Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Action!!
Ben benieuwd naar die tas! Ga morgen ook even een kijkje nemen
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb de blauwe....en hij is leuk!!! de groene was toch net ander kleurtje maar ik twijfelde heel erg. maar blauw vond ik toch net wat leuker
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb een bruine
Zal zo even kijken of ik een foto kan plaatsen.
Heb lang getwijfeld over de blauwe, maar vond het jammer dat die wat zwarte vlekken had, net alsof hij vies is..
Heb lang getwijfeld over de blauwe, maar vond het jammer dat die wat zwarte vlekken had, net alsof hij vies is..
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10
Roodtomaatje schreef:Ik heb een bruine
Dat had 1 ook maar deze weer niet.
Ah beter! Vond het wel echt een hele leuke kleur!Ibbeltje schreef:Roodtomaatje schreef:Ik heb een bruine
Dat had 1 ook maar deze weer niet.
Dit is de mijne (krijg hem niet goed hier vanaf mijn iPad, dus hij is een beetje groot):
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik heb de lichtbruine en de groene gescoord, vond ze zeker niet tegen vallen!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Ik heb de lichtbruine en de groene gescoord, vond ze zeker niet tegen vallen!
Hier zag ik alleen de lichtere bruine, dacht dat er 1 bruine maar was. Heb daar ook verder niet goed naar gekeken want ik wilde geen bruine. Op zich was rood ook wel leuk
Ik weet niet of je de tas het beste met van dat spul in kan spuiten net als voor leer zeg maar?
Ibbeltje schreef:Plien84 schreef:Ik heb de lichtbruine en de groene gescoord, vond ze zeker niet tegen vallen!
Hier zag ik alleen de lichtere bruine, dacht dat er 1 bruine maar was. Heb daar ook verder niet goed naar gekeken want ik wilde geen bruine. Op zich was rood ook wel leuk
Er was ook nog een heel donker bruine. De rode vond ik inderdaad ook leuk! Denk dat ik de bruine misschien nog wel terug breng... beetje impulsaankopen wel weer natuurlijk:) En ik wil binnenkort toch sowiezo nog een echte cowboysbag kopen..
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Ibbeltje schreef:Plien84 schreef:Ik heb de lichtbruine en de groene gescoord, vond ze zeker niet tegen vallen!
Er was ook nog een heel donker bruine. De rode vond ik inderdaad ook leuk! Denk dat ik de bruine misschien nog wel terug breng... beetje impulsaankopen wel weer natuurlijk:) En ik wil binnenkort toch sowiezo nog een echte cowboysbag kopen..
Oh dan was die donkere er al niet meer. Al komen ze weer binnen zei de verkoopster, die de tas ook wel erg leuk vond en er zelf ook nog een wilde
Nou, de Action was om 9u open, ik stond om 9:20 in de winkel. Er was nog 1 bruine en 1 zwarte. Ik heb als een malle die zwarte uit het rek gepakt, haha!
Echt erg dat het zo hard gaat. Ik hoorde de verkoopsters ook gewoon met elkaar bespreken welke kleuren ze voor zichzelf allemaal achter hadden laten leggen.
Ik vind het voor 10 euro echt een hele prima tas! Oogt niet goedkoop, leuk simpel model en er kan lekker veel in! Wel balen dat die groene er niet meer was...
Echt erg dat het zo hard gaat. Ik hoorde de verkoopsters ook gewoon met elkaar bespreken welke kleuren ze voor zichzelf allemaal achter hadden laten leggen.
Ik vind het voor 10 euro echt een hele prima tas! Oogt niet goedkoop, leuk simpel model en er kan lekker veel in! Wel balen dat die groene er niet meer was...
Gast- Gast
Hmm, hier zal vanmiddag dan wel niks meer liggen.
Zal wel even zien of ik er nog langs ga. De blauwe lijkt me wel erg leuk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Hmm, hier zal vanmiddag dan wel niks meer liggen.
Ze komen wel weer opnieuw binnen hoor, tenminste wel dat filiaal waar ik was. Maar ze wisten niet wanneer en hoe snel ze dan weer op zijn. Gewoon proberen!
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Nou, de Action was om 9u open, ik stond om 9:20 in de winkel. Er was nog 1 bruine en 1 zwarte. Ik heb als een malle die zwarte uit het rek gepakt, haha!
Ik vond de groene niet zoals ik hem verwachte. Iets feller of zo, ja anders weet niet zo goed haha. Stond te twijfelen maar vond de blauwe toch mooier.
De rits aan de binnenkant vraag ik mij wel af hoe lang deze leeft
Misschien moet ik maar blij zijn dat ik de zwarte heb dan haha. Maar ach, als de tas niet lang meegaat of de rits snel kapot is... een half jaartje is al prima toch?
Ik heb het geld ervoor gekregen en ik vind hem echt wel de moeite waard
Ik heb het geld ervoor gekregen en ik vind hem echt wel de moeite waard
Gast- Gast
Oh ja verder lijkt het mij een prima tas hoor. Ik heb vaak goedkopere tassen die wel lang meegaan.
Ibbeltje schreef:Oh ja verder lijkt het mij een prima tas hoor. Ik heb vaak goedkopere tassen die wel lang meegaan.
Ja idd!
Gast- Gast
Ik heb de blauwe! Zat te twijfelen tussen de groene en de blauwe. Ik had gehoopt dat de groene wat minder fel was, wat meer mint kleur.
Ik ga hem gebruiken voor school, ben benieuwd. (maar 1 dag in de week naar school straks, eerst 9 weken 2 dagen, dus dat moet te doen zijn)
Thanx voor de tip want ik moest nog een tas hebben voor schoolboeken
Ik ga hem gebruiken voor school, ben benieuwd. (maar 1 dag in de week naar school straks, eerst 9 weken 2 dagen, dus dat moet te doen zijn)
Thanx voor de tip want ik moest nog een tas hebben voor schoolboeken
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Kan het zijn dat sommige vestigingen van Action achterlopen?
Want de tassen waren 'hier' niet aanwezig. En ik wilde toch even kijken wat voor materiaal het was. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest. Maar helemaal niets. Wel hele rare zomertasjes.
Want de tassen waren 'hier' niet aanwezig. En ik wilde toch even kijken wat voor materiaal het was. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest. Maar helemaal niets. Wel hele rare zomertasjes.
Gast- Gast
Misschien dat ze al op waren?
Bij ons waren er ook nog maar een paar.
Bij ons waren er ook nog maar een paar.
Spring- Kletskop
Ja, dat kan ook.
De Chino's hadden ze hier pas nadat de hype weer voorbij was. Ze hebben hier dan ook vrij lang in de schappen gelegen. Ach, maakt niet uit. Ik heb nog twee goede tassen.
De Chino's hadden ze hier pas nadat de hype weer voorbij was. Ze hebben hier dan ook vrij lang in de schappen gelegen. Ach, maakt niet uit. Ik heb nog twee goede tassen.
Gast- Gast
de chino's liggen hier ook nog.
Spring- Kletskop
Hier was alleen nog een rode en een donkerbruine, naar ik wilde graag de blauwe.
Ibbeltje op jouw foto lijkt hij donkerder dan op de site van de Action, welke kleur komt beter overeen?
Ibbeltje op jouw foto lijkt hij donkerder dan op de site van de Action, welke kleur komt beter overeen?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: