Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je voor..

+8
Snoes
MissD
Sanne
Raindrop
SoGood
Bazinga
Shisha
Lejow
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stel je voor.. - Pagina 2 Empty Re: Stel je voor..

Bericht  Theeleut za 30 jun 2012 - 6:15

Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..

Hier had je toch niet opgerekent, zij hebben geluk dat jij hier onwijs blij mee bent. Ze hadden het probleem ook groter kunnen maken op deze manier.

Maare ik vind die 2e tas ook leuker dan de 1e Stel je voor.. - Pagina 2 281626781
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow za 30 jun 2012 - 6:19

Theeleut schreef:Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..

Hier had je toch niet opgerekent, zij hebben geluk dat jij hier onwijs blij mee bent. Ze hadden het probleem ook groter kunnen maken op deze manier.

Maare ik vind die 2e tas ook leuker dan de 1e Stel je voor.. - Pagina 2 281626781

Nou ja dit dus..
En trouwens ik weet natuurlijk ook niet of het per ongeluk, of expres is gebeurd.

Maar ik ben er blij mee!

*edit* ze zijn inderdaad even duur in de webshop, raar, want deze is een heel stuk groter!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Theeleut za 30 jun 2012 - 6:42

Lejow schreef:
Theeleut schreef:Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..

Nou ja dit dus..
En trouwens ik weet natuurlijk ook niet of het per ongeluk, of expres is gebeurd.

Maar ik ben er blij mee!

*edit* ze zijn inderdaad even duur in de webshop, raar, want deze is een heel stuk groter!
Ze hadden jou vooraf helemaal niet geinformeerd hierover? Misschien kan je nog mailen dat je een andere tas heb gekregen, maar het een vreemde gang van zaken vind dat ze een andere hebben opgestuurd. En dat je het er nu maar bij laat zitten.. Dat je dit gedoe al lang genoeg vind duren nu. Wie weet krijg je nog een kortingsbon Stel je voor.. - Pagina 2 253468018

Even serieus nu. Ik zou wel mailen, niet om er nog iets uit te slaan, maar om hen te laten weten dat het een wat vreemde afhandeling is.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Ella za 30 jun 2012 - 23:28

Die is leuk zeg!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: