Action!!
+128
Muisz
Pannetoet
Jeanette
Saga
Tiara
M@niek
Jade
xxjojootjexx
Beachgirl
Blueschick
JustMeDaan
Joontjuh
Wennes
Bosjesvrouw
Roos'
liesje
Parisienne
Bliksem
Stoplicht
tienie31
Rovine
Penélope
Lady Starstruck
Kaboutertje
eigenwijs
Pruim
madam
Lies
Funk
Fortissimo
Verde
Pommes
Happinaz
sabje
girli
Ilske
Macelka
Mari
Guusje
Plien84
Chocoholic
Tiana
Raindrop
LDJ
Star007
Mouse10
TukTuk
Atelier Madame
Cheesegirl
Livine
Linnie1985
Caribbeanlover
Angela_1986
ExpressoB
Inge
Sam
Zwerver
Emmayes
aardbeitje
Kreeftje
vlinder-19
Jasmina
Cow
Tazz
*Lookie*
SarahKey
GreenGrass
Ella
Fearie
sterremaan
Femmem
Petteflet
Bliss
sonly
Lotus_
Thunder
Blond
Aagje!
Nathalie
Erin
Rose
Annie24
Xanna
PrimaBella
ijsjemeisje
Error
Twellie
Mermaid
Phileine
nijntje4
PapillonRose
Romee
sanne-84
FruttiTutti
Flower_L
sanna
norah
Lady4
Toet
Burn
Sarah1985
Mida4you
Lejow
Lolly
Lenster
VeryCherry
Prosecco
Roodtomaatje
Siamsa
KOL
luenca
Gympie
Ibbeltje
Kowalski
Dennenappel
Arwyn
Elsje
Rush
Makamba
love
Mandy
Spring
Zora
Ugly Betty
Sunshine24
Chocolate Cookie
Siem
Blair
132 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Action!!
Ah ga even kijken... vind zo'n rietenmand ook wel leuk alleen weet niet wat ze kosten. Wil een cadeau mandje maken voor mn vriend
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Die mandjes hadden bij ons niet, hadden ze wel gehad had het even nagevraagd. Heb een ander leuk mandje gevonden. Een nette zwarte voor hem haha.
Ik heb de lichtgevende stenen gekocht, had ze maandag al zien liggen maar niet gekocht en nu dacht ik, ach neem ze toch maar mee. Ik had ze net even boven de lamp gehouden, wel grappig. Ben benieuwd hoe ze echt licht geven alleen op het licht.
Ze hebben leuke vestjes bij de action, de gestreepte in 3 varianten (8.95) en je hebt zo ook in effen kleuren (4.95 en 6.95) ( foto niet quoten)
*foto weg*
*foto weg*
Laatst aangepast door Lily op zo 23 sep 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
mijn ervaring bij actionkleding is dat het krimpt dus ik hoop dat als ik deze gewassen heb dat ie dan wel goed zit. En dit is een maat L, had een M aan gehad maar daar waren de mouwen te kort van.
ow en heb ook een foto bij: "de wat heb je aan vandaag" topic en daar ziet het er alweer anders uit dan de foto hier.
ow en heb ook een foto bij: "de wat heb je aan vandaag" topic en daar ziet het er alweer anders uit dan de foto hier.
Gast- Gast
Op de foto in het andere topic vind ik het vest inderdaad mooier staan. Ik vind het een leuk vest!
Gast- Gast
Op de foto in het andere topic vind ik het vest inderdaad mooier staan. Ik vind het een leuk vest!
Gast- Gast
Kreeg een mail van Action, krijg ook elke week of maand een nieuwe aanbiedingen brief via de mail. Het volgende dus:
Geachte Action klant,
Helaas is gebleken dat de door ons geleverde led theelichten oplader niet in alle gevallen aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit betreuren wij zeer.
Wij verzoeken u vriendelijk het product bij onze winkels in te leveren. U krijgt uiteraard uw geld terug.
Hieronder vindt u de advertentie van onze leverancier die morgen in enkele Nederlandse dagbladen wordt geplaatst en zaterdag in België.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen kunt u zich richten tot onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Roland Tabor
Directeur Marketing & Communicatie
Heeft iemand dit ding thuis?
Geachte Action klant,
Helaas is gebleken dat de door ons geleverde led theelichten oplader niet in alle gevallen aan de kwaliteitseisen voldoet. Dit betreuren wij zeer.
Wij verzoeken u vriendelijk het product bij onze winkels in te leveren. U krijgt uiteraard uw geld terug.
Hieronder vindt u de advertentie van onze leverancier die morgen in enkele Nederlandse dagbladen wordt geplaatst en zaterdag in België.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele vragen kunt u zich richten tot onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Roland Tabor
Directeur Marketing & Communicatie
Heeft iemand dit ding thuis?
Maura schreef:Die zijn zoooooo leuk!
Heb ze vroeger ook gehad.
Het gaat om de oplader, niet om de lichtjes zelf
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Heb vanmiddag een tunnel voor onze kitten gekocht. Haha dat dier vind hem hartstikke leuk, en gek dat ze doet hahaha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net speculaascake gekocht bij Action, vanavond eens proeven of die lekker is
Gast- Gast
Weet iemand of ze kleine koeltasjes hebben bij de Action? (zeg maar 2/3 blikjes fris formaat)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Weet iemand of ze kleine koeltasjes hebben bij de Action? (zeg maar 2/3 blikjes fris formaat)
Wel bij de zeeman. Al weet ik niet of ze dat nu in de herfst ook hebben.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Joggingbroeken verkopen ze daar ook? Op huispakbroeken?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me wel lekker voor na de bevalling
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik weet wel bij Zeeman, maar die vallen zo breed/groot (beetje jongensachtig) en dat wil ik niet
Gast- Gast
kleine koeltasjes hebben ze er niet en die huispakken weet ik niet. Weet dat ze wel jogginbroeken voor mannen hebben.
Ze hebben er nu trouwens ook blazers voor 10,49
Ze hebben er nu trouwens ook blazers voor 10,49
Gast- Gast
Ik heb een tijdje terug wel een joggingbroek gekocht bij de Action en die viel vrij smal (was mij net te klein). Die hebben ze hier niet meer, maar misschien komen ze wel weer terug. Ik vind die van de Zeeman juist ideaal, maar ik ben dan ook vrij breed
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Fearie schreef:Weet iemand of ze kleine koeltasjes hebben bij de Action? (zeg maar 2/3 blikjes fris formaat)
Ik ben daar pas echt heel erg lang naar op zoek geweest maar nergens kunnen vinden. Uiteindelijk heb ik er eentje op internet besteld en ben er zo blij mee
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
ja die hebben ze laats in mijn handen gehad waren juist speciaal voor de iphoneLily schreef:Weet iemand of ze bij de action ook covers/hoesjes hebben voor de IPhone?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
De (nep)-Uggs heb ik al weer gesignaleerd bij de Action, daarbij lagen er best leuke (vrolijk) gekleurde regenlaarsen in de schappen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: