Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pampers

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pampers Empty Pampers

Bericht  Fearie wo 24 aug 2011 - 9:37

Aangezien ik nog de lekker leven bon heb en pampers in de aanbieding zijn wil nog ff inslaan, maar ik heb geen idee hoeveel ik nodig heb van de maten. Heb nu nog 2 pakken van maat 1 liggen en 2.5 van maat 2, miet ik dan nog maat 1 bijhalen of maar meteen maat 2 en 3?
Hoelang zit een kindje gemiddeld in maat 1, 2 en wanneer in 3?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Pien wo 24 aug 2011 - 9:39

Mijn dochter is nu bijna een maand en draagt nog steeds maat 1. Ze is nu 4 kilo... Ik heb nog 1,5 pak maat 1 en denk dat ik die helemaal op kan maken... Maat 2 proberen we af en toe en die is echt nog wat te ruim!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:40

Dat is natuurlijk verschillend per kindje. Ik zou persoonlijk voor maat 2 en 3 gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:40

Ligt echt heel erg aan het geboortegewicht en de groei daarna. Je hebt voor de eerste tijd genoeg, anders wacht je even tot je kleintje er is en ga je dan inslaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Happydobby wo 24 aug 2011 - 9:42

Ik weet dat maat 3 langer meegaat dan 1 en 2. Onze zoon zit nog in 1 maar hij is niet zo zwaar. Je kan altijd maat 2 en 3 bestellen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Fearie wo 24 aug 2011 - 9:44

Twellie schreef:Ligt echt heel erg aan het geboortegewicht en de groei daarna. Je hebt voor de eerste tijd genoeg, anders wacht je even tot je kleintje er is en ga je dan inslaan?

Hij is er al, woog 3425 gr met geboorte en zat gisteren met 1 week oud op 3490 gr, groeit dus goed smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:47

Fearie schreef:
Twellie schreef:Ligt echt heel erg aan het geboortegewicht en de groei daarna. Je hebt voor de eerste tijd genoeg, anders wacht je even tot je kleintje er is en ga je dan inslaan?

Hij is er al, woog 3425 gr met geboorte en zat gisteren met 1 week oud op 3490 gr, groeit dus goed smile

Wow, oeps wat gemist of ontschoten geloof ik! Ik schuif het maar op de zwangerschapsdementie :geek: . Gefeliciteerd!! In dat geval zou ik niet meer teveel maat 1 halen, maar vooral maat 2 en 3. Maat 2 is meestal ook maar een paar maandjes geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Annie24 wo 24 aug 2011 - 9:50

Als het goed is mag je ze evt omruilen voor een andere maat, althans bij de Etossen hier in de omgeving. Een kindje groeit zo snel dat ze niet van je kunnen verwachten dat je met zo'n actie aankoop al weet welke maat je baby een paar weken later zal hebben.

Y. is nu rond de 8,5-9 kilo en de 70cm voorbij en zit nog steeds in maatje 3. Maatje 4 is nog steeds te groot, terwijl hij echt een proppie is met véél babyvet angel Elke keer als er een pak maatje 3 bijna op is pak ik alvast een maatje 4, maar zodra Y. gaat draaien/rollen/bewegen gaat maatje 4 verschuiven waardoor hij last van wat lekkage krijgt Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Happydobby wo 24 aug 2011 - 9:53

Annie24 schreef:
Y. is nu rond de 8,5-9 kilo en de 70cm voorbij en zit nog steeds in maatje 3. Maatje 4 is nog steeds te groot, terwijl hij echt een proppie is met véél babyvet angel Elke keer als er een pak maatje 3 bijna op is pak ik alvast een maatje 4, maar zodra Y. gaat draaien/rollen/bewegen gaat maatje 4 verschuiven waardoor hij last van wat lekkage krijgt Laughing

Mijn neefje weegt nu 7 kilo en zit in maat 4, maat 3 paste echt niet meer, ik heb het restje gekregen van maat 3.
zo zie je dat het per kind verschild.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 9:57

Happydobby schreef:
Annie24 schreef:
Y. is nu rond de 8,5-9 kilo en de 70cm voorbij en zit nog steeds in maatje 3. Maatje 4 is nog steeds te groot, terwijl hij echt een proppie is met véél babyvet angel Elke keer als er een pak maatje 3 bijna op is pak ik alvast een maatje 4, maar zodra Y. gaat draaien/rollen/bewegen gaat maatje 4 verschuiven waardoor hij last van wat lekkage krijgt Laughing

Mijn neefje weegt nu 7 kilo en zit in maat 4, maat 3 paste echt niet meer, ik heb het restje gekregen van maat 3.
zo zie je dat het per kind verschild.

Kan ook per merk verschillen. Ik heb Kruidvat en heb laatst mijn dochter nog een maat 3 omgedaan (90 centimeter en tussen de 10 en 11 kilo) en dat ging nog prima. Van de C1000 begint maat 4 al krap te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Happydobby wo 24 aug 2011 - 10:00

Haha ja, ook per kind.

Maar goed dat ik nu lees dat je pampers mag ruilen!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Fearie wo 24 aug 2011 - 19:29

Okee, dan weet ik voldoende. Heb nog ruim 4 pakken maat 2 liggen als ik de inhoud van mijn luiertaarten meereken, dan maar niet te veel halen. smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Empty Re: Pampers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum