een fleecedekentje, in m'n bed met een goed boek of een goede cd op, en bij mijn ouders thuis.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Thuis, op mijn bank voor mijn televisie met soms mijn laptop op schoot.
Gast- Gast
Ik voel me het fijnste midden in een wereldstad waar het ontzettend druk is.. Dan krijg ik echt de kriebels in mijn buik
Ik zou ook zo graag tijdelijk naar new york verhuizen. (voor een cursus o.i.d.) en dan daar helemaal alleen naar toe gaan.
Aan de andere kant kan ik me ook heel prettig voelen als ik met mijn vriend op de bank zit hoor. Ik merk de laatste tijd alleen vaak dat ik alleen meer dingen kan ontdekken
Ik zou ook zo graag tijdelijk naar new york verhuizen. (voor een cursus o.i.d.) en dan daar helemaal alleen naar toe gaan.
Aan de andere kant kan ik me ook heel prettig voelen als ik met mijn vriend op de bank zit hoor. Ik merk de laatste tijd alleen vaak dat ik alleen meer dingen kan ontdekken
Gast- Gast
Er zijn wel meerdere plekken waar ik me fijn voel:
-Thuis en dan onder de douche of op m'n kamer
-Bij een vriendin thuis, ik voel me daar heel erg op m'n gemak. Is ook altijd gezellig.
-Als ik door de stad loop waar ik woon. Ik ben dan zo blij dat ik een aantal jaar geleden de stap heb genomen om te verhuizen
-Thuis en dan onder de douche of op m'n kamer
-Bij een vriendin thuis, ik voel me daar heel erg op m'n gemak. Is ook altijd gezellig.
-Als ik door de stad loop waar ik woon. Ik ben dan zo blij dat ik een aantal jaar geleden de stap heb genomen om te verhuizen
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik voel me het fijnste midden in een wereldstad waar het ontzettend druk is.. Dan krijg ik echt de kriebels in mijn buik
Dat heb ik ook! Ik vind het echt heel leuk om iedereen zo bezig te zien in een grote stad, en er dan zelf ook tussen te lopen.. Haha beetje raar misschien maar dat geeft me echt een heel fijn gevoel.
Ik zou ook echt graag een keer helemaal alleen gaan reizen, maar ik ben aan de andere kant ook echt weer bang daarvoor
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar voel(de) jij je kindje?
» Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
» ´Fijnste´ anticonceptie..
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
» Het lelijkste, maar fijnste ooit..
» Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
» ´Fijnste´ anticonceptie..
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
» Het lelijkste, maar fijnste ooit..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: