Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

+21
Pandora
Polly
Zora
Aziraphale
Liz
Carra
Lenster
Poubelle
Blond
Herfstblaadjes
Phileine
Monte
Verde
Jerry
Lavendel
Rush
Atelier Madame
Benthe
silly-one
PrimaBella
Marin
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Blond vr 29 jun 2012 - 3:35

Pixie schreef:
Chance schreef:Ik zou ook gaan voor lage Allstars of Vans. Die stinken echt minder snel dat goedkope sneakertjes van de Primark of de Schoenenreus.

Ik heb trouwens ook ballerina's van Tommy Hilfiger (3 paar), en die lopen ook heerlijk.

Ik heb veel verschillende soorten schoenen, maar m'n Vans stinken echt 't meest! Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 1371890812

Oh echt? Nou ja ik had eigenlijk Allstars moeten zeggen, want mijn Allstars stinken niet. En Vans heb ik niet eens Wink
(mijn moeder wel, hip hé Very Happy)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:57

Wat een leuke sandaaltjes Monte! Staat volgens mij echt super op een gebruinde huid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:59

Ik hou het toch bij mijn Birkenstocks I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:59

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Z

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Monte vr 29 jun 2012 - 4:26

freakielief schreef:Wat een leuke sandaaltjes Monte! Staat volgens mij echt super op een gebruinde huid.
Dank je,ik vind ze zelf ook erg leuk. Laat het mooie weer nu maar komen. Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Lenster vr 29 jun 2012 - 7:21

Ik zou voor vans gaan.
Loop al jaaaaren op vans, heb zelf NY compleet uitgekamt een aantal keer op die dingen en ik blijf nieuwe kopen.
Lekker dun, maar toch stevig! En onder een korte broek kan het ook.

En je kan altijd een paar slippers in je tas stoppen, mocht je die uiteindelijk nog even lekker aan willen doen!
Lenster
Lenster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Carra vr 29 jun 2012 - 9:59

En goedkope 'nep Vans' van de Primark en dan een stevig zooltje er bij kopen? Gaat het dan ook zo stinken?

Ik ben ook nog op zoek naar loop/zomerschoenen. En wil er eigenlijk niet te veel geld aan uitgeven.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Liz vr 29 jun 2012 - 10:18

Zoey schreef:Birkenstocks!

Op mijn birkenstocks heb ik een weekje Barcelona en Valencia gedaan en ik heb heeeeel veel gelopen. Ik kan echt niet tegen dichte schoenen in die warmte. Overigens kan ik ook heel lang lopen op mijn havaianas.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:26

Pixie schreef:
Chance schreef:Ik zou ook gaan voor lage Allstars of Vans. Die stinken echt minder snel dat goedkope sneakertjes van de Primark of de Schoenenreus.

Ik heb trouwens ook ballerina's van Tommy Hilfiger (3 paar), en die lopen ook heerlijk.

Ik heb veel verschillende soorten schoenen, maar m'n Vans stinken echt 't meest! Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 1371890812

Serieus? Mijn Vans stinken helemaal niet, terwijl ik een paar leren laarsjes hebben die echt verschrikkelijk stinken. Ben benieuwd waar het dan aan ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Aziraphale vr 29 jun 2012 - 10:34

Ik heb heel Rome gezien op m'n All Stars van 10 jaar oud, er waren dagen bij dat we 6 uur hebben gelopen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 10:34

Birkenstocks idd, of mijn reef slippers maar bij voorkeur mijn wandelschoenen. I don't give a damm hoe het eruit ziet, comfort is me vele malen belangrijker! Zeker met fotografie vind ik de wandelschoenen prettig want ze bieden veel stabiliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Aziraphale vr 29 jun 2012 - 10:40

Birkenstocks vind ik inderdaad ook erg fijn! Madrid of Gizeh. Ik heb ook de Yara sandalen maar die lopen toch iets minder lekker voor langere afstanden. Moet ze misschien nog wat meer uitlopen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Zora vr 29 jun 2012 - 20:23

Ik loop gewoon hele dagen op mijn havaianas, ook bergen beklimmen laughcry En anders gewoon simpele sneakers maar als ik loop word ik altijd snel bruin en mijn voeten dan niet, dus liever slippers Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Polly za 30 jun 2012 - 12:07

Zora schreef:Ik loop gewoon hele dagen op mijn havaianas, ook bergen beklimmen Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 394967 En anders gewoon simpele sneakers maar als ik loop word ik altijd snel bruin en mijn voeten dan niet, dus liever slippers Very Happy

Ik loop ook altijd op Havaianas, overal. Ik doe alleen All Stars aan als ik weinig andere keuze heb.
Ik heb beide in verschillende kleuren, ideaal.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Pandora za 30 jun 2012 - 21:33

Ik ben sinds kort echt helemaal fan van mijn allstars (n.a.v. een tip op dit forum). Verder loop ik ook graag (en goed) op mijn moccasins van Esprit.

Niet echt charmat, maar wel goddelijk voor je voeten; slippers (dus niet de klompen!) van Crocs.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 0:52

Ik doe dan altijd Birkenstocks aan of Allstars.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 1:40

Ik twijfel door jullie!

Na dit topic ben ik eens gaan nadenken. Op mijn allstars loop ik prima maar het zou nog wel iets comfortabeler mogen en iets 'koeler'.



Nu twijfel ik tussen vans lo pro en havainias (of hoe je dat ook schrijft Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 394967 ). Heb ook een paar mooie lederen reef slippers gezien maar die vind ik wel echt heel duur.

Ik heb wel gewoon zwarte slippers van H&M. Zijn havanias (?? hahah nerd hier) echt zo veel comfortabeler?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Plien84 zo 1 jul 2012 - 1:53

Punk'd schreef:Ik twijfel door jullie!

Na dit topic ben ik eens gaan nadenken. Op mijn allstars loop ik prima maar het zou nog wel iets comfortabeler mogen en iets 'koeler'.



Nu twijfel ik tussen vans lo pro en havainias (of hoe je dat ook schrijft Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 394967 ). Heb ook een paar mooie lederen reef slippers gezien maar die vind ik wel echt heel duur.

Ik heb wel gewoon zwarte slippers van H&M. Zijn havanias (?? hahah nerd hier) echt zo veel comfortabeler?

Ik heb twee paar havaianas en ik vind ze beide echt beroerd zitten. Krijg er ook blaren van bij de bandjes. Ik zou mn geld er dus niet aan uitgeven.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  SoGood zo 1 jul 2012 - 2:26

Nee joh, Havaiana's zijn gewoon ordinaire flip flop's met een merkje er op geplakt en dan zijn ze ineens super duur. Dan zou ik echt voor wat steverige schoenen gaan hoor!

Ik vind mijn Birkies ook spuuglelijk maar dat zijn de enige slippers waar ik het lang op vol kan houden op dansfeestjes en stedenstips enzo. Ik ben lang dus krijg het snel in mijn rug.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Mermaid zo 1 jul 2012 - 2:54

Ik heb nu deze in het bruin/cognac

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 266002r

zitten prima en kan er lange stukken op lopen. zijn van de manfield.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Poubelle zo 1 jul 2012 - 4:37

Powerbabe schreef:
Pixie schreef:
Chance schreef:Ik zou ook gaan voor lage Allstars of Vans. Die stinken echt minder snel dat goedkope sneakertjes van de Primark of de Schoenenreus.

Ik heb trouwens ook ballerina's van Tommy Hilfiger (3 paar), en die lopen ook heerlijk.

Ik heb veel verschillende soorten schoenen, maar m'n Vans stinken echt 't meest! Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 1371890812

Serieus? Mijn Vans stinken helemaal niet, terwijl ik een paar leren laarsjes hebben die echt verschrikkelijk stinken. Ben benieuwd waar het dan aan ligt.

Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mijn voeten, ik krijg in alle schoenen verschrikkelijke stinkvoeten/ stinkschoenen.

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 4:38

Haviainas zijn echt goddelijke teenslippers. Zitten veel lekkerder dan ordinaire flipflops van de Schoenenreus. Ik loop op vakantie voornamelijk op m'n Haviainas, maar doe ook geen lange wandelingen hoor. Maar voor slenteren in een stadje zijn ze prima.

Ik heb 7 paar Very Happy (wel gekocht op Curaçao, stukken goedkoper dan hier).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Zora zo 1 jul 2012 - 4:38

Oh, ik moet zeggen dat Havaianas wel echt de enige slippers zijn waar ik echt lang op kan lopen. Maar goed, ik heb geen ander (wat duurder) vergelijkingsmateriaal.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Blond zo 1 jul 2012 - 4:40

Ik loop liever op Haviainas dan op Birkenstocks.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Janelie zo 1 jul 2012 - 4:44

I I love you my Haviainas! Ik slenter daar ook rustig hele dagen door een stadje heen. Van veel andere schoenen krijg ik snel last van mijn voeten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? - Pagina 2 Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum