Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hangt er bij jullie aan de muur?

+18
*Lookie*
JD
Jerry
Lousanne
Atelier Madame
rapa nui
Sushi
vlinder-19
Niekske
Admin
Marie
SoGood
Bazinga
Marin
Ella
silly-one
PapillonRose
Ibbeltje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Marin ma 2 jul 2012 - 23:07

Wij zijn er eindelijk uit!

Gisteren hebben we het grote canvas van m'n vriend besteld. Ben heel erg benieuwd. Eigenlijk is het geen canvas, maar op dibond geprint, hopelijk dus mooie kwaliteit. Die foto komt boven de bank. Het is een foto van zijn Azie reis, van de natuur.

En verder komen vier foto's aan de muur voor de foto wand in de woonkamer, dat worden iets kleinere prints (20 bij 30 ofzo), en hebben we vier zwart wit foto's gekozen, twee per persoon. M'n vriend heeft gekozen voor een prachtig portret van een Vietnamees jongetje met een groot hakmes, heel bijzondere foto, en voor een van de oude Alfa auto's die we gefotografeerd hebben.

En ik heb gekozen voor deze twee:

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 3077_186042965155_8084371_n

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 183198_10150422103420156_2603658_n


Al met al hebben we dan 1 portret, 1 auto, 1 landschap en 1 urban. Past wel goed smile

Ik moet de mijne alleen nog even opnieuw nabewerken, want in die landschapsfoto zit een gele zweem en die wil ik er uit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Lousanne di 3 jul 2012 - 4:11

rapa nui schreef:Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Foto-AQWXNLCWGekocht tijdens een reis/vakantie in Noord Korea

Huh deze symboliseert toch het (wrede) noord-koreaanse regime? Zou ik persoonlijk niet aan mijn muur willen hebben hangen..

Wel gaaf dat je in Noord-Korea bent geweest!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:30

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 428391_383961311653694_1500143631_n

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 553768_383961418320350_749589132_n

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 532612_383961434987015_607076224_n

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 251979_383961508320341_1097347462_n

Zo heb ik bijna alle muren gehad! Het zijn dus voornamelijk harten, en foto's van ons gezin. Boven de eettafel hangt een kleiner canvas met een zwart-wit foto van de poes als kitten.

Hopelijk doe je wat ideetjes op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:59

Marin schreef:Nog niet zo veel Wink

Maar er komen twee canvassen te hangen en een foto-wandje met rails met zwart wit foto's. En twee plankjes tussen de boekenkasten met fotolijstjes, en er hangt een klok.

Wat is dat, een foto-wandje met rails? Wat bedoel je met rails? Ik vind de boekenplankjes met fotolijstjes die ik voorbij zag komen ook erg mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  rapa nui di 3 jul 2012 - 8:56

Lousanne schreef:
rapa nui schreef:Gekocht tijdens een reis/vakantie in Noord Korea

Huh deze symboliseert toch het (wrede) noord-koreaanse regime? Zou ik persoonlijk niet aan mijn muur willen hebben hangen..

Wel gaaf dat je in Noord-Korea bent geweest!

Op zich is de betekenis van de tekst: 'Laten we als jeugd de stoottroepen worden van (/bij) de bouw van een sterk en voortvarend land!' en staan er onder bv ook een landarbeidster, muzikant e.d. die aan de opbouw van het land werken. Dus is op zich niet echt schokkend of met een boodschap die ik niet aan mijn muur wil hebben. Dan zullen er zeker Noord-Koreaanse teksten zijn die ik niet aan mijn muur zou willen hebben. Voor mij is het een herinnering aan een reis met een bestemming die inderdaad discutabel is en ook tijdens de reis vraag je je de hele tijd af of het nu goed of slecht is wat je doet. Er zitten meerdere kanten aan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Marin di 3 jul 2012 - 22:17

Carrie schreef:
Marin schreef:Nog niet zo veel Wink

Maar er komen twee canvassen te hangen en een foto-wandje met rails met zwart wit foto's. En twee plankjes tussen de boekenkasten met fotolijstjes, en er hangt een klok.

Wat is dat, een foto-wandje met rails? Wat bedoel je met rails? Ik vind de boekenplankjes met fotolijstjes die ik voorbij zag komen ook erg mooi!

Dat is zo'n rails die je aan de bovenkant van de muur bevestigd en dan met draad de schilderijen op hangt, kan op verschillende hoogten. Handig voor muren die niet heel stevig zijn, zoals bij ons het geval is. Als we de schilderijen direct aan een schroef met plug in de muur zouden bevestigen, zou dat helemaal naar beneden storten omdat de muur niet stevig genoeg is, maar met dit systeem werkt het schijnbaar wel (vriend heeft daar meer verstand van dan ik). Maar dan komt het er dus ongeveer zo uit te zien:

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Art1

Met die rails daarboven en dan schilderijen er aan hangend. Alleen doen wij dus vier foto's naast elkaar (op ongelijke hoogten waarschijnlijk).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 22:17

Ja, er komen zeker wee leuke dingen voorbij! Genoeg inspiratie te krijgen hier Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 561177 . Parel, is dat bord in je wc zo'n soort prikbord met touwen (weet niet hoe het heet)? Is dat lastig om zelf te maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 23:56

Ah nu snap ik het! Wij noemen dat een gootje smile Leuke oplossing en het staat ook erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Jerry vr 10 aug 2012 - 21:26

*up*

Wij wonen nu anderhalf jaar in ons huidige woning. De basiskleuren zijn heel neutraal ('warm' wit, grijs en n redelijk neutrale kleur laminaat met een ietsiepietsie zweempje grijs). Als accessoires heb ik gekozen voor blauwe spulletjes. Ik wilde iets zoeken voor aan de muur met ook tinten blauw.
Alleen nu anderhalf jaar later heb ik nog steeds niks gevonden voor aan de muur. Dussss, ik wil iets vinden voor aan de muur en daar vervolgens de accessoires op aanpassen Yes

Maar waar vind ik een mooi schilderij/canvas voor aan de muur? Foto's van mezelf/m'n vriend hoef ik niet levensgroot boven de bank of een foto die we zelf hebben gemaakt is tot nu toe ook nog geen succes...

Dus wie weet geschikte winkels/websites waar je mooie doeken voor aan de muur kunt kopen? Liever niet 13-in-een-dozijn-tips (dingen van de Ikea bv). Hoeft niet supergoedkoop, maar ik hoef ook geen Rembrandt aan de muur...


Edit: we zoeken iets langwerpigs of een 3luik voor boven de bank. De bank staat tegen de langste wand in de woonkamer.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  JD vr 10 aug 2012 - 22:57

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 1049090110_5_L7NL

De muur erachter is inmiddels lichtbruin, zodat het wandrek er beter op uitkomt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  *Lookie* vr 10 aug 2012 - 23:07

deze: (dit was met de kerstdecoratie en een winters servies, ik verander regelmatig)Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Kerst%2B2010%2B4







en deze (ook die pas ik af en toe aan, qua foto's en qua tekst op het schoolbordWat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Spring%2Bis%2Bin%2Bthe%2Bair%2521
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Rovine vr 10 aug 2012 - 23:24

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 524544_438324006210037_2105789380_n

Net deze opgehangen, die hangen boven de eettafel.

Op de schoorsteen, aan de andere kant van de kamer komt eenzelfde grotere lijst met een zwart-wit afbeelding van een boom, maar die poster is nog niet binnen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Mermaid za 11 aug 2012 - 5:09

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 IMG_0929

Vorige week opgehangen. Hoewel dit in de gang is. In de woonkamer hebben we een drieluik van vancouver hangen geloof ik. De site waar die vandaan komt bestaat niet meer.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  luenca za 11 aug 2012 - 8:08

vlinder-19 schreef:Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Foto-FMDDCYZ8]

vlinder, welke kleur grijs is dat kastje? wilde eerst mijn ladenkast wit verven maar heb al zoveel wit...en deze kleur is echt prachtig!
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Sunshine za 11 aug 2012 - 21:04

*Lookie* schreef:deze: (dit was met de kerstdecoratie en een winters servies, ik verander regelmatig)Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Kerst%2B2010%2B4







en deze (ook die pas ik af en toe aan, qua foto's en qua tekst op het schoolbordWat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Spring%2Bis%2Bin%2Bthe%2Bair%2521

Dat schoolbordding vind ik echt heel erg gaaf! Waar heb je die vandaan?
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Sunshine za 11 aug 2012 - 21:05

Ik heb in de woonkamer en slaapkamer canvasschilderijen hangen met foto's!
En in de keuken en gang hangen schilderijen.
Vind echt dat sommige hier hele leuke dingen hebben hangen.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  *Lookie* zo 12 aug 2012 - 7:15

@ Sunshine: Ik heb m een paar jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen, hij is van Appletree. Volgens mij komt hij uit zo'n landelijk woonwinkeltje.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hangt er bij jullie aan de muur? - Pagina 2 Empty Re: Wat hangt er bij jullie aan de muur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum