Stel je voor..
+8
Snoes
MissD
Sanne
Raindrop
SoGood
Bazinga
Shisha
Lejow
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stel je voor..
Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..
Hier had je toch niet opgerekent, zij hebben geluk dat jij hier onwijs blij mee bent. Ze hadden het probleem ook groter kunnen maken op deze manier.
Maare ik vind die 2e tas ook leuker dan de 1e
Hier had je toch niet opgerekent, zij hebben geluk dat jij hier onwijs blij mee bent. Ze hadden het probleem ook groter kunnen maken op deze manier.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..
Nou ja dit dus..
En trouwens ik weet natuurlijk ook niet of het per ongeluk, of expres is gebeurd.
Maar ik ben er blij mee!
*edit* ze zijn inderdaad even duur in de webshop, raar, want deze is een heel stuk groter!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ze hadden jou vooraf helemaal niet geinformeerd hierover? Misschien kan je nog mailen dat je een andere tas heb gekregen, maar het een vreemde gang van zaken vind dat ze een andere hebben opgestuurd. En dat je het er nu maar bij laat zitten.. Dat je dit gedoe al lang genoeg vind duren nu. Wie weet krijg je nog een kortingsbonLejow schreef:Theeleut schreef:Nou dat werd wel tijd he! Maare stel dat je deze nou afgrijzelijk had gevonden en persé (persee, per se....??) die andere wilt hebben dan vind ik het eigenlijk een slechte afhandeling..
Nou ja dit dus..
En trouwens ik weet natuurlijk ook niet of het per ongeluk, of expres is gebeurd.
Maar ik ben er blij mee!
*edit* ze zijn inderdaad even duur in de webshop, raar, want deze is een heel stuk groter!
Even serieus nu. Ik zou wel mailen, niet om er nog iets uit te slaan, maar om hen te laten weten dat het een wat vreemde afhandeling is.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Die is leuk zeg!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw op het forum? Stel je hier voor!
» Stel je voor...
» Stel je nog 's voor!
» Stel jezelf weer 's voor!
» Stel je voor dat je kunt kiezen...
» Stel je voor...
» Stel je nog 's voor!
» Stel jezelf weer 's voor!
» Stel je voor dat je kunt kiezen...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: