Vragen jullie te veel van je zelf?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vragen jullie te veel van je zelf?
Ik voel me altijd heel verantwoordelijk om op werk gebied overal naar toe te gaan, cursussen vergaderingen enz.
En nu zit er mee...
En nu zit er mee...
Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 6 jul 2012 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Vragen jullie te veel van je zelf?
Ja, heel herkenbaar. 't Is vakantietijd dus veel collega's zijn er niet, waardoor ik afgelopen weken 4 dagen per week, van 7:00 tot 13:00 heb gewerkt en een extra dienst van 16:00 tot 21:00, afgewisseld met nachtdiensten tot 04:00 en dan weer een dagdienst van 11:00 tot 21:00. Ik dacht 't wel te trekken, maar k ben nu 4 dagen vrij - om te helpen schilderen en klussen bij m'n beste vriendin - en ik stort zo langzamerhand in...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat is ook altijd zoiets jah! Vind ik ook lastig
Terwijl ik dan om me heen collega zie die ook thuisijven voor vergaderingen enz. als het ff niet lukt.
Terwijl ik dan om me heen collega zie die ook thuisijven voor vergaderingen enz. als het ff niet lukt.
Laatst aangepast door SleepingBeauty op vr 6 jul 2012 - 1:13; in totaal 1 keer bewerkt
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nee zeggen is een gave, volgens mij Ik wil altijd iedereen helpen en kom voor elke collega wel uurtje eerder, blijf wat langer, neem diensten altijd over. En tuurlijk, 't salaris is daar dan ook naar, met al die (over)uren, maar uiteindelijk breekt 't op en moet je voor je gezondheid kiezen en even rustig aan doen!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ja doe ik ook, tot ik op een gegeven moment het gevoel had tegen een burn out aan te zitten in combinatie met de drukte op mijn werk en daarnaast nooit bij kunnen tanken omdat mijn weekenden te vol gepland waren. Op een gegeven moment moet je mensen teleurstellen en voor jezelf kiezen. Dat heb ik vanaf 1 mei gedaan en ik voel me er super goed bij.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb te veel vragen..dus
» Ligt er al veel sneeuw bij jullie?
» Zetten jullie veel op marktplaats?
» Toch maar even vragen aan jullie (pintransactie)
» overleggen jullie veel over de kinderen?
» Ligt er al veel sneeuw bij jullie?
» Zetten jullie veel op marktplaats?
» Toch maar even vragen aan jullie (pintransactie)
» overleggen jullie veel over de kinderen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: