Afvallen, voor en na foto's!
+104
_Liv
Mida4you
Nyx
Plien84
Blixum
smurfie
SDL
mzcharlotte
Sam
Suus
Snirp
Krullebol
ShallY
PrimaBella
Carra
Poeke
Elliot
Bisq
Floor
Pannetoet
Aimee
Ibbeltje
madam
Muus
dr_oupy
Parel
CCC
Roza
Lonely Goatherd
yellow
Lady4
Teddyaapje
Truttebol
Monte
Tiana
Spring
Bay
Thunder
Pandora
Phileine
M@niek
Rose
SoGood
Janelie
Pussycat
Aziraphale
Catwoman79
Rovine
Twellie
RYW
Mamsie
Antibes
blauwwitrood
luenca
Discordia
Alex
kajaka88
schuddebuikje
Susan
MissD
Tazz
Bacio
Melis_je
rapa nui
Minx
xxjojootjexx
Pompoen
Caroow
Arwyn
Zora
Blond
Lavendel
Inge
*Troela*
Mees
Gizmo
Snoes
Sayuri
Dennenappel
Nala
ekiaam87
Jeanette
Shisha
Atelier Madame
Jade
Polly
Beachgirl
Kowalski
Stuiterbal
piertje
Lenster
girli
_Lana_
Feline
Bliss
Flippin' Bitch
patjuhhh
Chocoholic
Lejow
RioolSpook
Poubelle
Marin
TukTuk
Lousanne
108 plaatsers
Pagina 5 van 25
Pagina 5 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Re: Afvallen, voor en na foto's!
Geen foto van hoe ik was, moet nog eens een foto zoeken waarop ik op mijn toppunt was..
Maar ik was 113 kilo en deze broek droeg ik toen.. Na de bevalling van Tristan ben ik ernstig af gaan vallen.
Woog op een gegeven moment 85, stiekum is dit weer naar 89,5 gegroeit afgelopen winter.
Sinds 3 weken ben ik weer flink aan het opletten, NIET snoepen vooral. En in 3 weken is er 3,2 kilo af.
Weeg nu dus 86,3 en we gaan vrolijk verder! Wil eigenlijk naar de 75 kilo toe, en dan zien we wel weer.
Ik had btw maat 52 en nu maat 44.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Jojootje woog jij zo veel? Dat was je echt niet aan te zien.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Jojootje woog jij zo veel? Dat was je echt niet aan te zien.
Uh... wie ben jij? En wanneer heb je mij gezien? Misschien was ik toen wat minder?
xxjojootjexx- Kletskop
Ik vind ze op die foto's nog steeds niet dik hoor maar inderdaad, van Youandi wist ik het wel,maar van Caroow niet.Lavendel schreef:Woo caroow en youandi, van jullie had ik nooit gedacht dat jullie ooit veel dikker waren.. Dacht echt dat jullie van nature zo slank waren. Hebben jullie er bewust aan gewerkt om ze eraf te krijgen?
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Minx schreef:Jojootje woog jij zo veel? Dat was je echt niet aan te zien.
Uh... wie ben jij? En wanneer heb je mij gezien? Misschien was ik toen wat minder?
Fairytale/insomnia weet niet meer wie ik was met die meeting. Haha klink nu wel heel erg schizofreen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:xxjojootjexx schreef:Minx schreef:Jojootje woog jij zo veel? Dat was je echt niet aan te zien.
Fairytale/insomnia weet niet meer wie ik was met die meeting. Haha klink nu wel heel erg schizofreen
Toen woog ik ergens tussen de 105 en 110
xxjojootjexx- Kletskop
Nee haha nog steeds waren ze niet dik nee, maar toch had ik het niet verwacht. Het lijkt echt qua bouw heel erg te passen dat hele slanke.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
ik zie meiden voorbij komen van mijn lengte, die gewoon zoveel minder wegen! man ik moet blij zijn als ik 65 kilo kom te wegen met mijn 165.
Pff baal daar soms echt van!
Pff baal daar soms echt van!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan de foto van Caroow vóór niet goed genoeg zien om daar een oordeel over te vellen, maar ik denk dat ik ook bij Youandi vóór mooier vind! Ben je bewust afgevallen Youandi? Want 50 kilo bij 1.68 m is best wel weinig (weet helaas waar ik over praat)! Maar als jij je er prima bij voelt is het natuurlijk goed!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Caroow ik vind jou zulke mooie ogen hebben! Zo groot!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind Caroow haar gezicht er veel gezonder uitzien.Kowalski schreef:Ik kan de foto van Caroow vóór niet goed genoeg zien om daar een oordeel over te vellen, maar ik denk dat ik ook bij Youandi vóór mooier vind! Ben je bewust afgevallen Youandi? Want 50 kilo bij 1.68 m is best wel weinig (weet helaas waar ik over praat)! Maar als jij je er prima bij voelt is het natuurlijk goed!
Ik heb net weer nieuwe foto's gemaakt. Ben nogsteeds op zoek naar goede voorfoto's (liefst in bikini) en uiteindelijk zal ik ze plaatsen. Liefst pas over 7 kilo.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind Caroow haar gezicht er veel gezonder uitzien.
Ik heb net weer nieuwe foto's gemaakt. Ben nogsteeds op zoek naar goede voorfoto's (liefst in bikini) en uiteindelijk zal ik ze plaatsen. Liefst pas over 7 kilo.
Maar misschien werkt het motiverend voor je als je ook tussenfoto's plaatst?
Kowalski- Ratel
Smikkell schreef:Ik vind de voorfoto's van Youandi en Caroow veel mooier
Zelfde mening.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ze stonden dag of twee geleden al op het forum, mijn ondergoedfoto's. Ik kan de foto van vandaag wel plaatsen, maar het zegt zo weinig als je niet kunt vergelijken.Kowalski schreef:Smikkell schreef:Ik vind Caroow haar gezicht er veel gezonder uitzien.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze stonden dag of twee geleden al op het forum, mijn ondergoedfoto's. Ik kan de foto van vandaag wel plaatsen, maar het zegt zo weinig als je niet kunt vergelijken.Kowalski schreef:Smikkell schreef:Ik vind Caroow haar gezicht er veel gezonder uitzien.
Heb ik gemist denk ik Vergelijking is inderdaad wel belangrijk! Zo kan je bijvoorbeeld ook veel aan je kleding merken denk ik...
Kowalski- Ratel
Lavendel schreef:Woo caroow en youandi, van jullie had ik nooit gedacht dat jullie ooit veel dikker waren.. Dacht echt dat jullie van nature zo slank waren.
+1 van die types die alles eten wat los en vast zit zonder aan te komen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Lavendel schreef:Woo caroow en youandi, van jullie had ik nooit gedacht dat jullie ooit veel dikker waren.. Dacht echt dat jullie van nature zo slank waren.
Ik ben afgevallen door te gaan werken Ik ben van luie student (ik lag altijd op de bank en zat achter het bureau) naar hardwerkende leerkracht gegaan en toen leek het gewicht er af te smelten! Eerst hield ik het zelfde eetpatroon dan voorheen, dus toen ging het écht hard. Nu vreet ik álles wat los en vast zit, maar het komt er NIET aan. Ik ben veel actiever geworden, beweeg continue, kan niet stilzitten en voel me verdomd goed en energiek
Gast- Gast
Youandi schreef:Melis_je schreef:Lavendel schreef:Woo caroow en youandi, van jullie had ik nooit gedacht dat jullie ooit veel dikker waren.. Dacht echt dat jullie van nature zo slank waren.
Ik ben afgevallen door te gaan werken Ik ben van luie student (ik lag altijd op de bank en zat achter het bureau) naar hardwerkende leerkracht gegaan en toen leek het gewicht er af te smelten! Eerst hield ik het zelfde eetpatroon dan voorheen, dus toen ging het écht hard. Nu vreet ik álles wat los en vast zit, maar het komt er NIET aan. Ik ben veel actiever geworden, beweeg continue, kan niet stilzitten en voel me verdomd goed en energiek
En dáár gaat het om!
Kowalski- Ratel
Dat denken volgens mij alle mensen als je zo slank bent. Ik heb eenzelfde figuur en men zegt altijd tegen mij: ja maar jij kan daar niet over meepraten want jij kan eten wat los en vast zit. Wat een genen!
Nou dat is dus niet zo. Ik sport en eet gewoon heel gezond. Mijn hele familie is stevig, behalve ik. Ik heb een bmi van 19 en ben daar blij mee. Ik vind zo slank zijn erg mooi.
Nou dat is dus niet zo. Ik sport en eet gewoon heel gezond. Mijn hele familie is stevig, behalve ik. Ik heb een bmi van 19 en ben daar blij mee. Ik vind zo slank zijn erg mooi.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
In tegenstelling tot sommigen vind ik de slanke foto's van YouandI juist mooier. Het ziet er waarschijnlijk ook niet voor niks zo 'natuurlijk' uit, toch? Dit past bij je.
Toen ik vanochtend op de weegschaal stond woog ik voor het eerst in (ik gok) een jaar of tien onder de 66 kilo (bij een lengte van 1.81)! En ik doe er niet eens moeite meer voor, dat is helemaal lekker. Ik zal zo eens kijken of ik een foto van vorig jaar kan vinden. Toen woog ik ruim tien kilo meer.
Toen ik vanochtend op de weegschaal stond woog ik voor het eerst in (ik gok) een jaar of tien onder de 66 kilo (bij een lengte van 1.81)! En ik doe er niet eens moeite meer voor, dat is helemaal lekker. Ik zal zo eens kijken of ik een foto van vorig jaar kan vinden. Toen woog ik ruim tien kilo meer.
Gast- Gast
Ik schrok van de foto's van vorig jaar, zo stevig voelde ik me destijds helemaal niet. Maar het scheelt echt veel:
Juli 2011:
Juli 2012:
Juli 2011:
Juli 2012:
Gast- Gast
Wow minneke!
Maar dat lijkt mij toch meer dan 10 kilo verschil?
Maar dat lijkt mij toch meer dan 10 kilo verschil?
xxjojootjexx- Kletskop
Dat zou je zeggen he? Maar ik denk dat mijn lichaam vooral veranderd is in verhouding vet/spierpercentage. Vorig jaar bewoog ik nauwelijks en had ik alleen vetmassa. Sinds september beweeg ik erg veel en heb ik veel meer spiermassa. Maar dat weegt natuurlijk zwaarder dan vetten. (Het verschil in borsten is zoals je ziet ook enorm )
Dus qua gewicht valt het nog wel mee, maar het verschil is uiterlijk duidelijk zichtbaar.
Dus qua gewicht valt het nog wel mee, maar het verschil is uiterlijk duidelijk zichtbaar.
Gast- Gast
Pagina 5 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
Pagina 5 van 25
Permissies van dit forum: