Red Hot Chili Peppers
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Red Hot Chili Peppers
Ik niet Ik ben al twee keer geweest maar vond 't de vorige keer zonder John Frusciane toch wel een stuk minder leuk. Ze staan weer in 't Goffertpark toch? Dat vond ik paar jaar geleden wel echt een super vet concert.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goffertpark inderdaad. Ik en mijn vriend hebben met kerst tickets gekregen van zijn vader. Voor mij het eerste concert van de band, vriend is bij de vorige editie ook geweest. Ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Jaaa ik ga ook en ik heb er enorm zin in!
Dit wordt mijn derde keer. Zo'n vier jaar geleden in het Goffertpark en afgelopen december in Ahoy. Beide keren waren super alleen vorige keer Goffertpark was het enorm rotweer dus nu maar hopen dat we de poncho's niet nodig gaan hebben, maar ik vreest het ergste haha.
Dit wordt mijn derde keer. Zo'n vier jaar geleden in het Goffertpark en afgelopen december in Ahoy. Beide keren waren super alleen vorige keer Goffertpark was het enorm rotweer dus nu maar hopen dat we de poncho's niet nodig gaan hebben, maar ik vreest het ergste haha.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Morgenmiddag schijnt het 25 graden te worden, dus ik hoop toch echt op een fijne temperatuur 's avonds.
Gast- Gast
Gaaf! Ik was er de vorige keer in het Goffertpark (was volgens mij in 2006) en afgelopen oktober ben ik met Marin in Ahoy geweest. Vond t beide keren super, dus veel plezier! (al is het idd jammer van John Frusciante)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond t top! En jullie?
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Vanaf het veld aan de achterkant van het podium klonk het goed . Alleen vonden wij af en toe de solo's wel erg lang duren.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: