Een iets gewaagder lijstje...
+10
Toet
Pompoen
Stuiterbal
ExpressoB
Discordia
Snoes
Bazinga
Susan
Antibes
Ibbeltje
14 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een iets gewaagder lijstje...
Antibes schreef:Ecrits schreef:Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.
Jup. Meermaals! Begeleider van mijn begeleider: "Tjah, zo is ze gewoon" (argh, plaats er dan geen stagaire, die maak je er niet blij mee hoor!). En directeur van de opleiding heb ik het tegen gezegd, maar die uh, doet er verder niets mee.. Ja, dat ze in volgende jaren meer toezicht moeten houden en meer moeten evalueren over begeleiding... Maja, maakt voor mij en mijn cijfer geen verschil natuurlijk.. Ik hoop nog dat ik een erg goed verslag kan schrijven om mijn cijfer op te krikken, maar aangezien ik daar een week voor krijg (staat een maand voor), zal dat ook wel niet.. Maja, einde klaagzang!
Aha het is dus gewoon ronduit *** geregeld. Ik hoop dat je tweede lezer coulant is en rekening houdt met de situatie. En wie weet sla jij je er wel heel goed doorheen en valt het allemaal wel mee, uiteindelijk.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Zo, wat kunnen jullie hiermee?
Aan welke forum(st)er denken jullie bij deze steekwoorden?
Anders: Super Grover (in vergelijking met je leeftijdsgenoten)
Origineel: Rebecca (met je taartcreaties)
Meegaand: Ibbeltje (ik heb niet het idee dat je een eigen mening hebt)
Moraalridder: Susan (je hebt scherpe opmerkingen maar puntje bij paaltje ben je wel correct)
Ordinair: ExpressoB (door je soms aanvallende manier van reageren)
Luidruchtig: Stuiterbal (je bent er altijd en overal lijkt het wel)
Nieuwsgierig: Bliss (je kan het niet uitstaan als je niet weet wie er achter een nieuwe naam zit)
Over de top: PC (het materiele gedeelte van je leven is voor vele forummers een ver van hun bed show)
Gast- Gast
Ik ken helemaal niemand meer besef ik door die lijstjes
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Anders: VC (maar op een hele positieve manier!)
Origineel: Ook VC, qua stijl
Meegaand: Alle fanatieke +1-ers
Moraalridder: Ibbeltje
Ordinair: ExpressoB, omdat zij vaak kwaad en overtrokken reageert op een naar mijn mening 'ordinaire' manier.
Luidruchtig: CBL, omdat overal bij haar een uitroepteken achter staat.
Nieuwsgierig: Pippa, maar bij haar is het meer interesse tonen in de medemens op een positieve manier.
Over de top: Lejow, als in over de top grappige reacties met heel veel smiley's
Origineel: Ook VC, qua stijl
Meegaand: Alle fanatieke +1-ers
Ordinair: ExpressoB, omdat zij vaak kwaad en overtrokken reageert op een naar mijn mening 'ordinaire' manier.
Luidruchtig: CBL, omdat overal bij haar een uitroepteken achter staat.
Nieuwsgierig: Pippa, maar bij haar is het meer interesse tonen in de medemens op een positieve manier.
Over de top: Lejow, als in over de top grappige reacties met heel veel smiley's
Gast- Gast
Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen
Ordinair versta ik heeeeel wat anders onder. Luidruchtig ben ik ook echt totaal niet!
Ordinair versta ik heeeeel wat anders onder. Luidruchtig ben ik ook echt totaal niet!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Charlie schreef:
Origineel: Pippa. Omdat zij af en toe heel verrassend uit de hoek kan komen.
Haha, vind je? Wat is er verrassend aan mij dan?
Gast- Gast
Confusion schreef:Stofzuiger schreef:Zo, wat kunnen jullie hiermee?
Aan welke forum(st)er denken jullie bij deze steekwoorden?
Anders: Super Grover (in vergelijking met je leeftijdsgenoten)
Origineel: Rebecca (met je taartcreaties)
Meegaand: Ibbeltje (ik heb niet het idee dat je een eigen mening hebt)
Moraalridder: Susan (je hebt scherpe opmerkingen maar puntje bij paaltje ben je wel correct)
Ordinair: ExpressoB (door je soms aanvallende manier van reageren)
Luidruchtig: Stuiterbal (je bent er altijd en overal lijkt het wel)
Nieuwsgierig: Bliss (je kan het niet uitstaan als je niet weet wie er achter een nieuwe naam zit)
Over de top: PC (het materiele gedeelte van je leven is voor vele forummers een ver van hun bed show)
Hahah ik doe mijn naam eer aan ! Ze hebben me hier niet voor niks stuiter genoemd
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zero op alles.
Behalve nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig. Ik ben lekker simple minded als het me uit komt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sterke discussie.
Jaa, jaaaa, JAAAAAAA: +1
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Ecrits schreef:Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.
Jup. Meermaals! Begeleider van mijn begeleider: "Tjah, zo is ze gewoon" (argh, plaats er dan geen stagaire, die maak je er niet blij mee hoor!). En directeur van de opleiding heb ik het tegen gezegd, maar die uh, doet er verder niets mee.. Ja, dat ze in volgende jaren meer toezicht moeten houden en meer moeten evalueren over begeleiding... Maja, maakt voor mij en mijn cijfer geen verschil natuurlijk.. Ik hoop nog dat ik een erg goed verslag kan schrijven om mijn cijfer op te krikken, maar aangezien ik daar een week voor krijg (staat een maand voor), zal dat ook wel niet.. Maja, einde klaagzang!
Ah joh, zelfs als jij er een maand voor had gehad dan had je het nog in een week gedaan dus dat stageverslag zie ik nog wel goedkomen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen
Misschien moet jij het toch eens bij jezelf gaan zoeken dan, hoe het komt dat zoveel mensen zo over jou denken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ExpressoB schreef:Weer van die lijstjes... ik ordinair... hahaha laat mij maar lachen
Echt zo ordinair weer he die reactie van jou .
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nogmaals, ordinair betekend toch echt iets heel anders. Als iemand zijn naam niet juist geplaatst kan worden, vul het dan gewoon niet in.
ExpressoB schreef:Nogmaals, ordinair betekend toch echt iets heel anders. Als iemand zijn naam niet juist geplaatst kan worden, vul het dan gewoon niet in.
Toet schreef:
Misschien moet jij het toch eens bij jezelf gaan zoeken dan, hoe het komt dat zoveel mensen zo over jou denken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Anders: VC, Sunprincess
Origineel: Rebecca
Meegaand: Ibbeltje (ook ik heb het idee dat je geen eigen mening hebt, en graag volgt wat andere vinden)
Ordinair: Slaatje
Luidruchtig: Charlie, in de positieve manier van het woord. Scherp, gevat, en vol humor.
Nieuwsgierig: Tris
Over de top: CKC, wat al eerder gezegd is, op materieel gebied is jouw leven voor de meeste andere ver van het bedje..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.
ExpressoB schreef:Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.
GROF - PLAT
VOLKS
BANAAL - GEMEEN - GERING - GEWOON
VULGAIR
ALGEMEEN - GOEDKOOP - TRIVIAAL
ALLEDAAGS - EENVOUDIG
PLATVLOERS
ONBESCHAAFD
MINDERWAARDIG
De synoniemen Stel je niet aan, iedereen valt hier wel 's onder, maar om zo te reageren, op kritiek, vind ik wel een beetje banaal van je
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
ExpressoB schreef:Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.
Haha, nou wordt ie helemaal mooi. Eén woord: zelfreflectie.
Toet- Lady Post-a-lot
Oftewel een echte draak!Tris schreef:ExpressoB schreef:Tot nu toe is er 2 keer slaatje als ordinair benoemd, kan ik wel inkomen. De redenen ervoor zijn toch echt heel anders dan die bij mij worden genoemd.
GROF - PLAT
VOLKS
BANAAL - GEMEEN - GERING - GEWOON
VULGAIR
ALGEMEEN - GOEDKOOP - TRIVIAAL
ALLEDAAGS - EENVOUDIG
U
PLATVLOERS
ONBESCHAAFD
MINDERWAARDIG
De synoniemen Stel je niet aan, iedereen valt hier wel 's onder, maar om zo te reageren, op kritiek, vind ik wel een beetje banaal van je
Gast- Gast
Lees jij mijn vorige reactie trouwens echt niet of negeer je hem ge woon? Was best een nuttige bijdrage volgens mij.
Toet- Lady Post-a-lot
Anders: VC
Origineel: Rebecca (taarten)
Meegaand: Ibbeltje
Moraalridder: Ibbeltje, Zelda
Luidruchtig: Tris
Nieuwsgierig: Lejow
Over de top: Kom ik op terug
Origineel: Rebecca (taarten)
Meegaand: Ibbeltje
Moraalridder: Ibbeltje, Zelda
Luidruchtig: Tris
Nieuwsgierig: Lejow
Over de top: Kom ik op terug
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Even iets anders waarom is Slaatje ordinair? Vind haar heel leuk overkomen.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Even iets anders waarom is Slaatje ordinair? Vind haar heel leuk overkomen.
Ik vind haar soms behoorlijk plat en expliciet in reacties, beetje tenenkrommend soms, maar ordinair vind ik dat niet echt. Ik vind geloof ik niemand echt heel ordinair, wel minder charmant in reacties.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nu! [lijstje]
» To do-lijstje
» Keuze-lijstje
» Nog een lijstje om te kiezen
» Jouw to do lijstje van vandaag...
» To do-lijstje