Ik wil op vakantie.
+13
Mida4you
Mermaid
Parisienne
silly-one
Monte
Rumble
Toet
Blond
Atelier Madame
Sarah1985
Benthe
Marin
Caribbeanlover
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ik wil op vakantie.
ik ben met m`n ouders een paar daagjes naar spanje geweest omdat m`n zusje daar haar afstudeerproject heeft. Maar het was wel vermoeiend. Plus dat m`n zusje nogal aanwezig is en lullige/vervelende opmerkingen naar mij maakt was het wel leuk maar was ook weer blij dat het voorbij was.
Gast- Gast
Rumble schreef:Ja ik wil ook op vakantie! Ik moet nog even twee weken geduld hebben en dan zit ik ook in Spanje!
Hoe komt het dat je er even doorheen zit, CBL?
Carrie, wat is Ultra Sonic?
Dat is een dancefestival, eerste heette het Rockit. Ga ook naar Zomerkriebels
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Carrie schreef:Wij gaan dit jaar helaas niet op vakantie ivm kopen nieuw huis! Maar ik heb in augustus nog wel 2 weekjes vrij, hoop op mooi weer. Kan ik de vakantie in onze tuin vieren En leuke dingen doen natuurlijk, picknicken in het Vondelpark, naar Ultra Sonic, lekker uit eten, terrasjes, strand, enz. Geen straf.
Vondelpark! Vraagteken doet het niet . In Utrecht zijn ook parken zat. Zie het al voor me....Carrie met spullen en al naar A´dam, eten en weer terug haha.
Oh dat doe ik vaker hoor. Ik heb veel meer met Amsterdam dan met Utrecht. Vaak gaan we daarna nog ergens de kroeg in, of uit eten.
Gast- Gast
Marin schreef:
Ik ben eigenlijk wel blij dat we pas in september gaan, lekker vooruitzicht nog zo lang tegoed!
Wij ook, heerlijk.
Is iedereen terug en gaan wij nog fijn
Gast- Gast
Ik wil ook vakantie Ik ging de laatste jaren in april/mei, en nu is het juni en ben ik nog niet geweest! Ik ga in Juli 3 dagen naar Slagharen & 3 dagen naar Giethoorn, verder (nog) niks geboekt.... Ik wil in September weg, ik kan niet wachten
Gast- Gast
Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht
Gast- Gast
_Jackie schreef:Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht
De middelste is natuurlijk het leukst
Gast- Gast
Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
HahaPippa schreef:_Jackie schreef:Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht
Wel lastig om iets betaalbaars te vinden, wat dan ook nog fatsoenlijk is als je er eenmaal bent. Maar door mijn werk in een hotel let je natuurlijk op vanalles, daar zul jij al helemaal "last" van hebben of niet?
Gast- Gast
Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Waar gaat de reis naartoe?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
_Jackie schreef:HahaPippa schreef:_Jackie schreef:Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht
Wel lastig om iets betaalbaars te vinden, wat dan ook nog fatsoenlijk is als je er eenmaal bent. Maar door mijn werk in een hotel let je natuurlijk op vanalles, daar zul jij al helemaal "last" van hebben of niet?
Valt wel mee eigenlijk, ik stel niet zoveel eisen aan mijn verblijf, want ik ben toch meestal op pad op zo'n moment Maar als ik een kamer heb, dan moet die wel echt schoon zijn haha, daarin ben ik wel erg
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..
Gast- Gast
Ik ga weer een zomer niet. Ik zou met de motor weg gaan, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet door.
Ik heb wel in oktober een weekend spanje in de planning staan. Vandaag gaan we in elk geval de tickets boeken.
Ik wil ook in oktober 10 dagen naar Jordanië.
Plus ik moet nog een weekend motorrijden met mijn vader plannen, maar wanneer we gaan geen idee.
Dus iedereen die weg gaat, daar ben ik gewoon jaloers op.
Ik heb wel in oktober een weekend spanje in de planning staan. Vandaag gaan we in elk geval de tickets boeken.
Ik wil ook in oktober 10 dagen naar Jordanië.
Plus ik moet nog een weekend motorrijden met mijn vader plannen, maar wanneer we gaan geen idee.
Dus iedereen die weg gaat, daar ben ik gewoon jaloers op.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Naar Italië, toscane. Waar zou jij dit jaar het liefste heen gaan? Mexico, de DR of ergens anders heen?Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Monte- Ratel
Ik wil ook! Ik ga komende week op 'vakantie'. Mijn moeder en stiefvader gaan twee weken naar Curacao en wij gaan in hun huis. Niet bijzonder, maar voor ons genoeg om even lekker te kunnen ontspannen en om te kunnen genieten van een tuin (aangezien wij die niet hebben). Strand in de buurt.. prima toch?!
Verder gaan we misschien nog in oktober/november een weekje naar de zon, maar we moeten even kijken hoe ver we komen met sparen.
Verder gaan we misschien nog in oktober/november een weekje naar de zon, maar we moeten even kijken hoe ver we komen met sparen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
yvonne schreef:Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..
Keuze zat toch?
Caribbeanlover- Ratel
Monte schreef:Naar Italië, toscane. Waar zou jij dit jaar het liefste heen gaan? Mexico, de DR of ergens anders heen?Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Jamaica, maar stiekem eigenlijk de Malediven alleen is dat te duur.
Caribbeanlover- Ratel
Ik ben net terug van vakantie
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik heb ook heel veel zin in vakantie! Nu over precies een maand ben ik of de tent aan het opzetten of het luchtbed aan het oppompen! Wij gaan dus lekker met de auto en de tent, heerlijk.
Gast- Gast
Wij gaan helaas dit jaar ook niet op vakantie. Heb net 3 weken 'vakantie' achter de rug. Ik kon het geen vakantie noemen eigenlijk omdat ik super veel geklust heb ik ons nieuwe huis en gisteren zijn we verhuist. Ik ben helemaal op van deze weken en helaas moet ik morgen weer aan de bak... Misschien dat we in november nog een midweekje naar Texel gaan.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Caribbeanlover schreef:yvonne schreef:Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..
Keuze zat toch?
Teveel keuze dat is het probleem.
Gast- Gast
Oh ja de malediven lijkt me inderdaad echt geweldig. Maar wat ik van Jamaica hoor, is dat het ook super leuk is, mooie stranden en leuke mensen.Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Naar Italië, toscane. Waar zou jij dit jaar het liefste heen gaan? Mexico, de DR of ergens anders heen?Caribbeanlover schreef:Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Jamaica, maar stiekem eigenlijk de Malediven alleen is dat te duur.
Monte- Ratel
Caribbeanlover schreef:Toet, wat jammer zeg. Kan je niet een weekend weg ofzo. Last minutes kosten amper wat of heb je daar ook geen geld voor.
Een weekendje zou wel kunnen, maar ik kan nu geen vrij meer krijgen. En ik moet gewoon sparen want ik ga in september met een nieuwe studie beginnen + op kamers. Misschien volgend jaar weer. En ach, ik mag eigenlijk ook niet klagen, ik ga lekker veel festivallen!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
yvonne schreef:Caribbeanlover schreef:yvonne schreef:Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..
Keuze zat toch?
Teveel keuze dat is het probleem.
Je zou een top 5 kunnen maken en daarvan later een top 3 zodat de keuze niet zo moeilijk is.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Yay vakantie ^^
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Hoe was je vakantie?
» Wat doe je op vakantie?
» Op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie