Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

+21
Pandora
Polly
Zora
Aziraphale
Liz
Carra
Lenster
Poubelle
Blond
Herfstblaadjes
Phileine
Monte
Verde
Jerry
Lavendel
Rush
Atelier Madame
Benthe
silly-one
PrimaBella
Marin
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 1:24

Ik ga van de zomer natuurlijk niet alleen maar op m'n gat bij 't zwembad liggen (heerlijk hoor), maar ook wel veel uitstapjes maken. Naar een marktje of uiteten kan ik nog wel op m'n espadrilles of slippertjes, maar wat als ik een hele dag door Barcelona ga lopen? Ik ga echt de hele dag fotograferen dan. Ook gaan we een paar keer urbexen, d.w.z. vervallen, verlaten gebouwen fotograferen, en dan is goed schoeisel misschien ook wel belangrijk. Nou wil ik echt geen bergschoenen aan oid, en dat is voor een stad ook niet nodig en veel te warm, maar wat is dan wel handig om te dragen? Gympies kan ook nog wel misschien, maar zijn ook wel vrij warm en staat zo stom onder een korte broek vind ik altijd.

Ik liep vroeger heel veel op van die Reef slippers, maar dat is niet echt leuk meer, of wel? Ik weet dat ik daar wel een hele dag op kan lopen, maar voor eventuele berg/zandweggetjes enzo zijn ze dan weer wat minder geschikt.
Zomerschoenen in steden met veel wandelen? 316FUmp62EL

Op wat voor schoenen loop jij als je veel moet lopen in de zomer en iets stevigere schoenen nodig hebt die nog wel enigszins elegant zijn?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  PrimaBella vr 29 jun 2012 - 1:31

Ik heb zelf zo'n soort schoenen: (alleen andere kleur en ander model Laughing )
Zomerschoenen in steden met veel wandelen? T_p_detail?$im=1079177_P&$sh=1079177_P&defaultImage=default_vhs
Voor mij zijn deze stevig genoeg en ik vind dat dit ook best onder een korte(re) broek kan hoor!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  silly-one vr 29 jun 2012 - 1:47

Ik zou ook zeggen, ga voor leuke lage sneakers. Daar kan je vaak wel een dag goed op lopen en ze zijn niet zo heel warm.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:49

Teva's! Ik heb nu nog een iets groffer model, maar wil binnenkort deze kopen:
http://www.teva-nl.com/womens-zirra-adjustable-outdoor-sandals/1000035,nl_NL,pd.html?dwvar_1000035_color=RED&start=19&cgid=women-sandals&srule=price-ascending

Ik vind het zelfs onder een rokje best kunnen en ik loop er heerlijk op! Plus dat je ze gewoon lekker kunt afspoelen na een dag vieze stad/natuur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Benthe vr 29 jun 2012 - 1:51

Platte leren sandaaltjes of mijn birckenstocks.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:54

Birkenstocks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:55

Op All Stars als dichte schoenen nodig zijn. Anders zijn goed ingelopen Birkenstocks een optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 1:56

Birckenstocks vind ik heel erg lelijk, die wil ik niet. Maar ik zal morgen eens in de stad naar leuke luchtige gympies kijken anders. Krijg zo snel zweetvoeten daarin alleen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 1:59

Ze zijn ook lelijk, maar ze lopen zo goddelijk Zomerschoenen in steden met veel wandelen? 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:03

(Lage) all stars zijn hartstikke leuk onder een shortje/jurkje joh! Laughing

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Rolling-stones-shirt-stradivarius-shorts-all-stars-sneakers_400

Verder gewoon standaart loafers/instappers. Ik ben helemaal fan van de mijne met studs maar je zult ze vast ook gewoon in het zwart hebben met een wat steverige zool. (al vind ik het persoonlijk juist fijn om op een dun zooltje te lopen)

Mijn loafers
http://2.bp.blogspot.com/-xmn0ldhfcQg/TvH1eXpaQTI/AAAAAAAAAFc/2oomg6RtC2s/s1600/Topshop+Loafers.png

Verder vind ik enkellaarsjes ook echt heel erg leuk onder een shortje, maar wel warm Wink Of gewoon platte sandaaltjes die wat strakker rond je enkel zitten, dat je er ook mee kan klimmen Very Happy

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Images?q=tbn:ANd9GcSHHZxXfJxAQg5vNTWvjEoXdauQP_jAMO1WuOZDpCxSFc0siQo_B1VMwFDc

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:08

Zoiets vond je vriend toch zo leuk?

Nou op de mocassins van Geox kan je ook lang lopen.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? 9Bo9E3uuMt6l4InG5zypcLnOAt9doTJqMfMa31mMc4U-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Atelier Madame vr 29 jun 2012 - 2:08

Ik zou gewoon voor lage allstars of vans gaan. Of gewoon een simpel sneakertje zoals die van de Primark. Als er vooral maar een goede zool onder zit zodat je niet alle steentjes dwars door je voet heen voelt komen. Je hebt ook van die hele lage allstars, die zijn ook leuk!

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? P1000925

Overigens draag ik op dagen dat ik heel erg veel wandel soms gewoon mijn lage bergschoenen. Met een korte broek gaan die prima
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:09

Allstars inderdaad! En ik vind reef slippertjes best wel nog leuk en kan je inderdaad prima de hele dag op lopen maar om te urbexen lijkt het me toch niet helemaal chill. Dus Allstars of vans lijkt me de meest fashionable en comfortabele oplossing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:15

Atelier Madame schreef:Ik zou gewoon voor lage allstars of vans gaan. Of gewoon een simpel sneakertje zoals die van de Primark. Als er vooral maar een goede zool onder zit zodat je niet alle steentjes dwars door je voet heen voelt komen. Je hebt ook van die hele lage allstars, die zijn ook leuk!


Sinds wanneer gaan die twee samen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Marin vr 29 jun 2012 - 2:27

Charlie schreef:Zoiets vond je vriend toch zo leuk?

Nou op de mocassins van Geox kan je ook lang lopen.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? 9Bo9E3uuMt6l4InG5zypcLnOAt9doTJqMfMa31mMc4U-


Hahaha nee dus. Over 40 jaar misschien.


Maar ik ga morgen in de stad wel even naar leuke All Starsjes of Vans of andere gympies kijken als ik met m'n zus ga shoppen, dan maar commentaar van m'n vriend dat ie 't niet leuk vindt Wink

AM: Die Primark gympies heb ik al, die vind m'n vriend ook echt vreselijk. Ik vind ze heel erg leuk, dus draag ze gewoon, maar ze gaan wel snel stinken. Ik had ze twee jaar geleden ook en heb er wel een hele zomer op gelopen tot ze versleten waren, dus valt nog best mee qua zool. Alleen die stank :nopompom:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Rush vr 29 jun 2012 - 2:29

Megara schreef:
Atelier Madame schreef:Ik zou gewoon voor lage allstars of vans gaan. Of gewoon een simpel sneakertje zoals die van de Primark. Als er vooral maar een goede zool onder zit zodat je niet alle steentjes dwars door je voet heen voelt komen. Je hebt ook van die hele lage allstars, die zijn ook leuk!


Sinds wanneer gaan die twee samen?
Ik heb een soort lage all stars van de Primark met echt een dikke zool eronder! En die lopen echt heerlijk!

Maar ik ga toch voor Birkenstocks, ook al zijn ze lelijk. Ik heb hele slechte voeten, maar op Birkenstocks kan ik een hele dag staan!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Lavendel vr 29 jun 2012 - 2:32

Ik loop graag op deze 3 als ik echt moet lopen.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Gaastra-schoenen-jetty-sand-1Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Wit-birkenstock-slipperZomerschoenen in steden met veel wandelen? Img-thing?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:33

Rush schreef:
Ik heb een soort lage all stars van de Primark met echt een dikke zool eronder! En die lopen echt heerlijk!

Maar ik ga toch voor Birkenstocks, ook al zijn ze lelijk. Ik heb hele slechte voeten, maar op Birkenstocks kan ik een hele dag staan!

Goede zaak! Wat ik tot nu toe in handen heb gehad was armoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Jerry vr 29 jun 2012 - 2:43

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Reef-slippers

Ik vind dat Reef's zéker nog wel kunnen. Deze vorig jaar gekocht en door 't glitter-bandje doe ik ze zelfs wel onder 'net' aan. Ik zwéér bij die dingen!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Verde vr 29 jun 2012 - 3:01

freakielief schreef:Teva's! Ik heb nu nog een iets groffer model, maar wil binnenkort deze kopen:
http://www.teva-nl.com/womens-zirra-adjustable-outdoor-sandals/1000035,nl_NL,pd.html?dwvar_1000035_color=RED&start=19&cgid=women-sandals&srule=price-ascending

Ik vind het zelfs onder een rokje best kunnen en ik loop er heerlijk op! Plus dat je ze gewoon lekker kunt afspoelen na een dag vieze stad/natuur.

+1

Of Teva slippers, vind ik ook erg fijn lopen! Onderste deel van de zool is vrij hard, dus geen steentjes die erdoorheen komen, terwijl de bovenste laag zich naar je voeten vormt en dus perfect zit. Sommigen moeten erg wennen aan de bandjes, maar die geven mij juist stevigheid.

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Women_teva_olowahu_flip_flops_06_closeout_reviews_507781_175
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Monte vr 29 jun 2012 - 3:04

Ik heb ook echte wandelschoenen, maar die vind ik ook te warm. Nu heb ik alleen nog maar slippers(goedkope van de hema) en mijn nieuwe sandaaltjes:
Zomerschoenen in steden met veel wandelen? IMG_2474-1
Maar hier kan ik ook niet echt uren op lopen(wat ik wel ga doen op vakantie), dus ik moet ook nog even op zoek naar lekkere gympies of andere schoentjes.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Phileine vr 29 jun 2012 - 3:08

Ik zou wel kiezen voor goede, stevige sneakers. Ik heb hele fijne van Nike. De kans dat je dan blaren krijgt is nihil.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Herfstblaadjes vr 29 jun 2012 - 3:24

freakielief schreef:Teva's! Ik heb nu nog een iets groffer model, maar wil binnenkort deze kopen:
http://www.teva-nl.com/womens-zirra-adjustable-outdoor-sandals/1000035,nl_NL,pd.html?dwvar_1000035_color=RED&start=19&cgid=women-sandals&srule=price-ascending

Ik vind het zelfs onder een rokje best kunnen en ik loop er heerlijk op! Plus dat je ze gewoon lekker kunt afspoelen na een dag vieze stad/natuur.

Hier zat ik ook aan te denken, ik vond ze alleen wat breed en lomp, maar deze zien er nog best leuk uit.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Blond vr 29 jun 2012 - 3:27

Ik zou ook gaan voor lage Allstars of Vans. Die stinken echt minder snel dat goedkope sneakertjes van de Primark of de Schoenenreus.

Ik heb trouwens ook ballerina's van Tommy Hilfiger (3 paar), en die lopen ook heerlijk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Poubelle vr 29 jun 2012 - 3:29

Chance schreef:Ik zou ook gaan voor lage Allstars of Vans. Die stinken echt minder snel dat goedkope sneakertjes van de Primark of de Schoenenreus.

Ik heb trouwens ook ballerina's van Tommy Hilfiger (3 paar), en die lopen ook heerlijk.

Ik heb veel verschillende soorten schoenen, maar m'n Vans stinken echt 't meest! Sad
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen in steden met veel wandelen? Empty Re: Zomerschoenen in steden met veel wandelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum