Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwsgierige aagjes

+15
Roza
kwak
Tiara
Shy
joyce0606
Sanne
Twellie
Susan
PiP
Pompoen
Lavendel
Steep
Floor
Liadan
Wennes
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwsgierige aagjes Empty Nieuwsgierige aagjes

Bericht  Wennes wo 27 jun 2012 - 0:57

Ik word echt gek van de nieuwsgierige aagjes of alles nog rustig is of dat ik al aan het bevallen ben.
Continu krijg ik telefoontjes, smsjes of wa of het al aan het gebeuren is. Daar reageer ik dus echt niet gelijk op hoor.
Gelukkig krijg ik ook reacties van mensen die die echt lief en bezorgd zijn waar ik natuurlijk wel gelijk op reageer.

Hoe was dat bij jullie?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwsgierige aagjes Empty Re: Nieuwsgierige aagjes

Bericht  Liadan wo 27 jun 2012 - 0:59

Daar heb ik beide keren weinig last van gehad. Wel werd mijn hyves/facebook opeens door heel veel mensen in de gaten gehouden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 0:59

Ik werd ook overstelpt met nieuwsgierige vragen. Sommige reageerde ik inderdaad niet meer op, nam zelfs de telefoon niet meer op als ik zag dat ze belden. Maar gelukkig heb je nog lieve mensen die wel oprecht bezorgd en geïnteresseerd zijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Steep wo 27 jun 2012 - 1:00

Wennes schreef:Ik word echt gek van de nieuwsgierige aagjes of alles nog rustig is of dat ik al aan het bevallen ben.
Continu krijg ik telefoontjes, smsjes of wa of het al aan het gebeuren is. Daar reageer ik dus echt niet gelijk op hoor.
Gelukkig krijg ik ook reacties van mensen die die echt lief en bezorgd zijn waar ik natuurlijk wel gelijk op reageer.

Hoe was dat bij jullie?

Jup had ik ook. Ik reageerde op een gegeven moment niet meer. Of ik stuurde, zodra de kleine er is hoor je het wel. Of express niet meer opnemen, dan waren de rapen gaar Very Happy Maar over het algemeen was het lief bedoelt inderdaad, maar irritant is het wel Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lavendel wo 27 jun 2012 - 1:02

Wennes schreef:Ik word echt gek van de nieuwsgierige aagjes of alles nog rustig is of dat ik al aan het bevallen ben.

Hoe was dat bij jullie?

Hoezo is het van de rest niet oprecht en geinteresseerd? Dat lijkt me toch, als het ze niks interesseerd zullen ze ook niet bij je informeren lijkt me?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 1:03

Ik werd vooral chagrijnig van de opmerking 'ben je nu nog niet bevallen?'

Ja sorry ik heb nu eenmaal geen schuiflade in m'n buik die ik even kan opentrekken Suspect

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 1:09

Lavendel schreef:

Hoe was dat bij jullie?

Hoezo is het van de rest niet oprecht en geinteresseerd? Dat lijkt me toch, als het ze niks interesseerd zullen ze ook niet bij je informeren lijkt me?

ik spreek even voor mezelf, ik had echt iemand die niet oprecht geïnteresseerd was maar gewoonweg nieuwsgierig. Ik had haar al een paar keer uitgelegd dat ik het wel zou laten weten als ik was bevallen maar ze bleef me maar bellen, weken lang meerdere keren per dag (op de meest onmogelijke tijdstippen) echt gek werd ik er van. Uiteindelijk nam ik niet meer op als ik haar nummer zag, wat deed ze.. ze ging met een geheim nummer bellen laughcry Natuurlijk had ik vrij snel door dat ze voortaan belde met een onbekend nummer dus uiteindelijk nam ik geen enkel onbekend nummer meer op, heel wat mensen hebben het antwoordapparaat in moeten spreken en ik heb ze terug moeten bellen maar ik had er gewoon geen zin meer in. De dag na de bevalling toen ze wist dat onze zoon was geboren was het klaar met bellen, wat een rust!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen wo 27 jun 2012 - 1:14

*

Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Wennes wo 27 jun 2012 - 1:20

Lavendel schreef:

Hoe was dat bij jullie?

Dit zijn de mensen die de hele zwangerschap weinig van zich hebben laten horen terwijl ze toen voor me klaar konden staan en ik het nodig had. Deze mensen zijn nu dus gewoon nieuwsgierig omdat ze nu bijna dagelijks iets van zich laten horen en dan met de woorden of het rommelt, mijn buik rustig is en de kleine er al aan zit te komen. Nou dan heb je de laatste weken in een grot gewoond, want mijn buik is al maanden onrustig en het rommelt flink dus dat is niet ongewoon als dat nu zo is.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  PiP wo 27 jun 2012 - 3:20

Gelukkig heb ik daar niet echt last van.
Zet tegenwoordig als ik op bed ga liggen het geluid van mijn telefoon ook helemaal uit.
Ik merk dus echt niet dat ik gebeld wordt oid. Ben benieuwd wanneer de eerste begint te denken dat ik aan het bevallen ben Laughing

Had pas tot 2x toe dat ik 3x werd gebeld of gesmst en dat ik gewoon niet mijn rust kon nemen, dan maar lekker zo!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan wo 27 jun 2012 - 3:51

Ik zie niet zo goed het verschil tussen interesse en nieuwsgierigheid in dit geval. Als ik niet geïnteresseerd ben in iemand, ben ik ook niet nieuwsgierig of ze al bevallen is, en al helemaal niet zo nieuwsgierig dat ik continu ernaar ga vragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Twellie wo 27 jun 2012 - 3:52

Ik vond de belangstelling wel leuk Very Happy . Ik kon ook merken dat wanneer ik iets tegen een familielid zei dat vervolgens iedereen in de famillie ervan op de hoogte was, dus ze belden ook nog eens nieuwtjes door, haha.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Susan wo 27 jun 2012 - 3:53

Overigens, als ik erachter zou komen dat iemand bij wie ik wel informeer naar haar zwangerschap of bevalling mij als 'nieuwsgierig aagje' ziet dan zou ik sowieso niks meer laten horen, hooguit nog een kaartje na de bevalling.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP wo 27 jun 2012 - 3:56

Het viel mij vooral bij de eerste zwangerschap op dat de laatste weken van de zwangerschap mensen me ineens gingen toevoegen op hyves.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sanne wo 27 jun 2012 - 5:07

Ik had daar eigenlijk geen 'last' van. Alleen op de uitgerekende datum kreeg ik ineens een hoop smsjes van mensen met teksten als 'spannend, uitgerekende datum', 'vandaag moet het gebeuren, hè?' etc. Die mensen kon ik 's middags allemaal terug smsen dat onze dochter die dag al was geboren. Ik vond het wel leuk eigenlijk.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  joyce0606 wo 27 jun 2012 - 6:01

ik had eigenlijk wel gehoopt dat mensen dat aan mij vroegen, ik heb ook maar een handje vol kraamvisite gehad...bij de volgende ga ik dus mooi geen 60 kaarten meer versturen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Shy wo 27 jun 2012 - 6:47

Ik werd daar ook helemaal gek van op het eind. Ik was zelf al zo ongeduldig, en dan mensen die vragen ooh nog steeds niks? Nee dat zie je toch! Rolling Eyes
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Susan wo 27 jun 2012 - 6:49

Shygirl85 schreef:Ik werd daar ook helemaal gek van op het eind. Ik was zelf al zo ongeduldig, en dan mensen die vragen ooh nog steeds niks? Nee dat zie je toch! Rolling Eyes

Dat is ook meer een retorische vraag, ik snap ook echt niet wat daar nou zo irritant aan is. Dan kun je je overal wel aan ergeren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy wo 27 jun 2012 - 6:59

Susan schreef:
Shygirl85 schreef:Ik werd daar ook helemaal gek van op het eind. Ik was zelf al zo ongeduldig, en dan mensen die vragen ooh nog steeds niks? Nee dat zie je toch! Rolling Eyes

Dat is ook meer een retorische vraag, ik snap ook echt niet wat daar nou zo irritant aan is. Dan kun je je overal wel aan ergeren.

Jeetje ik vondt het vervelend. Mijn mening. Daar hoef jij niet aan te snappen wat daar zo irritant aan is. Ik vondt het gewoon niet leuk.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466

Bericht  Tiara wo 27 jun 2012 - 7:01

joyce0606 schreef:ik had eigenlijk wel gehoopt dat mensen dat aan mij vroegen, ik heb ook maar een handje vol kraamvisite gehad...bij de volgende ga ik dus mooi geen 60 kaarten meer versturen!

Herkenbaar Joyce!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  kwak wo 27 jun 2012 - 7:04

mijn familie en goede vrienden weet de uitgerekende datum en voor de andere mensen is het half januari.
dus ik hoop dat ik dit keer niet zo plat wordt gesmst als bij D.

en anders niet reageren. Ik heb ook wel een keer naar iemand gestuurd van, oeps ben ik vergeten te melden dat ik ben bevallen van onze truus!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Susan wo 27 jun 2012 - 7:05

Shygirl85 schreef:
Susan schreef:

Jeetje ik vondt het vervelend. Mijn mening. Daar hoef jij niet aan te snappen wat daar zo irritant aan is. Ik vondt het gewoon niet leuk.

Jouw mening inderdaad, en jouw probleem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roza wo 27 jun 2012 - 7:08

Oh ik vroeg dat ook aan mijn tante.. Ik kon niet meer wachten en was zooo nieuwsgierig naar mijn nichtje. Geen moment heb ik er bij nagedacht dat dit vervelend kon zijn. Dus misschien zijn de mensen die het aan jou vragen gewoon heel erg nieuwsgierig en bedoelen ze het helemaal niet verkeerd. Ze zijn gewoon geïnteresseerd in je..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 7:13

Pff, ja, dat had ik ook! Ik liep al weken met premature weeën waardoor mensen vanaf een week of 36 maar bléven bellen. Sommige niet eens zo hele goede vrienden belden me vrijwel om de dag. Ik heb mensen toch maar verzocht niet meer te bellen en gezegd dat ze het wel zouden horen zodra ik bevallen was.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 27 jun 2012 - 7:15

Ik heb dit wel vaker gehoord, dat mensen soms constant maar gevraagd werden of er al een kindje was. Zelf heb ik daar eigenlijk geen last van gehad, bijna niemand vroeg het. En niet omdat niemand geïnteresseerd was, want er werd wel regelmatig geïnformeerd naar hoe het met me ging en hoe ik me voelde. Kan ook een verkapte vorm geweest zijn van checken of er al een baby was, maar ik heb het in elk geval als positieve betrokkenheid ervaren.

Ik kan me overigens goed voorstellen dat je het soms zat ben wanneer je de hele dag maar gevraagd wordt of er al een baby is. Ik bedoel, als mensen belangrijk genoeg zijn dan horen ze dat echt vanzelf wel als het zover is smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud