Afvallen, voor en na foto's!
+104
_Liv
Mida4you
Nyx
Plien84
Blixum
smurfie
SDL
mzcharlotte
Sam
Suus
Snirp
Krullebol
ShallY
PrimaBella
Carra
Poeke
Elliot
Bisq
Floor
Pannetoet
Aimee
Ibbeltje
madam
Muus
dr_oupy
Parel
CCC
Roza
Lonely Goatherd
yellow
Lady4
Teddyaapje
Truttebol
Monte
Tiana
Spring
Bay
Thunder
Pandora
Phileine
M@niek
Rose
SoGood
Janelie
Pussycat
Aziraphale
Catwoman79
Rovine
Twellie
RYW
Mamsie
Antibes
blauwwitrood
luenca
Discordia
Alex
kajaka88
schuddebuikje
Susan
MissD
Tazz
Bacio
Melis_je
rapa nui
Minx
xxjojootjexx
Pompoen
Caroow
Arwyn
Zora
Blond
Lavendel
Inge
*Troela*
Mees
Gizmo
Snoes
Sayuri
Dennenappel
Nala
ekiaam87
Jeanette
Shisha
Atelier Madame
Jade
Polly
Beachgirl
Kowalski
Stuiterbal
piertje
Lenster
girli
_Lana_
Feline
Bliss
Flippin' Bitch
patjuhhh
Chocoholic
Lejow
RioolSpook
Poubelle
Marin
TukTuk
Lousanne
108 plaatsers
Pagina 6 van 25
Pagina 6 van 25 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25
Re: Afvallen, voor en na foto's!
Oh ja zo
ik snap het wel denk ik.
Momenteel krijg ik veel reacties van mensen dat ik zoveel afgevallen zou zijn. En dat terwijl ik juist net aangekomen was:p Maar strakker wordt ik wel.
Dus ik denk dat mijn lichaam momenteel vet omzet in spieren.
Vorig najaar woog ik namelijk minder dan nu, woog 85. Maar mijn kledingmaat was groter.
ik snap het wel denk ik.
Momenteel krijg ik veel reacties van mensen dat ik zoveel afgevallen zou zijn. En dat terwijl ik juist net aangekomen was:p Maar strakker wordt ik wel.
Dus ik denk dat mijn lichaam momenteel vet omzet in spieren.
Vorig najaar woog ik namelijk minder dan nu, woog 85. Maar mijn kledingmaat was groter.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik vind de voorfoto's van Youandi en Caroow veel mooier
Ik ook, 5 kilo erbij zou niet misstaan.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Smikkell schreef:Ik vind de voorfoto's van Youandi en Caroow veel mooier
Ik ook, 5 kilo erbij zou niet misstaan.
Vind ik zelf ook hoor. Ik wil ook graag weer iets van 55 kilo wegen. Maar soms heb je het niet voor het zeggen he...
Gast- Gast
Minneke, je lijkt inderdaad een stuk strakker. Ik vind je nu mooier dan toen, al was je vorig jaar ook mooi. Maar wel... anders. Je ziet er op één of andere manier vlotter en jonger uit.
Gast- Gast
Van Youandi had ik ook het idee dat het natuurlijk aangelegd was. Niet dus. Weer wat geleerd.
Maar het staat wel, al denk ik dat net ietsjes meer net ietjes beter staat. En zolang het ietjes is, is het te verwaarlozen.
Maar het staat wel, al denk ik dat net ietsjes meer net ietjes beter staat. En zolang het ietjes is, is het te verwaarlozen.
Gast- Gast
Nee , aankomen lijkt me soms lastiger dan afvallen. Zeker als je gewoon alles al eet zonder dat t effect heeft.
Ik heb zelf nog wat kilo's van de zwangerschap die ik eraf wil hebben. Maar dat is gewoon een kwestie van een schop onder mn kont en gaan sporten. Echt knap van iedereen dat het je gelukt is wat je wil bereiken! Geeft mij de steun dat ook ik het kan.
Ik heb zelf nog wat kilo's van de zwangerschap die ik eraf wil hebben. Maar dat is gewoon een kwestie van een schop onder mn kont en gaan sporten. Echt knap van iedereen dat het je gelukt is wat je wil bereiken! Geeft mij de steun dat ook ik het kan.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Ja maar... wat verstaan jullie onder natuurlijk? Want ik ben destijds natuurlijk aangekomen en ook natuurlijk weer afgevallen. Nu vreet ik me een ongeluk, maar er komt niks bij, dus nog steeds natuurlijk. Dit is mijn natuurlijke vorm. Ik volg geen dieet. Ik sport niet intensief. Ik doe er niks speciaals voor.
Tot mijn 18e was ik ook een spinnepoot, net als nu. Tijdens de studiejaren groeide ik even flink en daarna was ik het weer kwijt. Ik heb een natuurlijke drang tot bewegen en ik denk dat dat het toverwoord in deze is. In de studiejaren was ik een lui mormel en zat ik niet lekker in mijn vel, waardoor ik bij lange na niet zo springerig was dan ik nu ben en vroeger was.
Tot mijn 18e was ik ook een spinnepoot, net als nu. Tijdens de studiejaren groeide ik even flink en daarna was ik het weer kwijt. Ik heb een natuurlijke drang tot bewegen en ik denk dat dat het toverwoord in deze is. In de studiejaren was ik een lui mormel en zat ik niet lekker in mijn vel, waardoor ik bij lange na niet zo springerig was dan ik nu ben en vroeger was.
Gast- Gast
Ik heb een hele tijd ongezond geleeft en daardoor ben ik afgevallen. Nu blijf ik op gewicht zonder te lijnen, maar ik eet niet abnormaal veel.
Ik zit nu wel beter in mijn vel, ik zou niet graag weer dikker zijn.
En, ik weet niet meer wie het zei, maar bedankt voor het complimentt over mijn ogen!
Ik zit nu wel beter in mijn vel, ik zou niet graag weer dikker zijn.
En, ik weet niet meer wie het zei, maar bedankt voor het complimentt over mijn ogen!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Natuurlijk, alsof het bij jou hoort.
En wat jezelf al aangeeft, ik kan aankomen, maar dan moet ik wel verschrikkelijk lui zijn. Dus in dat opzicht is het dus gewoon natuurlijk. Je bent van nature een dun iemand.
Er zijn ook meiden die doordieten tot je elk botje in hun lijf van de buitenkant kan tellen. Dat gevoel heb ik bij jou niet, als ik je zie. Je bent gewoon dun. Het hoort bij je. Het is niet gemaakt. Natuurlijk dus.
En wat jezelf al aangeeft, ik kan aankomen, maar dan moet ik wel verschrikkelijk lui zijn. Dus in dat opzicht is het dus gewoon natuurlijk. Je bent van nature een dun iemand.
Er zijn ook meiden die doordieten tot je elk botje in hun lijf van de buitenkant kan tellen. Dat gevoel heb ik bij jou niet, als ik je zie. Je bent gewoon dun. Het hoort bij je. Het is niet gemaakt. Natuurlijk dus.
Gast- Gast
Caroow, ik vind jou niet dun. Ik vind je mooi slank. Je hebt een fijngebouwd figuur, maar niet mager.
Gast- Gast
Maura schreef:Natuurlijk, alsof het bij jou hoort.
Precies
Ja, ik vind ook dat er een verschil bestaat tussen dieet-dun en natuurlijk dun.
Dieet-dunne mensen vind ik er wankel en ziekelijk uitzien. Ik zie mezelf meer als compact en levendig. Mijn gezicht is wel wit, waardoor sommige mensen hun mening over me klaar hebben, maar zo zag ik er ook uit toen ik 63 kilo was. Kijk maar naar deze foto, waarop ik een week vakantie had gevierd, maar nauwelijks was gekleurd....
Ik was hier 20, trouwens.
Oh, en hier was ik 16 (lichte spijkerbroek, van de trap af, hahaha, vreselijk) en net zo lichtwegend ongeveer als dat ik nu ben, maar dan nóg minder gevormd. Nu heb ik tenminste nog íets van heupen...
En zo is het nu, even zwaar als de foto hierboven, maar 10 jaar ouder:
Laatst aangepast door Youandi op za 7 jul 2012 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, ik moest je eerst zoeken op de foto waar je de trap afkomt.
Iemand die ik ken is ook van nature een dunnerd. Om jaloers van te worden. Want wat ze ook eet of drinkt, ze wordt niet dikker. Zelfs twee zwangerschappen hebben haar niets gedaan. En ik had nog zooooo de hoop dat ze de strijd met het gewicht ooit nog eens aan zou moeten. Maar helaas.
En wit vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn witte gezicht. Want mensen kunnen daar weleens van schrikken. Vroeger, toen ik nog aardig dun was, kreeg ik dagelijks de vraag of ik niet ziek was. Och, zo heb ik weleens, in het verleden, een halve dag vrij genomen/gekregen.
Iemand die ik ken is ook van nature een dunnerd. Om jaloers van te worden. Want wat ze ook eet of drinkt, ze wordt niet dikker. Zelfs twee zwangerschappen hebben haar niets gedaan. En ik had nog zooooo de hoop dat ze de strijd met het gewicht ooit nog eens aan zou moeten. Maar helaas.
En wit vind ik eigenlijk wel meevallen. Ik zal maar geen foto's plaatsen van mijn witte gezicht. Want mensen kunnen daar weleens van schrikken. Vroeger, toen ik nog aardig dun was, kreeg ik dagelijks de vraag of ik niet ziek was. Och, zo heb ik weleens, in het verleden, een halve dag vrij genomen/gekregen.
Gast- Gast
Youandi schreef:Caroow, ik vind jou niet dun. Ik vind je mooi slank. Je hebt een fijngebouwd figuur, maar niet mager.
Ik vind mezelf gewoon normaal, niet dik, niet dun. Ik vind jou wel dun, maar niet ongezond.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik vind juist je blik op de foto's waar je meer weegt veel levendiger, Youandi.
Gast- Gast
Wow minneke! Jij bent van een "moeke" type naar een hippe stoot gegaan. Je ziet er echt fantastisch uit.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Reva schreef:Ik vind juist je blik op de foto's waar je meer weegt veel levendiger, Youandi.
+1
Gast- Gast
Wat een geweldige foto's allemaal zeg! Ik ga vanaf morgen starten met in ieder geval nog wat gezonder eten en meer bewegen en ik hoop dat ik binnenkort ook van die mooie foto's kan plaatsen!
Ik ben 1m58 en weeg nu 63 kg. Heb altijd zo tussen de 50 en 53 kg gewogen toen ik thuis woonde maar toen ik ben gaan samenwonen is daar 10kg in 4 jaar tijd bijgekomen. Eind van mijn zwangerschap woog ik 80kg en binnen een goede 2 weken zat ik gelukkig alweer op de 63 kg. Maar nu wil er niks meer vanaf ondanks dat ik wel let op wat ik eet. Dus moet eens kijken hoe ik net zo'n goed resultaat als jullie ga krijgen!
Ik ben 1m58 en weeg nu 63 kg. Heb altijd zo tussen de 50 en 53 kg gewogen toen ik thuis woonde maar toen ik ben gaan samenwonen is daar 10kg in 4 jaar tijd bijgekomen. Eind van mijn zwangerschap woog ik 80kg en binnen een goede 2 weken zat ik gelukkig alweer op de 63 kg. Maar nu wil er niks meer vanaf ondanks dat ik wel let op wat ik eet. Dus moet eens kijken hoe ik net zo'n goed resultaat als jullie ga krijgen!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Bacio schreef:Wow minneke! Jij bent van een "moeke" type naar een hippe stoot gegaan. Je ziet er echt fantastisch uit.
You made my day! Of misschien wel mijn hele week haha. Ik durfde destijds ook heel veel niet te dragen, omdat ik zo stevig was. Nu ik slanker ben vind ik het leuker me mooi te kleden en mijn eigen stijl te vinden ipv vetrolletjes te bedekken.
Gast- Gast
Youandi schreef:Melis_je schreef:Lavendel schreef:Woo caroow en youandi, van jullie had ik nooit gedacht dat jullie ooit veel dikker waren.. Dacht echt dat jullie van nature zo slank waren.
+1 van die types die alles eten wat los en vast zit zonder aan te komen.
Ik ben afgevallen door te gaan werken Ik ben van luie student (ik lag altijd op de bank en zat achter het bureau) naar hardwerkende leerkracht gegaan en toen leek het gewicht er af te smelten! Eerst hield ik het zelfde eetpatroon dan voorheen, dus toen ging het écht hard. Nu vreet ik álles wat los en vast zit, maar het komt er NIET aan. Ik ben veel actiever geworden, beweeg continue, kan niet stilzitten en voel me verdomd goed en energiek
Haha wat grappig, ik dacht echt dat je altijd zo slank was geweest. Ik vind het een groot verschil. Ik vind het een niet lelijker dan een ander. Ik probeer voor de bruiloft aan te komen en dan gaat heel moeizaam. Heb er nu een kilo bij! Maar soms is ie er na een dag of drie ook weer af. Ik heb trouwens nog exact dezelfde maat als toen ik 17 was, ik ben nog iets slanker geweest toen ik begin 20 was, maar die kleren pas ik ook nog. Lijkt me echt raar als je lichaam zo'n verschillende vormen, formaten aan kan nemen. Ik vind sommige voor en na foto's echt een wereld van verschil. Echt heel knap! Wat ik me afvraag, moet je er dan elke dag rekening mee houden om zo te blijven, of kan je als je eenmaal een paar maanden eenzelfde gewicht hebt weer gewoon alles eten? (deze vraag is niet voor jou hoor youandi)
Gast- Gast
Niet dat ik wil ontkennen dat Minneke veel is afgevallen, maar ik heb haar in juli 2011 gezien en in het echt zag ze er toen al een stuk slanker uit. Een moeke-type was ze toen ook al niet. Het ligt ook wel aan die foto die gewoon niet zo flatterend is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Susan . Ik denk wel dat deze foto echt op het hoogtepunt qua gewicht is gemaakt, want op deze foto waren we net terug van twee weken vakantie in Frankrijk en ik was daar ook nog behoorlijk aangekomen. Dus zo 'dik' heb je mij niet gezien.
Maar het is absoluut een onflatteuze foto
Toen ik in september begon met werken (en bewegen/afvallen) ben ik in 1 maand tijd vijf kilo afgevallen, daarna ging het rustiger. Nu doe ik vrij weinig moeite om me in te houden qua eten maar kom ik niks aan (ik val zelfs nog wat af). Het is in mijn geval trouwens wel zo dat mijn schildklier een flinke invloed heeft op mijn gewicht; die werkt nu weer aan de snelle kant. Daarnaast heb ik minder behoefte aan over-eten omdat ik regelmatiger leef en lekkerder in mijn vel zit.
Maar het is absoluut een onflatteuze foto
Toen ik in september begon met werken (en bewegen/afvallen) ben ik in 1 maand tijd vijf kilo afgevallen, daarna ging het rustiger. Nu doe ik vrij weinig moeite om me in te houden qua eten maar kom ik niks aan (ik val zelfs nog wat af). Het is in mijn geval trouwens wel zo dat mijn schildklier een flinke invloed heeft op mijn gewicht; die werkt nu weer aan de snelle kant. Daarnaast heb ik minder behoefte aan over-eten omdat ik regelmatiger leef en lekkerder in mijn vel zit.
Gast- Gast
Dit is een recente foto. Zie ik er energieloos uit? Het is maar net welke foto's je ziet, denk ik..
*
Of hier. Ik voel me écht veel beter dan toen Ik kan nu bijvoorbeeld ook weer op de rekstok de borstwaartsom en zo doen, terwijl ik dat in die zwaardere periode niet kon
*
*
*
Of hier. Ik voel me écht veel beter dan toen Ik kan nu bijvoorbeeld ook weer op de rekstok de borstwaartsom en zo doen, terwijl ik dat in die zwaardere periode niet kon
*
*
Laatst aangepast door Youandi op ma 9 jul 2012 - 6:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi die eerste foto van jou is zo ontzettend mooi! Je straalt ook zeker weten! Ik denk het gewoon een bepaalde gezichtsuitdrukking van jou is dat je op foto's sneller misschien een vermoeide indruk maakt ofzo, maar ik vind niet dat je er ongezond uit ziet. En zoals ik eerder al zei is het allerbelangrijkste natuurlijk hoe jij je voelt! Je bent een mooierd hoor!
En Minneke, niet dat je er op die eerste foto niet mag wezen hoor, maar hoe je er nu uit ziet ben je toch wel echt HOT
En Minneke, niet dat je er op die eerste foto niet mag wezen hoor, maar hoe je er nu uit ziet ben je toch wel echt HOT
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
YouandI, jouw trouwfoto's zijn zó mooi! en geen greintje futloosheid hoor, ik zie alleen een stralende, gelukkige bruid.
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als ik: als er een foto gemaakt wordt durf je niet goed voluit te lachen waardoor het er 'voorzichtig' uitziet. Want op de spontane foto's straal je gewoon. Je kunt natuurlijk sowieso niet op basis van twee foto's zeggen wanneer iemand er gezonder uitziet/uitzag.
En Kowalski, dank je, wat lief!
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als ik: als er een foto gemaakt wordt durf je niet goed voluit te lachen waardoor het er 'voorzichtig' uitziet. Want op de spontane foto's straal je gewoon. Je kunt natuurlijk sowieso niet op basis van twee foto's zeggen wanneer iemand er gezonder uitziet/uitzag.
En Kowalski, dank je, wat lief!
Gast- Gast
Pagina 6 van 25 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
Pagina 6 van 25
Permissies van dit forum: