Een iets gewaagder lijstje...
+10
Toet
Pompoen
Stuiterbal
ExpressoB
Discordia
Snoes
Bazinga
Susan
Antibes
Ibbeltje
14 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een iets gewaagder lijstje...
Ibbeltje schreef:Charlie schreef:Ibbeltje schreef:haha Charlie die verwachtte ik dus al
Waarom doe je er niks aan dan?
Waarom wel?
Omdat 't Charlie irriteert natuurlijk .
Gast- Gast
Oh en daarom zou ik moeten veranderen? Nee ik blijf gewoon mijzelf.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Oh en daarom zou ik moeten veranderen? Nee ik blijf gewoon mijzelf.
Laatst zei je dat je er niet blij mee was, dat heb je snel weten te accepteren dan!
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Oh en daarom zou ik moeten veranderen? Nee ik blijf gewoon mijzelf.
Laatst zei je dat je er niet blij mee was, dat heb je snel weten te accepteren dan!
Dit dus. Had geen zin zo'n lange zin te typen .
Gast- Gast
Ecrits schreef:Antibes, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat je het verkeerd uitlegt. Ik ben in emoties totaal niet over the top. Mijn emoties zijn altijd op de achtergrond. Ik ben ook geen emotioneel persoon. Ook zijn mijn dromen niet erg hoogdravend. Ik denk dat je meer idealistisch en romantisch bedoelt in denkwijze. Ik kan me voorstellen dat , dat voor sommige over the top is.
Ik weet ook niet echt hoe ik het moet omschrijven, dat klopt.. Het is iets vaags, misschien je beschrijvingen/woordkeuze? Er is iets (denk inderdaad je romantische en haast literaire bescheijvingen van dingen die belangrijk voor je zijn) waarbij ik af en toe denk van "wow". Niet negatief (hoewel je dat vast ook niet opvat), maar meer iets dat ik totaal niet heb zelf.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Oh en daarom zou ik moeten veranderen? Nee ik blijf gewoon mijzelf.
Oh ja is dat zo? Nou het boeit mij niet. Dan ben ik maar de moraalridder
Gemeen: Charlie
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Ecrits schreef:Antibes, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat je het verkeerd uitlegt. Ik ben in emoties totaal niet over the top. Mijn emoties zijn altijd op de achtergrond. Ik ben ook geen emotioneel persoon. Ook zijn mijn dromen niet erg hoogdravend. Ik denk dat je meer idealistisch en romantisch bedoelt in denkwijze. Ik kan me voorstellen dat , dat voor sommige over the top is.
Ik weet ook niet echt hoe ik het moet omschrijven, dat klopt.. Het is iets vaags, misschien je beschrijvingen/woordkeuze? Er is iets (denk inderdaad je romantische en haast literaire bescheijvingen van dingen die belangrijk voor je zijn) waarbij ik af en toe denk van "wow". Niet negatief (hoewel je dat vast ook niet opvat), maar meer iets dat ik totaal niet heb zelf.
Nee hoor, ik snap best dat je dat vindt. Denk ook dat het op papier erger is dan in het echt. Ik denk dat het te maken heeft met mijn omschrijving, beschrijving of invulling van abstracte begrippen als liefde, geluk, verdriet, passie etc. Maar 't zal ook wel bij me passen, anders deed ik nu ook niet wat ik nu doe (qua werk) en had ik ook niet gestudeerd wat ik heb gestudeerd.
Maar qua emoties en in het dagelijks leven ben ik niet hoogdravend aan het doordraven. Ben vrij nuchter in dagelijkse dingen.
Leuk trouwens om hier tussen de regels door te lezen dat je het zo goed doet op 't studiegebied. Mooie ambities en vooruitzichten volgens mij, leuk hoor! En vooral ook erg knap.
Gast- Gast
Charlie schreef:Antibes schreef:Gemeen: Charlie
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Charlie schreef:Antibes schreef:Gemeen: Charlie
Gast- Gast
Ecrits schreef:Antibes schreef:Ecrits schreef:Antibes, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat je het verkeerd uitlegt. Ik ben in emoties totaal niet over the top. Mijn emoties zijn altijd op de achtergrond. Ik ben ook geen emotioneel persoon. Ook zijn mijn dromen niet erg hoogdravend. Ik denk dat je meer idealistisch en romantisch bedoelt in denkwijze. Ik kan me voorstellen dat , dat voor sommige over the top is.
Nee hoor, ik snap best dat je dat vindt. Denk ook dat het op papier erger is dan in het echt. Ik denk dat het te maken heeft met mijn omschrijving, beschrijving of invulling van abstracte begrippen als liefde, geluk, verdriet, passie etc. Maar 't zal ook wel bij me passen, anders deed ik nu ook niet wat ik nu doe (qua werk) en had ik ook niet gestudeerd wat ik heb gestudeerd.
Maar qua emoties en in het dagelijks leven ben ik niet hoogdravend aan het doordraven. Ben vrij nuchter in dagelijkse dingen.
Leuk trouwens om hier tussen de regels door te lezen dat je het zo goed doet op 't studiegebied. Mooie ambities en vooruitzichten volgens mij, leuk hoor! En vooral ook erg knap.
Ik ken je natuurlijk niet buiten wat je schrijft om, dus dat weet ik niet. Maar ik vind het inderdaad ook wel bij je passen, ook qua studie inderdaad (weet eigenlijk niet wat je nu voor werk doet). Emoties was misschien niet de juiste term inderdaad, sowieso te beperkt. Qua emoties ben je inderdaad juist stabiel en rustig, het gaat meer om de idealen/dromen denk ik en ik wist niet echt waar ik dat onder moest schuiven.
En thanks! Ben zelf ook wel blij (en op het moment een beetje gefrustreerd over stage die mijn fantastische resultaten in gevaar brengt door de pech van flut-begeleiding, maja) heel benieuwd ook hoe het gaat worden na de zomer.. =)
Antibes- Ratel
Wie is Ibbeltje?
Antibes, balen dat slechte begeleiding je resultaten naar beneden haalt. Zit je nog in je bachelor of ben je inmiddels al begonnen aan je master? Ik hoop dat de resultaten van je stage toch meevallen.
Antibes, balen dat slechte begeleiding je resultaten naar beneden haalt. Zit je nog in je bachelor of ben je inmiddels al begonnen aan je master? Ik hoop dat de resultaten van je stage toch meevallen.
Gast- Gast
Ecrits schreef:Wie is Ibbeltje?
.
Ik was *
Laatst aangepast door Ibbeltje op wo 27 jun 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje schreef:Ecrits schreef:Wie is Ibbeltje?
.
Ik was .
Oh, dan weet ik het nog niet. Was je daarvoor iemand anders?
Laatst aangepast door Ecrits op wo 27 jun 2012 - 7:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ecrits schreef:Antibes, balen dat slechte begeleiding je resultaten naar beneden haalt. Zit je nog in je bachelor of ben je inmiddels al begonnen aan je master? Ik hoop dat de resultaten van je stage toch meevallen.
Het is mijn bachelorproject (= onderzoeksstage + verslag enzo). Master was selectie dit voorjaar en start ik in september. Ik hoop ook dat mijn resultaten nog meevallen, heb ook nog steeds niet opgegeven dus zet nog hard door. Maar het is wel zuur, want ik werk me te pletter, werk >50 uur in de week, wordt door mijn begeleider behoorlijk aan mijn lot over gelaten en zie er gewoon geen acht uitrollen. Wat zou betekenen dat ik niet cum laude kan afstuderen, ook al zit ik gemiddeld ruim daar boven en heb ik nooit geherkanst. =(
Helemaal dubbel zuur is dat ik nog weken bezig ben en sommige andere jaargenoten al weken klaar zijn en ik al meerdere achten op facebook langs heb zien komen voor flutstages.. Zó oneerlijk, doe je jarenlang je best..
Maar goed, beetje offtopic dit, zit me alleen hoog..
Antibes- Ratel
Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.
Gast- Gast
[quote="Ecrits"]
Je hebt pm
Ibbeltje schreef:Ecrits schreef:Wie is Ibbeltje?
.
Je hebt pm
Ecrits schreef:Ibbeltje schreef:Ecrits schreef:Wie is Ibbeltje?
.
Ik was .
Gast- Gast
Ecrits schreef:Dat is inderdaad rot en vooral erg frustrerend. Klopt dat sommige begeleiders ronduit waardeloos zijn. Kan je dit niet bij een docent of opleidingscommissie aankaarten? Nog even doorbikkelen, over een tijd ligt het weer ver achter je en je hebt nog veel zomers voor je.
Jup. Meermaals! Begeleider van mijn begeleider: "Tjah, zo is ze gewoon" (argh, plaats er dan geen stagaire, die maak je er niet blij mee hoor!). En directeur van de opleiding heb ik het tegen gezegd, maar die uh, doet er verder niets mee.. Ja, dat ze in volgende jaren meer toezicht moeten houden en meer moeten evalueren over begeleiding... Maja, maakt voor mij en mijn cijfer geen verschil natuurlijk.. Ik hoop nog dat ik een erg goed verslag kan schrijven om mijn cijfer op te krikken, maar aangezien ik daar een week voor krijg (staat een maand voor), zal dat ook wel niet.. Maja, einde klaagzang!
Antibes- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nu! [lijstje]
» To do-lijstje
» Keuze-lijstje
» Nog een lijstje om te kiezen
» Jouw to do lijstje van vandaag...
» To do-lijstje