Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

+3
Caresses
Zora
*Noosa
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  *Noosa di 3 jul 2012 - 19:44

Nav het tv programma ben ik benieuwd wat jullie hier zouden doen; meegaan of niet. Er wordt jou en een vriendin/vriend een reis (van 1 week) aangeboden maar de bestemming is onbekend. Als je het programma een beetje kent weet je dat dit nooit zomaar een feest en relax vakantie is, maar dat je altijd in dat land iets goeds gaat doen voor de mensen daar. Het kan best hard werken zijn en je komt heftige dingen tegen.

Ga jij mee?

Ik zou wel gaan. Ik houd van reizen en ondanks dat ik het wel spannend vind om niet te weten waar ik heen zou gaan lijkt het mij een hele mooie ervaring om andere mensen te helpen en voor korte periode iets voor hen te betekenen. En om te ervaren hoe het leven onder bepaalde omstandigheden is.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 19:46

Ja en helemaal nadat ik het gister heb gezien. Dat doe ik zoveel liever dan een week zonnen en zuipen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Zora di 3 jul 2012 - 19:53

Ja!!! Althans, I'd like to think so... Op het moment zelf denk ik vast dat het echt niet kan want aaah hoe moet dat dan met werk enzo. Maar ik hoop dat ik op zo'n moment volmondig ja zou kunnen en durven zeggen!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Caresses di 3 jul 2012 - 19:55

Dat vragen ze toch terwijl je op vakantie bent?
Ik zou het wel doen als mijn eigen vakantie er (bijna) opzit. Het zal nl. een ervaring worden dat je niet snel vergeet en veel wijze lessen van krijgt.
Maar als ik net op mijn eigen vakantiebestemming ben aangekomen, dan wil ik daar eerst nog van genieten.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 20:13

Ja, ik zou gaan. Het lijkt mij mooi om mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Zora di 3 jul 2012 - 20:14

Caresses schreef:Dat vragen ze toch terwijl je op vakantie bent?
Ik zou het wel doen als mijn eigen vakantie er (bijna) opzit. Het zal nl. een ervaring worden dat je niet snel vergeet en veel wijze lessen van krijgt.
Maar als ik net op mijn eigen vakantiebestemming ben aangekomen, dan wil ik daar eerst nog van genieten.

Volgens mij vragen ze het gewoon mensen in NL op straat.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  *Noosa di 3 jul 2012 - 20:16

Vorig seizoen vroegen ze het op Schiphol en moest je je eigen geboekte vakantie opzeggen en dit seizoen halen ze inderdaad mensen van de straat.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  myloon di 3 jul 2012 - 20:18

Wat betreft werk zou het niet kunnen, mijn baas vind het vast niet goed als ik nu opbel en vertel dat ik de komende week niet kom.
Maar voor de ervaring zou ik het wel willen doen.
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 20:53

Ik zou wel gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Polly di 3 jul 2012 - 20:54

Ik ken het programma niet, maar ik ben altijd wel voor dingen in en dit klinkt helemaal leuk. Als het mogelijk zou zijn zou ik dus zeker gaan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Blond di 3 jul 2012 - 21:19

Als het mogelijk was wat betreft werk wel. Alleen is het niet echt mogelijk qua werk..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  SuperGrover di 3 jul 2012 - 21:43

Zeker weten. Ik heb weinig echte verplichtingen en het is echt een ervaring!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet? Empty Re: Bestemming onbekend, zou jij gaan of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum