Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?
Ik wil namelijk simonly nemen...
Daarnaast vraag ik me af wat voor internetabonnement jullie erbij hebben. Is 1GB genoeg of te veel voor whatsappen/wordfeud enzo? Wat hebben jullie voor internetabonnement?
Daarnaast vraag ik me af wat voor internetabonnement jullie erbij hebben. Is 1GB genoeg of te veel voor whatsappen/wordfeud enzo? Wat hebben jullie voor internetabonnement?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?
1GB is meer dan genoeg hoor! Je moet alleen geen filmpjes via youtube etc gaan kijken als je via 3G internet, en als je thuis WIFI hebt, altijd laten overschakelen naar WIFI.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heb je een speciaal internetabonnement nodig voor iphone?
Je hebt geen speciaal internetabonnement nodig voor een iPhone hoor.
Zelf heb ik 500 mb internet bij mijn abonnement zitten (ook iPhone maar heb geen simonly). Mijn wifi doet het 9 vd 10 keer niet (is kapot) dus ik gebruik merendeel het internet van mijn telefoon. Ik bekijk geen filmpje/youtube via mijn telefoon. Verder gebruik ik heb wel erg veel voor whatsapp en wordfeud en mail ophalen, wat internetten, treinenstatus checken etc. Aan 500 heb ik wel genoeg, maar ga dan niet ronduit internetten. Mocht je wel veel wifi kunnen gebruiken geen rare fratsen uithalen zou je het ook wel met 500 kunnen redden. 1000 is helemaal prima als je het mij vraagt hoor. Ik zou de 1,5 dus niet nemen.
Zelf heb ik 500 mb internet bij mijn abonnement zitten (ook iPhone maar heb geen simonly). Mijn wifi doet het 9 vd 10 keer niet (is kapot) dus ik gebruik merendeel het internet van mijn telefoon. Ik bekijk geen filmpje/youtube via mijn telefoon. Verder gebruik ik heb wel erg veel voor whatsapp en wordfeud en mail ophalen, wat internetten, treinenstatus checken etc. Aan 500 heb ik wel genoeg, maar ga dan niet ronduit internetten. Mocht je wel veel wifi kunnen gebruiken geen rare fratsen uithalen zou je het ook wel met 500 kunnen redden. 1000 is helemaal prima als je het mij vraagt hoor. Ik zou de 1,5 dus niet nemen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» leuk/speciaal cadeau voor vrijgezellenfeest
» Wat koop je speciaal voor je vriend?
» Speciaal liedje voor de kleine
» NAV. Wat koop je speciaal voor je vriend/man?
» String voor je iPhone.
» Wat koop je speciaal voor je vriend?
» Speciaal liedje voor de kleine
» NAV. Wat koop je speciaal voor je vriend/man?
» String voor je iPhone.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: