Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerschoenen! :-s

+13
Spring
sanne-84
Raindrop
PrimaBella
Blond
luisa
Pien
bolus26
Jeanette
SoCali
TNMN
Jerry
Atelier Madame
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:54

Aah, altijd als ik weer mooie pumps aan wil met blote voeten heb ik weer blaren! De schoenen zijn niet te groot en niet te klein maar toch heb ik het al na een paar uurtjes lopen...
Ben ik nou de enige of zijn er meer die dit hebben?
En wat kan ik eraan doen behalve veel talkpoeder, van die "stickers" voor in de schoen en pleisters?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Atelier Madame do 14 apr 2011 - 0:58

Ik ken het met ballerina's wat een crime is het om diedingen in te lopen!! Ik ben ook altijd weken aan het zoeken voordat ik goede ballerina's vind..

Misschien zijn ze toch niet helemaal goed naar je voet gevormd?
Probeer is ze een nacht natte kranten in je schoenen te doen en trek ze vervolgens aan, dan vormt het leer zich makkelijker naar je voeten!
(natte sokken kan ook)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Jerry do 14 apr 2011 - 1:03

Dat heb ik ook altijd aan 't begin van de zomer. Blaren doorprikken aan de zijkant, leegduwen en het velletje laten zitten.. Met een beetje mazzel groeit dat dan weer vast en is je huid wat 'stugger', dus geen blaren meer :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:03

Ja, drama.. Om die reden draag ik dus bijna nooit ballerina`s en pumps..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:14

O dat heb ik ook. Blaren op mijn kleine teen en hakken. Van het weekend weer op zoek naar ballerinas, maar weet niet of ik er mee thuis kom. Daarom loop ik meestal op slippers in de zomer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  TNMN do 14 apr 2011 - 2:41

Vaseline op je huid helpt tegen het schuren. Ik geloof dat er ook speciale balsem bestaat, maar ik gebruik gewoon Vaseline smile Wel een dikke laag op doen en een potje meenemen in je tas als je ergens heen gaat!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:43

TNMN schreef:Vaseline op je huid helpt tegen het schuren. Ik geloof dat er ook speciale balsem bestaat, maar ik gebruik gewoon Vaseline smile Wel een dikke laag op doen en een potje meenemen in je tas als je ergens heen gaat!
Word je schoen dan niet helemaal vettig van binnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:53

Purple schreef:
TNMN schreef:Vaseline op je huid helpt tegen het schuren. Ik geloof dat er ook speciale balsem bestaat, maar ik gebruik gewoon Vaseline smile Wel een dikke laag op doen en een potje meenemen in je tas als je ergens heen gaat!
Word je schoen dan niet helemaal vettig van binnen?

Ie, dat lijkt me goor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  TNMN do 14 apr 2011 - 2:59

Lize schreef:
Purple schreef:
TNMN schreef:Vaseline op je huid helpt tegen het schuren. Ik geloof dat er ook speciale balsem bestaat, maar ik gebruik gewoon Vaseline smile Wel een dikke laag op doen en een potje meenemen in je tas als je ergens heen gaat!
Word je schoen dan niet helemaal vettig van binnen?

Ie, dat lijkt me goor.

Valt best mee, beter dan bloed Wink En het wordt wel een beetje vettig ja (zoveel doe ik ook weer niet op voet, gewoon een laagje - geen klodder zeg maar :P), maar dat heb ik er voor over. Niemand ziet toch de binnenkant! En ik maak het vaak schoon smile
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  SoCali do 14 apr 2011 - 6:20

Anti blaren stick van Compeed!
Op de plek smeren waar het nodig is en voila! Geen pijn en blaren, en ook geen vieze schoenen. Ik vind het echt ideaal spul!
Zomerschoenen! :-s -!Johnson%20and%20Johnson%20Compeed%20Anti%20Blister%20Stick--27215129
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Jeanette do 14 apr 2011 - 7:40

SoCali schreef:Anti blaren stick van Compeed!
Op de plek smeren waar het nodig is en voila! Geen pijn en blaren, en ook geen vieze schoenen. Ik vind het echt ideaal spul!
Zomerschoenen! :-s -!Johnson%20and%20Johnson%20Compeed%20Anti%20Blister%20Stick--27215129

Toch maar eens proberen, want ik heb dat drama ook altijd met pumps.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Jerry do 14 apr 2011 - 8:04

Werkt bij mij voor geen meter...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  bolus26 do 14 apr 2011 - 9:50

bij mij ook niet helaas
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Pien do 14 apr 2011 - 9:57

bij mij werkt het super geod juist die stick! ik kon nog geen 5 minuten op een paar pumps lopen zonder panty kousjes, nou is onder een jeans een pantykousje niet zo erg maar met een rokje/ jurkje word het een ander verhaal. ik die stick gekocht, en zonder problemen heb ik er werkelijk een hele dag op kunnen lopen! ik werk zelfs regelmatig een hele dag op pumps, dan wel geen grote hak maar toch wel zonder kousjes...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  luisa do 14 apr 2011 - 22:06

Ik heb er ook last van, met bijna elka paar schoenen ook laarzen wel.
Niks aan te doen. heb het bij nieuwe schoenen maar idd ook bij ballerina's ofzo die ik een tijd niet gedragen heb. Bij mij komt er overigens niet echt een blaar, meer een open wond. Ik heb dan ook altijd pleisers bij me en doe schoen maar 1 dag ofzo aan, volgende dag weer ander paar. Op een gegeven moment heelt mijn huid en heb ik nergens meer last van.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Blond do 14 apr 2011 - 22:34

Als ik mijn ballerina's en pumps weer ga dragen doe ik preventief pleisters op. Geen gezicht, maar na twee weken zijn mijn voeten weer gewend en dan hoeft t niet meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  PrimaBella vr 15 apr 2011 - 8:59

Ik loop pumps vaak in met pantykousen aan. Maar dit kan inderdaad wel alleen als je er een lange (spijker)broek bij aan hebt!
Voor mij werkt dit wel altijd goed, want op een gegeven moment gaat de schoen vervormen naar jouw voet en dan kan ik ze zonder kousen aan. smile
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 9:15

Die stick is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb, goeie tip.
Maar ik ben dus inderdaad lang niet de enige! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Raindrop vr 15 apr 2011 - 10:18

Ik heb laatst als tip meegekregen om je schoenen een nacht in de diepvries te doen.
Ik heb dat laatst ook met twee paar schoenen gedaan. En het hielp wel.
Je moet ze dan wel meteen aan doen (ik deed dat eerst met sokken erbij) en daarna zaten ze lekker!
Ik had nog wel blaren van de vorige dag dus het deed nog wel pijn.

Ik ben verder wel benieuwd naar die stick. En vaseline lijkt me ook geen slecht idee. Zolang die blaren maar wegblijven en mijn schoenen lekker zitten smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  sanne-84 vr 15 apr 2011 - 20:12

goh ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
zowel ballerina's als pumps idd. bij ballerina's krijg ik vooral last bij mn hakken, bij pumps van mn kleine teentjes. pleisters op mn hak ziet er ook niet uit, en op mn kleine teen lijkt het ook nie echt te werken.. heb ook al eens die doorzichtige pleister uit tube (cremeachtig iets) geprobeerd, maar helaas. of van die silliconepleisters, maar vind die verschrikkelijk duur (en aangezien ik niet 1 paar schoenen heb;))
heb nu zelfs schoenen van vorig jaar aan, nog mn sokken erin aangehad, en nog kapotte hakken:S
vaseline wist ik niet, mijlijkt dan dat de huid wat soepeler wordt en dus meer kans op wondjes..
dus ik heb de tip ook nie..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Spring za 16 apr 2011 - 23:05

Is het niet gewoon handig als je schoenen koopt die lekker zitten, en waar je goed op kunt lopen zonder allerlei middeltjes te moeten gebruiken?

Ik draag om die reden geen pumps en ballerina's. Ik wil schoenen kopen en aantrekken die gelijk lekker zitten.

Maar voor jullie, er moeten toch ook goede ballerina's en pumps zijn waar je direct goed op loopt?
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:21

Biancy schreef:Is het niet gewoon handig als je schoenen koopt die lekker zitten, en waar je goed op kunt lopen zonder allerlei middeltjes te moeten gebruiken?
Ze lopen lekker alleen niet als je er voor het eerst met blote voeten in moet, die voeten zijn dan nog niks gewent. Maar goed, ik loop er liever sexi bij als sexloos. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:48

Ik heb gisteren deze gekocht:

Kosten wel een 'fortuin', maar als ze fijn zitten is het me dat dubbel en dwars waard. Zitten nu al lekker, moet ze wel inlopen. Aan 1 kant een beetje een kapotte hak, maar verder alles oke. Dus hopelijk kan ik hier wel lekker de zomer op door wandelen!


Laatst aangepast door Lize op ma 18 apr 2011 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Cow zo 17 apr 2011 - 7:04

Purple schreef:
Biancy schreef:Is het niet gewoon handig als je schoenen koopt die lekker zitten, en waar je goed op kunt lopen zonder allerlei middeltjes te moeten gebruiken?
Ze lopen lekker alleen niet als je er voor het eerst met blote voeten in moet, die voeten zijn dan nog niks gewent. Maar goed, ik loop er liever sexi bij als sexloos. laughcry
:shock: Nou ben je zonder ballerina's of pumps natuurlijk niet gelijk sexloos......
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Raindrop zo 17 apr 2011 - 7:15

ILD schreef:
Purple schreef:
Biancy schreef:Is het niet gewoon handig als je schoenen koopt die lekker zitten, en waar je goed op kunt lopen zonder allerlei middeltjes te moeten gebruiken?
Ze lopen lekker alleen niet als je er voor het eerst met blote voeten in moet, die voeten zijn dan nog niks gewent. Maar goed, ik loop er liever sexi bij als sexloos. laughcry
:shock: Nou ben je zonder ballerina's of pumps natuurlijk niet gelijk sexloos......

Nee je bent inderdaad niet gelijk sexloos.
Ik heb ook superleuke sneakers! Toch probeer ik mijn voeten te laten wennen aan ballerina's en pumps omdat ik ze mooi vindt. Maar ik draag ook graag sneakers of slippers Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerschoenen! :-s Empty Re: Zomerschoenen! :-s

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum