Simpyly dry van Pampers
+5
Annie24
Fearie
Happydobby
Linda
Papillio
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Simpyly dry van Pampers
Zijn dat die met oranje verpakking? Daar heb ik geen ervaring mee...
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ja idd die met de oranje verpakking. Ik heb ze ook nog nooit gebruikt, maar heb hier volgens mij verschillende verhalen over gelezen. Dus ik vraag me af of ze wel fijn zijn of niet.
Gast- Gast
Ik vind ze wel fijn. Vorige keer gekocht met de lihl bonnen.
Ik gebruik ze voor de nacht, ik weet niet wat ze doen als er heel erg veel plas of poep in zit.
Ik gebruik ze voor de nacht, ik weet niet wat ze doen als er heel erg veel plas of poep in zit.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er nu ook een bon van LIHL tussen zitten voor Simply dry. Ik vind het ook zonde als ze niet fijn zijn, dan heb ik hier weer 2 pakken luiers waar ik niks mee kan.
Gast- Gast
Ik heb ze nog nooit geprobeerd, reden is dat de etos hier vlakbij te klein is en ze ze niet in het assortiment hebben.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik vond ze wel fijn op zich.
Heb ze ooit bij de Big Bazar gekocht.
Ze zijn wel wats tugger maar H. is er nooit (toen iets van 180 luiers van gehad) in door gelekt ofzo.
Heb ze ooit bij de Big Bazar gekocht.
Ze zijn wel wats tugger maar H. is er nooit (toen iets van 180 luiers van gehad) in door gelekt ofzo.
Gast- Gast
Ze zijn iets minder als de Baby Dry, maar vind ze zeker niet slecht.
Gast- Gast
Ach ik zal ze eens proberen, bestel ze wel via Wehkamp met de LIHL bon.
Kan ik die bon daarna dan ook nog bij Etos inleveren of doet hij het dan niet als ze hem scannen bij de kassa? Weet iemand dat?
Kan ik die bon daarna dan ook nog bij Etos inleveren of doet hij het dan niet als ze hem scannen bij de kassa? Weet iemand dat?
Gast- Gast
Ja, zijn goed. Al gebruikte ik ze alleen overdag.
Ik ben vandaag maar weer eens kruidvat-pampers gaan kopen. Eens kijken of ze er nu wel tegen kunnen!
Ik ben vandaag maar weer eens kruidvat-pampers gaan kopen. Eens kijken of ze er nu wel tegen kunnen!
Gast- Gast
Lotje schreef:Ach ik zal ze eens proberen, bestel ze wel via Wehkamp met de LIHL bon.
Ja hoor, dat kan gewoon.
Linda- Ratel
Wel fijne luiers, maar wel doorlekgevoelig als ze iets te lang om zitten.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gebruiken de Simply Dry overdag en de Baby Dry 's nachts.
Moet eerlijk zeggen dat ik de Simply Dry nog nooit geprobeerd heb 's nachts. Met de Baby Dry is Y. nog nooit doorgelekt 's nachts, dus ben daar tevreden over voor de nacht.
Moet eerlijk zeggen dat ik de Simply Dry nog nooit geprobeerd heb 's nachts. Met de Baby Dry is Y. nog nooit doorgelekt 's nachts, dus ben daar tevreden over voor de nacht.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Dit vind ik ook.Fearie schreef:Wel fijne luiers, maar wel doorlekgevoelig als ze iets te lang om zitten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Plassen jullie kinderen veel 's nachts? Mijn dochter juist niet, hooguit een klein plasje. Behalve als ze 's nachts weer om een voeding is gekomen, dan natuurlijk wel.
Linda- Ratel
O ja, als ik ze met de voeding van 6 uur niet verschoon zijn ze rond 8 uur volledig doorweekt.
Edit: Beetje onduidelijk, maar ze komen altijd om 6 uur s morgens voor een voeding, daarna gaan ze nog even terug tot rond 8 uur. Heb weleens geprobeerd om ze dan terug te stoppen zonder schone luier maar dat redden ze niet.
Edit: Beetje onduidelijk, maar ze komen altijd om 6 uur s morgens voor een voeding, daarna gaan ze nog even terug tot rond 8 uur. Heb weleens geprobeerd om ze dan terug te stoppen zonder schone luier maar dat redden ze niet.
Laatst aangepast door Stofzuiger op di 3 jul 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Linda schreef:Plassen jullie kinderen veel 's nachts? Mijn dochter juist niet, hooguit een klein plasje. Behalve als ze 's nachts weer om een voeding is gekomen, dan natuurlijk wel.
Y. plast ook héél veel 's nachts, maar krijgt om 19 uur voor hij naar bed gaat ook nog 180cc vocht, dus dat wil ook wel
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hij plast nu niet veel meer 's nachts, maar overdag ook een stuk minder (hij drinkt ook minder). De eerste maanden moest ik hem 's nachts nog een keer verschonen want anders was hij de volgende ochtend helemaal doorweekt en zijn bed ook.Linda schreef:Plassen jullie kinderen veel 's nachts? Mijn dochter juist niet, hooguit een klein plasje. Behalve als ze 's nachts weer om een voeding is gekomen, dan natuurlijk wel.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik merk weinig verschil met de baby dry, dus ik ben wel tevreden.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Beide plassen `s nachts erg veel.
H. kan het wel goed redden met haar luier maar A. moet om 06u met zijn eerste fles echt een schone aan, anders gaat het fout als hij daarna nog terug naar bed gaat.
H. kan het wel goed redden met haar luier maar A. moet om 06u met zijn eerste fles echt een schone aan, anders gaat het fout als hij daarna nog terug naar bed gaat.
Gast- Gast
Hier goeie ervaringen met deze luiers
Kleine man slaapt s'morgens rustig tot een uurtje of 10 uit en ligt er sávonds dan rond 1900/1930 in, en heb hier nog nooit een doorgelekte pamper aangetroffen
Kleine man slaapt s'morgens rustig tot een uurtje of 10 uit en ligt er sávonds dan rond 1900/1930 in, en heb hier nog nooit een doorgelekte pamper aangetroffen
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb 3 pakken nog er van liggen. Gebruik nu eerst een andere variant van pampers.
S plast 's nachts heel veel dus heb een tijdje de baby dry gebruikt voor 's nachts en de new born maat 3 voor overdag. De new born is nu op en gebruik nu nog alleen de baby dry.
S plast 's nachts heel veel dus heb een tijdje de baby dry gebruikt voor 's nachts en de new born maat 3 voor overdag. De new born is nu op en gebruik nu nog alleen de baby dry.
Ik heb 3 pakken nog er van liggen. Gebruik nu eerst een andere variant van pampers.
Ben benieuwd of de oranje pakken goed zijn. Tot nu toe nog geen klachten gehad met pampers, wel met andere merken.
Ben benieuwd of de oranje pakken goed zijn. Tot nu toe nog geen klachten gehad met pampers, wel met andere merken.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: