Goedemorgen vrijdag!
+11
Marin
Jezzie
Bliss
Zonnetje
studiebol
Arwyn
Ibbeltje
heartsdale
Rouxxxe
Snoes
Oasis
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen vrijdag!
Goedemorgen,
Ik heb echt rot geslapen. Ga je vroeg naar bed, word je alsnog om half 12 wakker met extreme rugpijn. Uiteindelijk paar paracetamol genomen en toen ging het wel weer.
Maar wel weer moe nu .
Vandaag werken tot de middag en dan wederom verder aan school.
Bijna weekend!!
Ik heb echt rot geslapen. Ga je vroeg naar bed, word je alsnog om half 12 wakker met extreme rugpijn. Uiteindelijk paar paracetamol genomen en toen ging het wel weer.
Maar wel weer moe nu .
Vandaag werken tot de middag en dan wederom verder aan school.
Bijna weekend!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen vrijdag!
Nou ik zou ook erg graag terug willen maar mijn vriend kon maar niet opstaan dus ben ik er uit gegaan. Uiteraard was ik alweer wakker voor mijn wekker (= 6 uur). Nu heb ik hem de deur uit geholpen en ben ik zelf nog zo gaar. Zou het liefst terugkruipen maar dan ga ik een lange dag tegemoet. Denk dat ik om half 8 wil gaan beginnen. Na mijn werkdag heb ik niks, moet vannacht weer werken van 00.00 - 04.00 *gaap*. Duurt nog even dus voor ik mag zeggen dat het weekend is. Maar ik kijk er erg naar uit, dit weekend ga ik mijn vriend voorstellen aan mijn familie .
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen, alleen weer veel te kort . Ben nu aan het werk tot 15u, daarna ga ik het hele huis onder handen nemen. Het is een stort bij ons thuis. Nog een week en dan kunnen we eindelijk weer wat normaler leven.
Fijne dag allemaal!
Zusje, spannend!
Ik heb lekker geslapen, alleen weer veel te kort . Ben nu aan het werk tot 15u, daarna ga ik het hele huis onder handen nemen. Het is een stort bij ons thuis. Nog een week en dan kunnen we eindelijk weer wat normaler leven.
Fijne dag allemaal!
Zusje, spannend!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goeienmorgen!
Ik heb op zich wel lekker geslapen, alleen een beetje licht. Vandaag werken, laatste dag van de week. Vanavond blijf ik een avondje thuis, ben ik ook wel even aan toe want ben flink moe.
Fijne dag all!
Ik heb op zich wel lekker geslapen, alleen een beetje licht. Vandaag werken, laatste dag van de week. Vanavond blijf ik een avondje thuis, ben ik ook wel even aan toe want ben flink moe.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Zusje, spannend!
Klinkt als een behoorlijke klus maar altijd zo heerlijk als je huis opgeruimd is toch?
En spannend, och... Ik ben eerder blij dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit .
Ik begin toch maar iets later. Net bedacht dat ik om 4 uur kan stoppen als ik om kwart voor 8 begin .
Gast- Gast
Goedemorgen.
Ik heb wel lekker geslapen. Zometeen aant werk.
Heb ook nog geen weekend want moet zondag ook alweer werken. Nou ja, beter werk als geen werk
Ik wens een ieder een hele fijne dag.
Zusje succes dit weekend, spannend!
Ik heb wel lekker geslapen. Zometeen aant werk.
Heb ook nog geen weekend want moet zondag ook alweer werken. Nou ja, beter werk als geen werk
Ik wens een ieder een hele fijne dag.
Zusje succes dit weekend, spannend!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Goedemorgen,
Nog een dagje werken en dan weekend! Zaterdag weer de Eindhoven meiden zien, zin in!!
Fijne dag!
Nog een dagje werken en dan weekend! Zaterdag weer de Eindhoven meiden zien, zin in!!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Hier een drukke maar leuke dag!
Zo naar Walibi en vanavond/vannacht TT nacht
Fijne dag allemaal!
Hier een drukke maar leuke dag!
Zo naar Walibi en vanavond/vannacht TT nacht
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga straks ff bij een vriendin langs, en verder wil ik vandaag een fotoboek afmaken!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Goedemorgen! Ik heb lekker geslapen, alleem had een rare droom over mijn werk en een gesprek dat ik had met mijn bazij. Soms herinner je je dromen nog zo goed als je wakker wordt, dat vind ik altijd een vreemd gevoel.
Ik werk vandaag een half dagje: van half 9 tot half 1, tenminste als ik dan alles af heb wat ik gedaan wil hebben. Vanmiddag ga ik met mijn moeder, schoonmoeder en zus van mijn vriend bij een vriendin op kraamvisite. Daarna blijft mijn moeder bij mij eten. Misschien lopen we nog even over de kermis.
Fijne dag allemaal!
Ik werk vandaag een half dagje: van half 9 tot half 1, tenminste als ik dan alles af heb wat ik gedaan wil hebben. Vanmiddag ga ik met mijn moeder, schoonmoeder en zus van mijn vriend bij een vriendin op kraamvisite. Daarna blijft mijn moeder bij mij eten. Misschien lopen we nog even over de kermis.
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Oh leuk, veel plezier Zusje! En is heus wel een beetje spannend
Ik heb al weekend, ben wel doodmoe, maar zit nu te wachten op mn schoonouders. Ze komen me zo ophalen en dan rijden we naar Schiphol om mn vriend op te halen die een maand weg is geweest Ben gewoon een beetje zenuwachtig, stom hè?
En vanmiddag ga ik dus lekker seksen hahaa
Fijne dag!
Ik heb al weekend, ben wel doodmoe, maar zit nu te wachten op mn schoonouders. Ze komen me zo ophalen en dan rijden we naar Schiphol om mn vriend op te halen die een maand weg is geweest Ben gewoon een beetje zenuwachtig, stom hè?
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen allemaal,
Ik heb niet zo lang geslapen, moest om 7.00 beneden zijn, want ze gaan hier vandaag in de tuin bezig.
De coniferen tussen ons en de buurman worden er uit gehaald...ze zijn er al bijna uit ondertussen!
En de tuin wordt opgehoogd. Kunnen we daarna eindelijk wat moois maken van onze verwilderde achtertuin!
Vanmiddag nog even werken en dan lekker weekend!
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet zo lang geslapen, moest om 7.00 beneden zijn, want ze gaan hier vandaag in de tuin bezig.
De coniferen tussen ons en de buurman worden er uit gehaald...ze zijn er al bijna uit ondertussen!
En de tuin wordt opgehoogd. Kunnen we daarna eindelijk wat moois maken van onze verwilderde achtertuin!
Vanmiddag nog even werken en dan lekker weekend!
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Nou ja, ik hoop dat dit een betere dag wordt dan gisteren.. Ik ben nu aan het wachten totdat de geiser gemaakt gaat worden, kan tussen 8 en 12, en hopelijk gaat deze afspraak wel door vandaag. Intussen wil ik het huis een beetje opruimen. Daarna wil ik met m'n nieuwe camera er op uit om 'm te proberen! Hoop dus dat het droog blijft. Vanavond komt m'n zus logeren, maar ze is er pas rond 10en.
Nou ja, ik hoop dat dit een betere dag wordt dan gisteren.. Ik ben nu aan het wachten totdat de geiser gemaakt gaat worden, kan tussen 8 en 12, en hopelijk gaat deze afspraak wel door vandaag. Intussen wil ik het huis een beetje opruimen. Daarna wil ik met m'n nieuwe camera er op uit om 'm te proberen! Hoop dus dat het droog blijft. Vanavond komt m'n zus logeren, maar ze is er pas rond 10en.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat leuk Zusje!
Ik word zo door een vriendin opgehaald. En dan gaan we naar Concert @ Sea!. Lekker het hele weekend op de dam zitten en genieten van muziek, mensen kijken en drank
Ik word zo door een vriendin opgehaald. En dan gaan we naar Concert @ Sea!. Lekker het hele weekend op de dam zitten en genieten van muziek, mensen kijken en drank
Gast- Gast
Veel plezier, Zusje en jij ook Bliss, op Schiphol!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bliss schreef:Oh leuk, veel plezier Zusje! En is heus wel een beetje spannend
Fijne dag!
Hahaha sekse dan maar!!
heartsdale- Prater
Confusion schreef:Wat leuk Zusje!
Wat leuk zeg.
Heel veel plezier ik hoop dat je mooi weer hebt.
heartsdale- Prater
Whaha Bliss! Seks ze!
Ik heb echt verrot geslapen, er was een feestje bij de buren en dat ging geloof ik tot na 2en door. Het was net alsof ik probeerde in een discotheek in slaap te vallen (al is me dat wel eens gelukt!).
Ik ga zo naar mijn beste vriendin in Amsterdam en vanavond terrasje pikken met vriendinnen!
Ik heb echt verrot geslapen, er was een feestje bij de buren en dat ging geloof ik tot na 2en door. Het was net alsof ik probeerde in een discotheek in slaap te vallen (
Ik ga zo naar mijn beste vriendin in Amsterdam en vanavond terrasje pikken met vriendinnen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen. Ik heb heerlijk geslapen. Dadelijk bij mijn vriendin lunchen. En vanmiddag bij een andere vriendin bij kletsen en vanavond uit eten met een vriend.
Tussendoor nog een flinke woordenwisseling uitspreken. En een enorm leuk maar druk weekend tegemoet gaan !!!
Tussendoor nog een flinke woordenwisseling uitspreken. En een enorm leuk maar druk weekend tegemoet gaan !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ja, dat is zeker een heerlijk gevoel. Alleen jammer dat het de laatste maanden binnen een dag alweer vol rommel en rotzooi lag.Zusje schreef:Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Zusje, spannend!
Klinkt als een behoorlijke klus maar altijd zo heerlijk als je huis opgeruimd is toch?
En spannend, och... Ik ben eerder blij dat het eindelijk gaat gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit .
Ik begin toch maar iets later. Net bedacht dat ik om 4 uur kan stoppen als ik om kwart voor 8 begin .
En excuus, veel pleziéééér dit weekend
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik heb slecht geslapen vannacht. Waarschijnlijk door de warmte. Wat langer blijven liggen, maar helaas niet echt meer geslapen. Maar goed niks mis mee, zo meteen klaar maken en dan mijn verjaardag vieren!
Fijne dag allemaal!
Ik heb slecht geslapen vannacht. Waarschijnlijk door de warmte. Wat langer blijven liggen, maar helaas niet echt meer geslapen. Maar goed niks mis mee, zo meteen klaar maken en dan mijn verjaardag vieren!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb om 2 uur een sollicitatiegesprek en ik ben stervenszenuwachtig En dat is helemaal niet nodig want ik heb een baan voor 4 dagen en ga op gesprek voor een baan van 5 dagen binnen dezelfde stichting, alleen een andere school. Ik heb dus helemaal niks te verliezen en zou graag onbevangen het gesprek in gaan, maar pfff mijn buik is toch aan het rommelen;-)
Vanavond ff met een vriendin shoppen en wat eten samen, gezelllig ff bijkletsen! Heb er zin in:-)
Fijne dag!
Ik heb om 2 uur een sollicitatiegesprek en ik ben stervenszenuwachtig En dat is helemaal niet nodig want ik heb een baan voor 4 dagen en ga op gesprek voor een baan van 5 dagen binnen dezelfde stichting, alleen een andere school. Ik heb dus helemaal niks te verliezen en zou graag onbevangen het gesprek in gaan, maar pfff mijn buik is toch aan het rommelen;-)
Vanavond ff met een vriendin shoppen en wat eten samen, gezelllig ff bijkletsen! Heb er zin in:-)
Fijne dag!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
PinkCoelho schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag, Jaya!
Dank je wel
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!
» Goedemorgen vrijdag!