Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Action!!
Sarah1985 schreef:ja die hebben ze laats in mijn handen gehad waren juist speciaal voor de iphoneLily schreef:Weet iemand of ze bij de action ook covers/hoesjes hebben voor de IPhone?
misschien een stomme vraag maar bij welke artikelen lagen ze?
Gast- Gast
Ik heb afgelopen week twee truien van 4,99 gekocht, haha.
Had echt nieuwe truien nodig voor de winter. Deze zijn dan wel basic, maar ach, voor 't werk maakt dat toch niet veel uit
Had echt nieuwe truien nodig voor de winter. Deze zijn dan wel basic, maar ach, voor 't werk maakt dat toch niet veel uit
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:Sarah1985 schreef:ja die hebben ze laats in mijn handen gehad waren juist speciaal voor de iphoneLily schreef:Weet iemand of ze bij de action ook covers/hoesjes hebben voor de IPhone?
misschien een stomme vraag maar bij welke artikelen lagen ze?
euh even denken. Bij de computer dingen. en dvd's maar weet niet of dat in alle actions zo is want verschilt nogal per winkel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
ok, dan zal ik daar morgen eens kijken. En dan hopen dat ze de opbergboxen weer hebben
Gast- Gast
GreenGrass schreef:De (nep)-Uggs heb ik al weer gesignaleerd bij de Action, daarbij lagen er best leuke (vrolijk) gekleurde regenlaarsen in de schappen!
Klopt, ze hebben nu ook met gebreide rand In het grijs, cognac en zwart.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pff zojuist ruzie staan maken in de action.. Dom asociaal wijf die bedrijfsleidster daar. Bah!
Gast- Gast
Elodie schreef:Pff zojuist ruzie staan maken in de action.. Dom asociaal wijf die bedrijfsleidster daar. Bah!
Er werken sowieso hele vage figuren bij action. Al ga ik dan uit van het filiaal waar ik regelmatig kom.
Wat is er voorgevallen?
Gast- Gast
Er was een (landelijke?) pinstoring. Ik had alleen geen contant geld bij me dus besloot even te wachten in de winkel met m'n mandje want vaak is dat toch wel snel opgelost. Na een tijdje probeerde de caissière of er alweer gepint kon worden, dit leek te kunnen alleen kon uiteindelijk toch niet. En daardoor liep het daar heel even vast, na een min kon de volgende alweer contant afrekenen.
Nu had ik nog een kwartier voordat het sluitingstijd was.. en vroeg na weer even wachten of ze het inmiddels weer uit ging proberen. Nou, nee dus!! Ze wilde het gewoon niet proberen omdat het dan allemaal dus heel even vast kan lopen.
Tjee. En dan een bek opentrekken omdat ze het me nog eens moest vertellen en of ik haar wel begreep. Dus ik heb verteld dat ik het er gewoon niet mee eens was. Als je een storing hebt probeer je toch af en toe uit of het alweer opgelost is? Maar goed, toen ging de bedrijfsleidster door de winkel blèren. En ben ik zonder boodschappen weer weg gegaan. Morgen terug en is ook nog 10km enkele reis.
Heel verhaal, haha. Maar ik sta er echt van te kijken hoe mensen zo aso kunnen doen, zelfs als ze aan het werk zijn.
Nu had ik nog een kwartier voordat het sluitingstijd was.. en vroeg na weer even wachten of ze het inmiddels weer uit ging proberen. Nou, nee dus!! Ze wilde het gewoon niet proberen omdat het dan allemaal dus heel even vast kan lopen.
Tjee. En dan een bek opentrekken omdat ze het me nog eens moest vertellen en of ik haar wel begreep. Dus ik heb verteld dat ik het er gewoon niet mee eens was. Als je een storing hebt probeer je toch af en toe uit of het alweer opgelost is? Maar goed, toen ging de bedrijfsleidster door de winkel blèren. En ben ik zonder boodschappen weer weg gegaan. Morgen terug en is ook nog 10km enkele reis.
Heel verhaal, haha. Maar ik sta er echt van te kijken hoe mensen zo aso kunnen doen, zelfs als ze aan het werk zijn.
Gast- Gast
Haha, het is dat ik weet dat je niet in de buurt was, maar daar heb je ook zo'n aso bedrijfsleider rond lopen. Ik wilde een keer met 50 euro betalen, samen met mijn vriend, en hun automaat gaf aan dat er iets met ons briefje was. Prima, probeer het nog een keer, maar verder niet zeuren. We hadden hem echt net gepind, hij was nog helemaal nieuw. Ging ze lopen bleren dat we er niet mee konden betalen en blablabla... Nou we hebben de spullen neergegooid en zijn weggegaan. Als je nou netjes de procedure uitlegt en of we alsjeblieft willen pinnen prima, maar dit? Vervolgens schreeuwde (!) ze door de winkel dat we ze ook hadden kunnen namaken en dat we asociaal waren omdat we de spullen lieten liggen. Dus mijn vriend heeft even duidelijk gemaakt dat zij als een aso schreeuwde en misschien maar een cursus bedrijfsleiding moest gaan doen. Gaf ze als antwoord dat ze dat gedaan had
2 minuten laten bij de Zeeman gewoon mee kunnen betalen, zeurwijf.
2 minuten laten bij de Zeeman gewoon mee kunnen betalen, zeurwijf.
Gast- Gast
Zullen ze daar op aangenomen worden? of wellicht sollicitatieprocedure behandeld door net zo'n goedkoop wicht.
Gast- Gast
En het ergste: ze heeft me nog zover gekregen dat ik ook als een bitch in die winkel stond.
Gast- Gast
Ik vind het personeel bij de Action hier ook raar . Ze roddelen onderling over elkaar (heel duidelijk verstaanbaar) en maken opmerkingen over klanten met overgewicht en andere opvallende uiterlijkheden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hier is het personeel helemaal niet zo. Wel vervelend als ze zo doen zeg
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
leuke sjaaal
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat jullie zeggen over die bedrijfsleidsters zou zo over mijn toenmalige bedrijfsleidster kunnen gaan toen ik nog bij Action werkte. Had het altijd super naar mijn zin en hadden een super leuke groep waar we mee werkten, tot ze haar aannamen. Een voor een is iedereen toen vertrokken, waaronder ik omdat mevrouw mij gewoon zwart maakte waar ik bij stond. Ik kom er nu nooit meer, maar als ik mensen spreek die toen bij mij in de winkel kwamen schijnt het er niet beter op te zijn geworden.
Gelukkig is het niet overal zo en werken hier in het dorp wel hele leuke mensen bij de Action, inclusief de bedrijfsleidster
Gelukkig is het niet overal zo en werken hier in het dorp wel hele leuke mensen bij de Action, inclusief de bedrijfsleidster
Gast- Gast
Zwerver schreef:
leuke sjaaal
Oh inderdaad leuk ja!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jaya schreef:Wat jullie zeggen over die bedrijfsleidsters zou zo over mijn toenmalige bedrijfsleidster kunnen gaan toen ik nog bij Action werkte. Had het altijd super naar mijn zin en hadden een super leuke groep waar we mee werkten, tot ze haar aannamen. Een voor een is iedereen toen vertrokken, waaronder ik omdat mevrouw mij gewoon zwart maakte waar ik bij stond. Ik kom er nu nooit meer, maar als ik mensen spreek die toen bij mij in de winkel kwamen schijnt het er niet beter op te zijn geworden.
Goh heb je bij mij gewerkt Nu was de laatste bedrijfsleidster niet zo erg bij mij maar die ervoor Dra-ma.
Maar er is ook wel erg veel druk vanuit het hoofdkantoor. De werkdruk word steeds hoger en er moet steeds meer vracht in kortere tijd erin zitten. Dat geeft qua bedrijfsleidster ook wel een erge druk. Moet je tegen kunnen.
Gast- Gast
Die mascara is inderdaad echt belachelijk goedkoop: één euro en nog dierproefvrij ook. Ik vind het borsteltje ook fijn.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ooow die heb ik vorig jaar gekocht (kon ivm vocht/ zwangerschap geen andere schoenen meer aan) en hele winter aangehad. Denk dat ik er binnenkort even om ga kijken!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Hier staat het personeel bij de action ook altijd met elkaar te roddelen, ze hangen dan over de hekjes bij de kassa om met de cassiere te praten, of ze nou klanten heeft of niet. En roddelen dan over klanten die geweest zijn. Ik vind het vreselijk onbeschoft volk, en vraag me dan altijd af waarom er geen leidinggevende in de buurt is die de boel in orde houdt.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Hebben wij dan de enige goede Action?
Ik heb hier echt nog nooit last gehad van het personeel. Natuurlijk staan ze wel eens te praten in de gangpaden, maar hè, dat deed ik ook toen ik nog in een winkel werkte. Als ik een vraag heb, is er altijd iemand die me helpt en de rest gaat dan gelijk weer aan het werk.
Ik heb hier echt nog nooit last gehad van het personeel. Natuurlijk staan ze wel eens te praten in de gangpaden, maar hè, dat deed ik ook toen ik nog in een winkel werkte. Als ik een vraag heb, is er altijd iemand die me helpt en de rest gaat dan gelijk weer aan het werk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
SarahKey schreef:Jaya schreef:Wat jullie zeggen over die bedrijfsleidsters zou zo over mijn toenmalige bedrijfsleidster kunnen gaan toen ik nog bij Action werkte. Had het altijd super naar mijn zin en hadden een super leuke groep waar we mee werkten, tot ze haar aannamen. Een voor een is iedereen toen vertrokken, waaronder ik omdat mevrouw mij gewoon zwart maakte waar ik bij stond. Ik kom er nu nooit meer, maar als ik mensen spreek die toen bij mij in de winkel kwamen schijnt het er niet beter op te zijn geworden.
Goh heb je bij mij gewerkt Nu was de laatste bedrijfsleidster niet zo erg bij mij maar die ervoor Dra-ma.
Maar er is ook wel erg veel druk vanuit het hoofdkantoor. De werkdruk word steeds hoger en er moet steeds meer vracht in kortere tijd erin zitten. Dat geeft qua bedrijfsleidster ook wel een erge druk. Moet je tegen kunnen.
Haha nee denk niet dat wij samen hebben gewerkt
Heb je gelijk in, dat je tegen die druk moet kunnen als bedrijfsleidster. Dat kon zij dus echt niet. Het is al die jaren goed gegaan, tot zij kwam. Winkel heeft qua personeel een hele metamorfose ondergaan, en er zijn nog steeds een hoop veranderingen.. Ze zijn goed bezig daar.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Hebben wij dan de enige goede Action?
Wij hebben ook een hele fijne Action! Het pand is nieuw (1 jaar oud ofzo) en de winkel is ruim en netjes. Heel fijn. Alle andere Actions vind ik minder.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: