Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een iets gewaagder lijstje...

+10
Toet
Pompoen
Stuiterbal
ExpressoB
Discordia
Snoes
Bazinga
Susan
Antibes
Ibbeltje
14 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een iets gewaagder lijstje... - Pagina 3 Empty Re: Een iets gewaagder lijstje...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 7:01

Antibes schreef:
Ecrits schreef:Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.

Jup. Meermaals! Begeleider van mijn begeleider: "Tjah, zo is ze gewoon" (argh, plaats er dan geen stagaire, die maak je er niet blij mee hoor!). En directeur van de opleiding heb ik het tegen gezegd, maar die uh, doet er verder niets mee.. Ja, dat ze in volgende jaren meer toezicht moeten houden en meer moeten evalueren over begeleiding... Maja, maakt voor mij en mijn cijfer geen verschil natuurlijk.. Ik hoop nog dat ik een erg goed verslag kan schrijven om mijn cijfer op te krikken, maar aangezien ik daar een week voor krijg (staat een maand voor), zal dat ook wel niet.. Maja, einde klaagzang! Wink

Aha het is dus gewoon ronduit *** geregeld. Ik hoop dat je tweede lezer coulant is en rekening houdt met de situatie. En wie weet sla jij je er wel heel goed doorheen en valt het allemaal wel mee, uiteindelijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een iets gewaagder lijstje... - Pagina 3 Empty Re: Een iets gewaagder lijstje...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 7:33

Stofzuiger schreef:Zo, wat kunnen jullie hiermee? Laughing
Aan welke forum(st)er denken jullie bij deze steekwoorden?

Anders: Super Grover (in vergelijking met je leeftijdsgenoten)

Origineel: Rebecca (met je taartcreaties)

Meegaand: Ibbeltje (ik heb niet het idee dat je een eigen mening hebt)

Moraalridder: Susan (je hebt scherpe opmerkingen maar puntje bij paaltje ben je wel correct)

Ordinair: ExpressoB (door je soms aanvallende manier van reageren)

Luidruchtig: Stuiterbal (je bent er altijd en overal lijkt het wel)

Nieuwsgierig: Bliss (je kan het niet uitstaan als je niet weet wie er achter een nieuwe naam zit)

Over de top: PC (het materiele gedeelte van je leven is voor vele forummers een ver van hun bed show)

Gast
Gast

Bericht  Discordia wo 27 jun 2012 - 7:48

Ik ken helemaal niemand meer besef ik door die lijstjes laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 8:24

Anders: VC (maar op een hele positieve manier!)

Origineel: Ook VC, qua stijl

Meegaand: Alle fanatieke +1-ers Wink

Moraalridder: Ibbeltje

Ordinair: ExpressoB, omdat zij vaak kwaad en overtrokken reageert op een naar mijn mening 'ordinaire' manier.

Luidruchtig: CBL, omdat overal bij haar een uitroepteken achter staat.

Nieuwsgierig: Pippa, maar bij haar is het meer interesse tonen in de medemens op een positieve manier.

Over de top: Lejow, als in over de top grappige reacties met heel veel smiley's Wink

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 27 jun 2012 - 9:29

Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen

Ordinair versta ik heeeeel wat anders onder. Luidruchtig ben ik ook echt totaal niet!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:39

Charlie schreef:

Origineel: Pippa. Omdat zij af en toe heel verrassend uit de hoek kan komen.

Haha, vind je? Wat is er verrassend aan mij dan? :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 27 jun 2012 - 11:06

Confusion schreef:
Stofzuiger schreef:Zo, wat kunnen jullie hiermee? Laughing
Aan welke forum(st)er denken jullie bij deze steekwoorden?

Anders: Super Grover (in vergelijking met je leeftijdsgenoten)

Origineel: Rebecca (met je taartcreaties)

Meegaand: Ibbeltje (ik heb niet het idee dat je een eigen mening hebt)

Moraalridder: Susan (je hebt scherpe opmerkingen maar puntje bij paaltje ben je wel correct)

Ordinair: ExpressoB (door je soms aanvallende manier van reageren)

Luidruchtig: Stuiterbal (je bent er altijd en overal lijkt het wel)

Nieuwsgierig: Bliss (je kan het niet uitstaan als je niet weet wie er achter een nieuwe naam zit)

Over de top: PC (het materiele gedeelte van je leven is voor vele forummers een ver van hun bed show)

Hahah ik doe mijn naam eer aan ! Ze hebben me hier niet voor niks stuiter genoemd bounce bounce
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 11:10

Zero op alles.

Behalve nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig. Ik ben lekker simple minded als het me uit komt.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 27 jun 2012 - 11:36

Smikkell schreef:Sterke discussie.

Jaa, jaaaa, JAAAAAAA: +1
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen wo 27 jun 2012 - 11:38

Antibes schreef:
Ecrits schreef:Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.

Jup. Meermaals! Begeleider van mijn begeleider: "Tjah, zo is ze gewoon" (argh, plaats er dan geen stagaire, die maak je er niet blij mee hoor!). En directeur van de opleiding heb ik het tegen gezegd, maar die uh, doet er verder niets mee.. Ja, dat ze in volgende jaren meer toezicht moeten houden en meer moeten evalueren over begeleiding... Maja, maakt voor mij en mijn cijfer geen verschil natuurlijk.. Ik hoop nog dat ik een erg goed verslag kan schrijven om mijn cijfer op te krikken, maar aangezien ik daar een week voor krijg (staat een maand voor), zal dat ook wel niet.. Maja, einde klaagzang! Wink

Ah joh, zelfs als jij er een maand voor had gehad dan had je het nog in een week gedaan dus dat stageverslag zie ik nog wel goedkomen! Razz
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet wo 27 jun 2012 - 11:51

ExpressoB schreef:Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen

Ordinair versta ik heeeeel wat anders onder. Luidruchtig ben ik ook echt totaal niet!

Misschien moet jij het toch eens bij jezelf gaan zoeken dan, hoe het komt dat zoveel mensen zo over jou denken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Pompoen wo 27 jun 2012 - 11:52

ExpressoB schreef:Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen

Echt zo ordinair weer he die reactie van jou albino .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 17:55

Het is ook moeilijk met kritiek om te gaan! silent

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB wo 27 jun 2012 - 20:30

Nogmaals, ordinair betekend toch echt iets heel anders. Als iemand zijn naam niet juist geplaatst kan worden, vul het dan gewoon niet in.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 20:31

ExpressoB schreef:Nogmaals, ordinair betekend toch echt iets heel anders. Als iemand zijn naam niet juist geplaatst kan worden, vul het dan gewoon niet in.
Toet schreef:

Misschien moet jij het toch eens bij jezelf gaan zoeken dan, hoe het komt dat zoveel mensen zo over jou denken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 20:34

En wat is volgens jou dan ordinair, EB?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 27 jun 2012 - 20:54

Anders: VC, Sunprincess

Origineel: Rebecca

Meegaand: Ibbeltje (ook ik heb het idee dat je geen eigen mening hebt, en graag volgt wat andere vinden)

Moraalridder: Ibbeltje

Ordinair: Slaatje

Luidruchtig: Charlie, in de positieve manier van het woord. Scherp, gevat, en vol humor.

Nieuwsgierig: Tris

Over de top: CKC, wat al eerder gezegd is, op materieel gebied is jouw leven voor de meeste andere ver van het bedje..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  ExpressoB wo 27 jun 2012 - 20:56

Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga wo 27 jun 2012 - 21:55

ExpressoB schreef:Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.

GROF - PLAT

VOLKS

BANAAL - GEMEEN - GERING - GEWOON

VULGAIR

ALGEMEEN - GOEDKOOP - TRIVIAAL

ALLEDAAGS - EENVOUDIG

PLATVLOERS

ONBESCHAAFD

MINDERWAARDIG

De synoniemen Wink Stel je niet aan, iedereen valt hier wel 's onder, maar om zo te reageren, op kritiek, vind ik wel een beetje banaal van je Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Toet wo 27 jun 2012 - 22:36

ExpressoB schreef:Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.

Haha, nou wordt ie helemaal mooi. Eén woord: zelfreflectie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 22:39

Tris schreef:

GROF - PLAT

VOLKS

BANAAL - GEMEEN - GERING - GEWOON

VULGAIR

ALGEMEEN - GOEDKOOP - TRIVIAAL

ALLEDAAGS - EENVOUDIG
U
PLATVLOERS

ONBESCHAAFD

MINDERWAARDIG

De synoniemen Wink Stel je niet aan, iedereen valt hier wel 's onder, maar om zo te reageren, op kritiek, vind ik wel een beetje banaal van je Yes
Oftewel een echte draak! angel

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 27 jun 2012 - 22:40

Lees jij mijn vorige reactie trouwens echt niet of negeer je hem ge woon? Was best een nuttige bijdrage volgens mij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex wo 27 jun 2012 - 22:54

Anders: VC

Origineel: Rebecca (taarten)

Meegaand: Ibbeltje

Moraalridder: Ibbeltje, Zelda

Ordinair: Slaatje

Luidruchtig: Tris

Nieuwsgierig: Lejow

Over de top: Kom ik op terug
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:00

Even iets anders waarom is Slaatje ordinair? Vind haar heel leuk overkomen. smile

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 27 jun 2012 - 23:02

Dropdraakje schreef:Even iets anders waarom is Slaatje ordinair? Vind haar heel leuk overkomen. smile

Ik vind haar soms behoorlijk plat en expliciet in reacties, beetje tenenkrommend soms, maar ordinair vind ik dat niet echt. Ik vind geloof ik niemand echt heel ordinair, wel minder charmant in reacties.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: