Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil op vakantie.

+13
Mida4you
Mermaid
Parisienne
silly-one
Monte
Rumble
Toet
Blond
Atelier Madame
Sarah1985
Benthe
Marin
Caribbeanlover
17 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil op vakantie. - Pagina 2 Empty Re: Ik wil op vakantie.

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:17

ik ben met m`n ouders een paar daagjes naar spanje geweest omdat m`n zusje daar haar afstudeerproject heeft. Maar het was wel vermoeiend. Plus dat m`n zusje nogal aanwezig is en lullige/vervelende opmerkingen naar mij maakt was het wel leuk maar was ook weer blij dat het voorbij was.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:17

Rumble schreef:Ja ik wil ook op vakantie! Ik moet nog even twee weken geduld hebben en dan zit ik ook in Spanje!

Hoe komt het dat je er even doorheen zit, CBL?

Carrie, wat is Ultra Sonic?

Dat is een dancefestival, eerste heette het Rockit. Ga ook naar Zomerkriebels smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:18

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Wij gaan dit jaar helaas niet op vakantie ivm kopen nieuw huis! Maar ik heb in augustus nog wel 2 weekjes vrij, hoop op mooi weer. Kan ik de vakantie in onze tuin vieren Very Happy En leuke dingen doen natuurlijk, picknicken in het Vondelpark, naar Ultra Sonic, lekker uit eten, terrasjes, strand, enz. Geen straf.

Vondelpark! Vraagteken doet het niet Ik wil op vakantie. - Pagina 2 1578173417 . In Utrecht zijn ook parken zat. Zie het al voor me....Carrie met spullen en al naar A´dam, eten en weer terug haha.

Oh dat doe ik vaker hoor. Ik heb veel meer met Amsterdam dan met Utrecht. Vaak gaan we daarna nog ergens de kroeg in, of uit eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:18

Marin schreef:

Ik ben eigenlijk wel blij dat we pas in september gaan, lekker vooruitzicht nog zo lang tegoed!

Wij ook, heerlijk.
Is iedereen terug en gaan wij nog fijn :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:32

Ik wil ook vakantie :nopompom: Ik ging de laatste jaren in april/mei, en nu is het juni en ben ik nog niet geweest! Ik ga in Juli 3 dagen naar Slagharen & 3 dagen naar Giethoorn, verder (nog) niks geboekt.... Ik wil in September weg, ik kan niet wachten I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:41

Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen smile we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:56

_Jackie schreef:Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen smile we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht smile

De middelste is natuurlijk het leukst angel

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 29 jun 2012 - 3:59

Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:49

Pippa schreef:
_Jackie schreef:Ik wil ook graag weg! We hebben alleen niet heel veel te besteden omdat we hier het een en ander verbouwd hebben, dus hou ik vakantieveilingen maar in de gaten om een paar keer een weekendje lekker in een hotel te relaxen smile we willen deze zomer graag naar Groningen, Den Haag en Maastricht smile

Haha Wink
Wel lastig om iets betaalbaars te vinden, wat dan ook nog fatsoenlijk is als je er eenmaal bent. Maar door mijn werk in een hotel let je natuurlijk op vanalles, daar zul jij al helemaal "last" van hebben of niet?

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover za 30 jun 2012 - 5:07

Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.

Waar gaat de reis naartoe?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 5:13

_Jackie schreef:
Pippa schreef:

Haha Wink
Wel lastig om iets betaalbaars te vinden, wat dan ook nog fatsoenlijk is als je er eenmaal bent. Maar door mijn werk in een hotel let je natuurlijk op vanalles, daar zul jij al helemaal "last" van hebben of niet?

Valt wel mee eigenlijk, ik stel niet zoveel eisen aan mijn verblijf, want ik ben toch meestal op pad op zo'n moment Wink Maar als ik een kamer heb, dan moet die wel echt schoon zijn haha, daarin ben ik wel erg Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 23:22

.

Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 0:07

Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..Ik wil op vakantie. - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast

Bericht  silly-one zo 1 jul 2012 - 0:18

Ik ga weer een zomer niet. Ik zou met de motor weg gaan, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat niet door.
Ik heb wel in oktober een weekend spanje in de planning staan. Vandaag gaan we in elk geval de tickets boeken.

Ik wil ook in oktober 10 dagen naar Jordanië.
Plus ik moet nog een weekend motorrijden met mijn vader plannen, maar wanneer we gaan geen idee.

Dus iedereen die weg gaat, daar ben ik gewoon jaloers op.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Monte zo 1 jul 2012 - 0:23

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:Ja ik heb ook zin in vakantie(en vooral mooi weer). Gelukkig is het voor mij nog maar 2 weekjes en dan ga ik.

Naar Italië, toscane. Waar zou jij dit jaar het liefste heen gaan? Mexico, de DR of ergens anders heen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne zo 1 jul 2012 - 0:39

Ik wil ook! Ik ga komende week op 'vakantie'. Mijn moeder en stiefvader gaan twee weken naar Curacao en wij gaan in hun huis. Niet bijzonder, maar voor ons genoeg om even lekker te kunnen ontspannen en om te kunnen genieten van een tuin (aangezien wij die niet hebben). Strand in de buurt.. prima toch?! smile

Verder gaan we misschien nog in oktober/november een weekje naar de zon, maar we moeten even kijken hoe ver we komen met sparen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 1:07

yvonne schreef:Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..Ik wil op vakantie. - Pagina 2 1270000679

Keuze zat toch?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 1:08

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:

Naar Italië, toscane. Waar zou jij dit jaar het liefste heen gaan? Mexico, de DR of ergens anders heen?

Jamaica, maar stiekem eigenlijk de Malediven alleen is dat te duur.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid zo 1 jul 2012 - 2:08

Ik ben net terug van vakantie Ik wil op vakantie. - Pagina 2 1270000679
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:12

Ik heb ook heel veel zin in vakantie! Nu over precies een maand ben ik of de tent aan het opzetten of het luchtbed aan het oppompen! Wij gaan dus lekker met de auto en de tent, heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 1 jul 2012 - 2:24

Wij gaan helaas dit jaar ook niet op vakantie. Heb net 3 weken 'vakantie' achter de rug. Ik kon het geen vakantie noemen eigenlijk omdat ik super veel geklust heb ik ons nieuwe huis en gisteren zijn we verhuist. Ik ben helemaal op van deze weken en helaas moet ik morgen weer aan de bak... Sad Misschien dat we in november nog een midweekje naar Texel gaan.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 2:55

Caribbeanlover schreef:
yvonne schreef:Ik wil ook maar helaas pindakaas.. Zou niet weten waar ik heen moet met 2 kinderen..Ik wil op vakantie. - Pagina 2 1270000679

Keuze zat toch?

Teveel keuze dat is het probleem.

Gast
Gast

Bericht  Monte zo 1 jul 2012 - 3:16

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:

Jamaica, maar stiekem eigenlijk de Malediven alleen is dat te duur.
Oh ja de malediven lijkt me inderdaad echt geweldig. Maar wat ik van Jamaica hoor, is dat het ook super leuk is, mooie stranden en leuke mensen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Toet zo 1 jul 2012 - 5:00

Caribbeanlover schreef:Toet, wat jammer zeg. Kan je niet een weekend weg ofzo. Last minutes kosten amper wat of heb je daar ook geen geld voor.

Een weekendje zou wel kunnen, maar ik kan nu geen vrij meer krijgen. En ik moet gewoon sparen want ik ga in september met een nieuwe studie beginnen + op kamers. Misschien volgend jaar weer. En ach, ik mag eigenlijk ook niet klagen, ik ga lekker veel festivallen!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 1 jul 2012 - 7:21

yvonne schreef:
Caribbeanlover schreef:

Keuze zat toch?

Teveel keuze dat is het probleem.

Je zou een top 5 kunnen maken en daarvan later een top 3 zodat de keuze niet zo moeilijk is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: