Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stop de witte legging nu!

+41
Caribbeanlover
Lavendel
Star007
Sterre
Tazz
Snoes
Mida4you
TwistedAngel
Sunshine
Urban Naked
Joli86
Takkie
Pompoen
Kowalski
LaBonita
Polly
Shisha
loura
Parisienne
Bacio
Caroow
nijntje4
Atelier Madame
Twellie
Poubelle
Discordia
Ella
Raindrop
Rush
Suus
Blond
SoGood
SuzieQ
Arwyn
Gizmo
Susan
Ibbeltje
marjoleinnn
Mizz_S
Sylvana
Happinaz
45 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 21:18

Carrie schreef:Ik vind het gewoon zonde van je outfit om er welke kleur legging onder te dragen. Als je je rokje te kort vindt, waarom koop je hem dan? Heb je zo'n leuk rokje/jurkje aan, is het hele effect weg door zo'n lelijke legging eronder.

Als ik op de fiets zit met een rokje draag ik er ook wel eens een legging onder, maar dan zo dat hij niet onder mijn rokje uit komt. Of een boxer.
Eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Sterre do 5 jul 2012 - 21:29

Ik vind het onder echt te korte dingen wel leuk, maar dan meer tuniekjes die wel over je kont vallen maar te wijd of doorschijnend zijn om met blote benen te dragen. Maar dan wel een donkere, lange legging.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Snoes do 5 jul 2012 - 21:47

Met tuniekjes draag ik ook wel leggings, omdat ze inderdaad te kort zijn om als jurkje te dragen. Onder jurkjes/rokjes doe ik dat niet, maar heb er geen problemen mee als andere dat wel doen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 22:17

Sterre schreef:Ik vind het onder echt te korte dingen wel leuk, maar dan meer tuniekjes die wel over je kont vallen maar te wijd of doorschijnend zijn om met blote benen te dragen. Maar dan wel een donkere, lange legging.

Ja dat ben ik dan wel weer met je eens! Een lange legging onder een tuniekje vind ik erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Star007 do 5 jul 2012 - 22:29

Carrie schreef:Ik vind het gewoon zonde van je outfit om er welke kleur legging onder te dragen. Als je je rokje te kort vindt, waarom koop je hem dan? Heb je zo'n leuk rokje/jurkje aan, is het hele effect weg door zo'n lelijke legging eronder.

Als ik op de fiets zit met een rokje draag ik er ook wel eens een legging onder, maar dan zo dat hij niet onder mijn rokje uit komt. Of een boxer.

Maar niet iedereen is gezegend met mooie benen! Moet je dan maar geen rokje of jurkje dragen? Ik heb zelf niet de mooiste benen en krijg echt plakbenen, aangezien mijn bovenbenen tegen elkaar aan komen. Nou als oplossing draag ik dan vaak een legging onder een rokje of jurkje/tuniek .. en ja zelf een witte Stop de witte legging nu! - Pagina 4 394967 . En op mijn werk ( zorg) mag ik niet eens met blote benen onder een jurkje of rokje, dat is veelste uitdagend. Aangezien ik niet altijd in een broek wil lopen, draag ik ook daar rokjes of jurkjes ofzo met een legging. Ik draag mijn jurkjes of rokjes ook wel zonder legging hoor, maar voel me dan wel minder op me gemak door mijn benen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Lavendel do 5 jul 2012 - 22:34

Maar je kunt toch ook korte broekjes/leggings dragen tegen plakbenen met de lengte van je rokje zodat ze er niet onderuitkomen? Ik zie echt niet vaak mensen met lelijke onderbenen hoor (mensen vinden toch vaak het bovenste deel van het been het lelijkst), je rokje hoeft ook niet zo kort te zijn als je niet blij bent met je benen?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 22:59

Je ziet in een rokje toch bijna altijd je bovenbenen ook?

Behalve in een lange of driekwart, maar dat staat ook niet iedereen, zeker driekwart niet haha. En dat noem ik ook geen rokje meer. Stop de witte legging nu! - Pagina 4 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 23:23

Rush schreef:Je ziet in een rokje toch bijna altijd je bovenbenen ook?

Behalve in een lange of driekwart, maar dat staat ook niet iedereen, zeker driekwart niet haha. En dat noem ik ook geen rokje meer. Stop de witte legging nu! - Pagina 4 1578173417

Wat is er dan eigenlijk 'mis' met jouw benen, zit dat niet gewoon tussen je oren? Wat kan er nou lelijk zijn aan benen, behalve wanneer ze verminkt zijn door brand ofzo? (dan nog zou ik er schijt aan hebben)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 23:33

Ik heb gewoon dikke bovenbenen met putten, en vreemde hoekige, mannelijke onderbenen. Die ga ik echt niet bloot vertonen, dat is gewoon enorm lelijk. En nee, dat zit me echt niet tussen m`n oren No

Ik draag ook geen korte broeken, het staat gewoon niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 23:45

Rush schreef:Ik heb gewoon dikke bovenbenen met putten, en vreemde hoekige, mannelijke onderbenen. Die ga ik echt niet bloot vertonen, dat is gewoon enorm lelijk. En nee, dat zit me echt niet tussen m`n oren No

Ik draag ook geen korte broeken, het staat gewoon niet.

Ik ben erg benieuwd naar jouw benen, ik denk namelijk dat het in je hoofd misschien erger is, dan dat het voor anderen te zien is. Dat is vaak zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Rush do 5 jul 2012 - 23:51

Nou, ik maak het in m`n hoofd echt niet erger hoor. Ze zijn gewoon echt niet mooi slank genoeg voor onder een rokje of een korte broek. Tenminste, als ik niet wil dat m`n onderkant 'man' lijkt en de bovenkant vrouw.

Ik heb ergens wel een foto van een volleybal toernooi. Zit ik op een trap, maar dat is geen online foto, helaas, anders had ik die wel gepost. Je ziet dan alleen 2 hoekige kuiten en knieën. Ik kan er echt niets anders van maken haha.

Als het alleen dikke bovenbenen en putjes zouden zijn, zou ik het niet heel erg vinden, als er gewoon mooi gevormde onderbenen onder zaten. Maar dat is dus echt niet zo, dat zit niet in m`n hoofd Stop de witte legging nu! - Pagina 4 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Rush vr 6 jul 2012 - 0:03

Maar, ik vind een lange zwarte legging eronder wel mooi, dus dat trek ik ook gewoon aan Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 0:35

Rush schreef:Nou, ik maak het in m`n hoofd echt niet erger hoor. Ze zijn gewoon echt niet mooi slank genoeg voor onder een rokje of een korte broek. Tenminste, als ik niet wil dat m`n onderkant 'man' lijkt en de bovenkant vrouw.

Ik heb ergens wel een foto van een volleybal toernooi. Zit ik op een trap, maar dat is geen online foto, helaas, anders had ik die wel gepost. Je ziet dan alleen 2 hoekige kuiten en knieën. Ik kan er echt niets anders van maken haha.

Als het alleen dikke bovenbenen en putjes zouden zijn, zou ik het niet heel erg vinden, als er gewoon mooi gevormde onderbenen onder zaten. Maar dat is dus echt niet zo, dat zit niet in m`n hoofd Stop de witte legging nu! - Pagina 4 1578173417

OK Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Caribbeanlover vr 6 jul 2012 - 8:24

Welke meid hier had dat ooit zo mooi verwoord dat een witte legging niet kon? Ze had het leuk verteld met de uitleg van (te) witte en bruine benen.

Ik had er een met kant aan de onderkant en heb die toen gauw weggedaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  SuperGrover vr 6 jul 2012 - 23:11

Ik heb een witte legging. Like I care, als mensen het lelijk vinden, kijken ze maar een andere kant op. Ik draag m niet vaak, maar dat is niet vanwege dit forum.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  JustMeDaan za 7 jul 2012 - 0:36

Ik heb ook witte leggings en ik draag ze gewoon. Maakt me weinig uit wat een ander denkt. Als ik het lekker vind zitten en leuk vind staan is dat toch het allerbelangrijkste. Er zijn ook dingen die mensen dragen wat ik echt geen gezicht vind. Maar als hun happy zijn, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet mogen dragen?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 2:19

Ik heb een witte tregging aan, mag dat wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 8:38

Ik draag met plezier vandaag een witte driekwartslegging!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Caribbeanlover za 7 jul 2012 - 13:07

Witte leggings zijn lelukkkkk:lol:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Aletta ma 9 jul 2012 - 5:10

Ben ik even blij dat er iemand actie voert tegen de witte legging.

Ik bedoel, zoveel mensen houden zich bezig met onbelangrijke zaken. Bijvoorbeeld dat elke 6 sec een kind dood gaat van de honger. Dat in Nederland zich elk jaar zo'n 1500 mensen zich zo ellendig voelen dat ze zelfmoord plegen. Dat door klimaatverandering hele eilandstaten onder water dreigen te komen.

Waarom zou je je om dat soort dingen druk maken, als er een veel grotere ramp zich in Nederland voordoet: dat allemaal vrouwen een legging dragen die jij niet mooi vindt? Het is toch een schande dat er mensen zijn die een andere kledingsmaak hebben dan Jeroen Bosman?


scratch

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Discordia ma 9 jul 2012 - 5:15

Aletta schreef:Ben ik even blij dat er iemand actie voert tegen de witte legging.

Ik bedoel, zoveel mensen houden zich bezig met onbelangrijke zaken. Bijvoorbeeld dat elke 6 sec een kind dood gaat van de honger. Dat in Nederland zich elk jaar zo'n 1500 mensen zich zo ellendig voelen dat ze zelfmoord plegen. Dat door klimaatverandering hele eilandstaten onder water dreigen te komen.

Waarom zou je je om dat soort dingen druk maken, als er een veel grotere ramp zich in Nederland voordoet: dat allemaal vrouwen een legging dragen die jij niet mooi vindt? Het is toch een schande dat er mensen zijn die een andere kledingsmaak hebben dan Jeroen Bosman?


scratch

Aletta Jacobs, ben jij het?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:15

Dus jij maakt je alleen maar druk om dat soort dingen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Carra ma 9 jul 2012 - 5:21

Discordia schreef:
Aletta schreef:Bla bla


scratch

Aletta Jacobs, ben jij het?

lol!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Urban Naked ma 9 jul 2012 - 23:02

Ik ga echt stuk om die types hier die er zo bloedserieus op in gaan. Echt, de witte legging met stervende kinderen vergelijken, dan ben je mooi bezig smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 23:22

Haha, ik moet echt heel erg lachen om de post van Aletta - vooral de reactie van Discordia. ;-) Sorry hoor, ik ben echt wel begaan met het leed in de wereld en draag ook m'n steentje wel bij aan een betere samenleving, maar het zou niet in me op zijn gekomen om daaraan te denken als het om een campagne gaat waarin witte leggings het onderwerp zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stop de witte legging nu! - Pagina 4 Empty Re: Stop de witte legging nu!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum