Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk internetabonnement kiezen....

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welk internetabonnement kiezen.... Empty Welk internetabonnement kiezen....

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 0:27

Ik zit een beetje rond te kijken voor een nieuw internet abbo maar ben er nog niet helemaal uit.
Heb nog een paar dagen om op te zeggen (jaarcontract), daarna wel maandelijks opzegbaar.

Huidige situatie: alles in 1 pakket bij KPN, dus internet (standaard dus snelheid van 40Mb/s), Interactieve TV en vaste telefonie.
Ben er heel tevreden over, ook over de service die ze bieden, maar ik ben op zoek naar wat goedkopers. Huidige pakket kost iets van ongeveer 50 euro in de maand.

Waar zoek ik naar? Een goedkoop pakket voor internet en bellen (vaste telefonie), wel met vergelijkbare internetsnelheid.
Tv hoeft niet in nieuw pakket, we hebben nl. ook nog een digitenne kastje staan waar we niks voor hoeven te betalen (aangezien m'n ouders hiervoor een abbo hebben en dit hun niks extra kost).

Dussssss.... ervaringen/tips over goedkope abbo's? En vooral ook over ervaringen m.b.t. de kwaliteit van de service?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk internetabonnement kiezen.... Empty Re: Welk internetabonnement kiezen....

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 1:38

Zelf heb ik internet en telefonie van Online (Nu T-mobile) en ik ben zeer tevreden. Ik betaal per maand een bedrag van 21 euro voor 20 mb (waarvan ik er doorgaans 16mb van binnenhaal i.v.m. overboeking) internet (20 euro) en telefonie (1 euro).

'Helaas' hebben ze geen hogere internetsnelheden. Of Fiber moet al beschikbaar zijn op het adres. Maar ik vind het een goede snelheid voor alles wat ik wil met mijn internet. Momenteel heeft T-mobile een actie. 20mb internet en bellen soms (belkosten komen er overheen) de eerste twaalf maanden voor € 12,00. Aangezien het een twee jarig contract betreft, betaal je in het tweede jaar € 29,00.

De prijzen van internet/telefonie bij bv een kabelbedrijf zijn te vergelijken met KPN. En ook Tele2 is nog vrij duur.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 3:29

Tja bij KPN is de keus 40 Mb of 8 Mb, nogal een verschil dus.... en 20 Mb werkt waarschijnlijk ook gewoon prima, dus ga er sowieso even naar kijken.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Atelier Madame zo 1 jul 2012 - 3:35

Wij hebben telfort internet, 25 mb en betalen 25 per maand. Heel erg tevreden over! Is snel en de klantenservice heel vriendelijk. In 1,5 jaar pas 1x storing gehad en daar hebben ze toen heel netjes mee geholpen

Laatst aangepast door Atelier Madame op zo 1 jul 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 3:38

Atelier Madame schreef:Wij hebben tekort internet, 25 mb en betalen 25 per maand. Heel erg tevreden over! Is snel en de klantenservice heel vriendelijk. In 1,5 jaar pas 1x storing gehad en daar hebben ze toen heel netjes mee geholpen

Tevreden over tekort internet?? laughcry (weet wel welke je bedoelt hoor haha :P )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 3:48

Heb eens zitten rekenen. En ow, wat ben ik daar slecht in. Maar als je het over twee jaar bekijkt, dan betaal je € 20,50 euro per maand.

Ik heb nog nooit storing gehad. Slechts één keer onderhoud. Dat doen ze in de nacht (tussen 00.00u en 07.00u). Zo zat ik om 23.59u nog lekker te internetten en om 00.01u was het internet weg. Wat een geluk was, want ik moest allang naar bed haha.

Telfort, die was ik helemaal vergeten. Welk internetabonnement kiezen.... 3079029344

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 1 jul 2012 - 4:35

Ik heb al jaren internet van Online en werkt super! Pas nog een nieuwe modem gekregen. Betaal 23 euro ongeveer per maand. Telefonie hoef je niet te nemen, dat is onzin. Ik heb ze laatst opgebeld dat ik het te duur vond worden en anders over zou gaan naar een ander. Kreeg ik een half jaar vette korting! en telefonie was eraf gehaald want dat heb ik helemaal niet.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 5:26

Ja het scheelt wel veel geld allemaal.... welke keus ik ook ga maken ik ga enkele tientjes per maand besparen in ieder geval Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  mezzoforte za 25 aug 2012 - 2:36

Even uppen.... internetabonnement nog niet laten aanpassen, omdat ik vooral druk was met trouwen enzo laughcry

Voor mobiele telefonie inmiddels al goedkoper abonnement genomen, ik ga de helft minder betalen voor het dubbele aantal minuten zo ongeveer Laughing
Dus, ik dacht ik ben nu toch goed bezig, ik ga maar weer even naar internetabonnementen kijken. Zijn er nog mensen die andere tips hebben, naast degene die reeds genoemd zijn in dit topic? (reeds genoemde tips neem ik uiteraard mee in overweging smile)
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: