Stop de witte legging nu!
+41
Caribbeanlover
Lavendel
Star007
Sterre
Tazz
Snoes
Mida4you
TwistedAngel
Sunshine
Urban Naked
Joli86
Takkie
Pompoen
Kowalski
LaBonita
Polly
Shisha
loura
Parisienne
Bacio
Caroow
nijntje4
Atelier Madame
Twellie
Poubelle
Discordia
Ella
Raindrop
Rush
Suus
Blond
SoGood
SuzieQ
Arwyn
Gizmo
Susan
Ibbeltje
marjoleinnn
Mizz_S
Sylvana
Happinaz
45 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Stop de witte legging nu!
Aletta schreef:Ben ik even blij dat er iemand actie voert tegen de witte legging.
Ik bedoel, zoveel mensen houden zich bezig met onbelangrijke zaken. Bijvoorbeeld dat elke 6 sec een kind dood gaat van de honger. Dat in Nederland zich elk jaar zo'n 1500 mensen zich zo ellendig voelen dat ze zelfmoord plegen. Dat door klimaatverandering hele eilandstaten onder water dreigen te komen.
Waarom zou je je om dat soort dingen druk maken, als er een veel grotere ramp zich in Nederland voordoet: dat allemaal vrouwen een legging dragen die jij niet mooi vindt? Het is toch een schande dat er mensen zijn die een andere kledingsmaak hebben dan Jeroen Bosman?
Haha grappemaker, je moet het ook weer niet te serieus nemen he. Hoe kom je erop?
Gast- Gast
Re: Stop de witte legging nu!
Carrie schreef:Aletta schreef:Ben ik even blij dat er iemand actie voert tegen de witte legging.
Ik bedoel, zoveel mensen houden zich bezig met onbelangrijke zaken. Bijvoorbeeld dat elke 6 sec een kind dood gaat van de honger. Dat in Nederland zich elk jaar zo'n 1500 mensen zich zo ellendig voelen dat ze zelfmoord plegen. Dat door klimaatverandering hele eilandstaten onder water dreigen te komen.
Waarom zou je je om dat soort dingen druk maken, als er een veel grotere ramp zich in Nederland voordoet: dat allemaal vrouwen een legging dragen die jij niet mooi vindt? Het is toch een schande dat er mensen zijn die een andere kledingsmaak hebben dan Jeroen Bosman?
Haha grappemaker, je moet het ook weer niet te serieus nemen he. Hoe kom je erop?
Dat je dat niet meteen begrijpt - is gewoon je gezonde verstand gebruiken.
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Lelijker dan de witte legging..
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Ik stop...
» Is dat mooi witte vloer/witte kast/witte muren?
» Witte muren met witte meubels?
» witte meubels op witte muur?+ verschillende kleuren meubels?
» Ik stop...
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: